Optymistyczny scenariusz franczyzobiorcy

Mateusz Jaworski niedawno otworzył trzeci salon masażu z Orient Massage & Thai Organic, choć minęły dopiero dwa lata od uruchomienia pierwszego.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Wysoka inflacja nie zniechęca klientów Orient Massage & Thai Organic, marek, które proponują balijski i tajski masaż. Mateusz Jaworski działa w tej firmie od 2021 roku, choć zna ją i obserwuje od momentu jej powstania.
– Pomysł otwarcia salonu Orient Massage & Thai Organic pojawił się kilka lat temu. Od samego początku śledziłem kolejne etapy powstawania tej firmy, obserwowałem jak się rozwija. Wiedziałem, że ma duży potencjał – wspomina Mateusz Jaworski.
Podwójna rola
Dzisiaj zajmuje się rekrutacją franczyzobiorców Orient Massage & Thai Organic, ale sam również postanowił zainwestować w ten koncept. Własną placówkę we Wrocławiu, razem ze wspólnikiem, otworzył dokładnie 16 marca 2021 roku.
– Niestety trafiliśmy na czas lockdownów i po uruchomieniu salonu działaliśmy przez kilka dni, po czym musieliśmy naszą placówkę zamknąć – mówi Mateusz Jaworski.
Początki były trudne – nie było wiadomo, czego się spodziewać. Na szczęście, dzięki wynegocjowanym wakacjom czynszowym w najmowanym lokalu udało się przetrwać ten trudny czas.
– Obawiałem się, że po pandemii ludzie zdystansują się od usług, które wiążą się z bezpośrednim kontaktem z inną osobą. Na szczęście, okazało się, że wszyscy są na tyle spragnieni jakichkolwiek wrażeń, że mają ogromną chęć poznawania nowości. W naszym salonie można się poczuć jak na tropikalnej wyspie Bali, stąd nie licząc kilku pierwszych tygodni, szybko zapełniły się grafiki. Od stycznia bijemy rekordy, jeśli chodzi o obroty i cały czas widzimy tendencję wzrostową – mówi Mateusz Jaworski.
Inwestycja we wrocławski Orient Massage zwróciła się po dwóch latach. Już po roku jego działania Mateusz Jaworski postanowił otworzyć kolejną placówkę.
– Wybraliśmy Trójmiasto. W połowie lipca minionego roku ruszył nasz salon Thai Organic w Gdańsku, tuż obok tętniącej życiem starówki. Od pierwszych dni w szczycie sezonu zainteresowanie było duże i mieliśmy grafiki zapełnione turystami – mówi Mateusz Jaworski.
Krok po kroku do celu
Zaczynał współpracę z Orient Massage & Thai Organic z zamysłem wyskalowania biznesu na większą liczbę placówek. Zakładał, że w ciągu pięciu lat otworzy trzy salony, a optymistyczna wersja mówiła o jednym salonie w roku.
– Otworzyliśmy niedawno trzecią placówkę we Wrocławiu, choć minęły dopiero dwa lata od czasu uruchomienia pierwszej. Realizujemy więc optymistyczny scenariusz – mówi Mateusz Jaworski.
Tłumaczy, że biznes dzięki standaryzacji działań sieci i zapewnieniu wsparcia w podejmowaniu kluczowych decyzji, jest czytelny w zarządzaniu. Pierwsze pół roku trzeba poświęcić na dopracowanie każdego detalu w salonie i dobór odpowiedniego zespołu.
– Warto opierać się na podręczniku operacyjnym, który wskazuje jak zachowywać się w konkretnych sytuacjach – mówi Mateusz Jaworski.
Obecnie sieć Orient Massage & Thai Organic liczy 32 salony, w tym 18 działa pod szyldem Orient Massage a 12 – Thai Organic. Firma ma też po dwa własne salony każdej z tych marek. W minionym roku otworzyło się 14 nowych placówek. Do końca roku powinno ruszyć jeszcze 15-20, a w ciągu maksymalnie dwóch kolejnych lat firma chce mieć 50-60 placówek w Polsce. Planuje też ekspansję międzynarodową.
WIZYTÓWKA ORRIENT MASSAGE I THAI ORGANIC
Sieć salonów masażu.
- inwestycja w Orient Massage lub Thai Organic: do 250 tys. zł
- liczba placówek: 32, w tym 4 własne
- zwrot z inwestycji – 2 lata
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...