Reserved w rytmie techno

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Projektanci Reserved promują prostotę i luz, nie zapominają jednak o elegancji, uważa Gazeta Wygorcza. Wiosenno – letnia kolekcja firmy zdecydowanie odbiega od ubrań proponowanych na sezon zimowy. Wtedy królowały proste jednobarwne swetry, cardigany, spódnice jednolite lub w różnobarwną kratę, a wszystko utrzymane w stonowanej zieleni czy pomarańczu, odcieniach oberżyny, popielach i brązach. Teraz nadchodzą dni pełne słońca, dlatego też w strojach przeważają ciepłe, czasem bardzo kontrastowe barwy.

Można mówić o czterech stylach kolekcji: militarnym, folk, college i techno. Nie brakuje więc ciepłych czerwieni, ecru, pomarańczu i jasnej zieleni. Jedna linia jest typowo sportowa – ubrania uszyto z elastycznych materiałów, z zaszewkami, licznymi kieszeniami i lamówkami, druga, bardziej elegancka i etniczna.

Projektanci twierdzą, że należy nosić bojówki z obniżonym stanem, dopasowane, krótsze z przodu, a dłuższe z tyłu, spódnice i półdługie bluzo-żakieciki w tonacji z mlekiem lub ecru. Do tego T-shirty w kolorach dodatków czy też koszulki z nadrukami.

Dla tych, którzy preferują elegancję, Reserved przygotował gładkie spodnie i marynarki, sukienki na ramiączka, szorty i dużo, dużo dżinsu.

Więcej: Gazeta Wyborcza, "Supermarket", 7 marca 2002

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €