Jak otworzyć restaurację McDonald’s?
Patrycja Niedźwiecki prowadzi z mężem już trzy restauracje pod złotymi łukami. Jak wygląda franczyza Maka „od kuchni”?
„Najważniejszą zaletą tego biznesu jest uporządkowana struktura i dobry zwrot z inwestycji” – twierdzi bohaterka naszego wywiadu. Czy wejście we franczyzę McDonald’s jest trudne? Dla wielu otwarcie własnej restauracji pod logo McDonald’s jest spełnieniem zawodowych marzeń. Patrycja Niedźwiecki wróciła ze Stanów Zjednoczonych, aby w Polsce budować własną firmę opartą na franczyzie. Wybrała złote łuki i udało się jej, więc w wywiadzie dla Franchising.pl dzieli się instrukcją na sukces.
W rozmowie Arkadiusz Słodkowski pyta franczyzobiorczynię McDonald’s:
- Dlaczego wybrała akurat Maka, gdy na rynku polskim mamy ponad 1000 pomysłów na franczyzowy biznes?
- Ile w Polsce jest jeszcze miejsca na nowe restauracje McDonald’s?
- Jak wygląda proces rekrutacyjny dla kandydatów na partnerów Maka?
- Ile trzeba mieć pieniędzy, aby zainwestować w restaurację McDonald’s?
- Czy każdy dzień pracy właściciela franczyzowej restauracji jest taki sam, czy może wszystkie się różnią?
- Czy to jest biznes trudny jak każdy, czy może marka McDonald’s robi za nas całą robotę?
- Jak restauracje McDonald’s są zaangażowane w życie lokalnych społeczności?
Subskrybujcie kanał Franchising-PL z pomysłami na biznes. Zapraszamy!
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej