Egzotyczny masaż przyciąga klientów
Salony masażu balijskiego i tajskiego odwiedza coraz więcej chętnych. Jak otworzyć biznes w tej branży?
Orient Massage & Thai Organic to marki, które proponują balijski i tajski masaż. Klientów im przybywa.
– Ludzie dużo dzisiaj pracują i wielu z nich szuka alternatywy dla standardowego wypoczynku, a w naszych salonach można się poczuć jak na wakacjach – mówi Martyna Buchalska, prezes Orient Massage & Thai Organic.
Plany na ekspansję
Obie marki salonów oferują masaże, które są wykonywane przez certyfikowane terapeutki z wyspy Bali. Salony Thai Organic to nowoczesne wnętrza, w których dominuje żywa roślinność, beton oraz bambusowe dodatki. Natomiast marka Orient Massage to tajemniczy wystrój oraz rozszerzenie usług masażu o różnego rodzaju rytuały i zabiegi pielęgnacyjne, na przykład kąpiele mleczno-solne w wannach Orient Rituals.
Martyna Buchalska przyznaje, że dla firmy najgorszym okresem była pandemia i rozpoczęcie wojny w Ukrainie. Wtedy każdy bał się inwestować. Czasy nadal są niepewne, ale najgorszy okres już minął.
– Daliśmy sobie radę i tak naprawdę teraz cały czas liczba potencjalnych franczyzobiorców rośnie. Codziennie dostajemy nowe pytania i prośby o spotkania. Co prawda musimy się borykać z rosnącą inflacją i cenami wynajmu lokali. Rosną także wynagrodzenia balijek, ceny biletów lotniczych i koszty utrzymania. Pomimo tego staramy się rozwijać i realizować nowe pomysły – mówi Martyna Buchalska.
Zmiana warty
W każdym salonie masażu znajduje się strefa relaksu – Pijalnia Ziół Natura Organica, gdzie można zapoznać się z kolekcjami ziół, herbat, napojów, wyciągów oraz ekstraktów ziołowych o korzystnych dla zdrowia właściwościach.
– W Pijalni Ziół można odetchnąć zarówno przed masażem, jak i po nim. Stanowi ona przewagę konkurencyjną w naszych salonach – mówi Mateusz Jaworski, odpowiadający za rekrutację franczyzobiorców w Orient Massage & Thai Organic.
Firma myśli także o innych przewagach konkurencyjnych. Dlatego pod koniec 2003 roku na jej czele stanęła Martyna Buchalska. Jest ona dermatologiem i pod jej wodzą Orient Massage&Thai Organic będą poszerzać ofertę w zakresie pielęgnacji skóry.
– Chcemy połączyć masaże z pielęgnacją. Samo masowanie bardzo dobrze wpływa na skórę, ale dzięki zastosowaniu kosmetyków można osiągnąć kilkukrotnie lepszy efekt – zapewnia Martyna Buchalska.
Planuje ona wprowadzić do oferty kosmetyki do masażu, które będą wzbogacone substancjami aktywnymi, dobranymi do konkretnych problemów skórnych albo efektów, które pacjenci chcą uzyskać.
– Równomierne rozprowadzenie odpowiednich składników aktywnych na skórze, za pomocą masażu, pozwoli na ich dobre wchłanianie. Takie zabiegi to naturalny sposób na spowolnienie procesu starzenia – mówi Martyna Buchalska.
Kompletna inwestycja w Orient Massage albo Thai Organic to kwota rzędu 350 tys. zł. Tyle potrzeba na wykończenie i aranżację 100 mkw. lokalu w stanie deweloperskim pod klucz. Zwrot z inwestycji średnio zajmuje dwa lata.
Franczyzodawca ponosi także zryczałtowany, miesięczny koszt zatrudnienia masażystek, które są ściągane i szkolone przez franczyzodawcę. Na start trzeba zatrudnić 2-3 osoby.
WIZYTÓWKA ORRIENT MASSAGE I THAI ORGANIC
Sieć salonów masażu
- inwestycja w Orient Massage lub Thai Organic: do 250 tys. zł
- zwrot z inwestycji – 2 lata
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


