Klienci pytają o kredyty

– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Jaka jest oferta mFinanse?
Mamy całą gamę rozwiązań finansowych dla osób fizycznych, jak i przedsiębiorstw. Głównymi produktami są kredyty hipoteczne, gotówkowe oraz kredyty dla firm.
A jak obecnie wygląda sprzedaż produktów finansowych?
Początek roku 2023 przyniósł wzmożone zainteresowanie produktami kredytowymi. Przede wszystkim zauważyliśmy większe zainteresowanie kredytami hipotecznymi, w stosunku do końca roku 2022. Zapowiadany program rządowy, ze stałym procentowaniem na zakup pierwszego mieszkania, również spowodował wzrost liczby zapytań ze strony klientów.
Kto może zostać partnerem mFinanse?
Od kandydatów na partnerów oczekujemy doświadczenia w branży finansowej lub pokrewnej. Najlepiej sprawdzą się w tej roli pośrednicy finansowi, pracownicy placówek bankowych oraz właściciele biur nieruchomości. Obecnie nasza sieć partnerska liczy 140 placówek.
Otwarcie placówki to duża inwestycja?
Ostateczna wysokość inwestycji jest uzależniona od stanu lokalu, jakim dysponuje partner. A jeśli chodzi o lokal, trzeba go szukać w miejscach o dużym natężeniu ruchu, uczęszczanych ciągach komunikacyjnych, koniecznie musi mieć dostęp do parkingu. Najmniejsze biura mają 30 m2, ale wielkość placówki uzależniona jest od liczby osób, które w niej pracują. Wracając do inwestycji, koszt zakupu mebli, sprzętu niezbędnego do pracy oraz oznakowania placówki to ok. 10 tys. zł. mFinanse ze swojej strony gwarantuje oznakowanie zewnętrzne lokalu, pakiet marketingowy oraz darmowe szkolenia wstępne. Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur. Dyrektor regionu jest w stałym kontakcie z podległymi mu placówkami.
Na początku współpracy każdemu franczyzobiorcy zapewniamy szkolenia produktowe oraz systemowe. A podczas składania wniosków kredytowych oraz ich procesowania w systemach mogą korzystać ze wsparcia centrali. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, ani opłat miesięcznych. Franczyzobiorca może pracować sam, ale może też zbudować zespół, który zajmie się sprzedażą. Od jej wysokości uzależnione są dochody placówki i samego franczyzobiorcy.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA mFINANSE
Sieć placówek finansowych.
- sieć partnerska: 140 placówek
- inwestycja: od 10 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej