Z korporacji do treningu EMS

Szybki trening
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wojciech Bychawski szukał inspiracji na własny biznes i przypadkowo, przez znajomego trafił na trening EMS.

– Pomyślałem, że to może być ciekawy pomysł na biznes. Spotkałem się z kilkoma osobami znającymi branżę i polecili mi porozmawiać z właścicielami sieci in.Time – wspomina Wojciech Bychawski.

Innowacyjny biznes

Studio EMS było dla niego idealnym połączeniem miłości do sportu i poszukiwania innowacyjnego pomysłu na biznes.

– Po 20 latach pracy w korporacji miałem ochotę zrobić krok naprzód i założyć swój biznes. Wiedziałem, że chcę działać w branży fitness, ale w inny sposób, mniej tradycyjny, bardziej nowoczesny i lokalny – mówi Wojciech Bychawski.

Całą swoją zawodową karierę spędził podróżując i miał dosyć. Właściciele in.Time, Michał i Kamil Krawczyk, zachęcająco opowiadali o swojej sieci i perspektywach rozwoju. Dzięki temu szybko przekonał się, że dla nich to nie jest tylko biznes, ale także pasja.

– Zarazili mnie tym podejściem i bardzo się z tego cieszę. Przedstawili mi swój pomysł na franczyzę, a ja podzieliłem się swoją koncepcją mniejszych, lokalnych studiów EMS. Już podczas tego spotkania wiedziałem, że chcę być pierwszym franczyzobiorcą. Ostatecznie otworzyłem zarówno pierwsze, jak i drugie studio franczyzowe sieci In.Time – opowiada Wojciech Bychawski.

Docenia, że właściciele sieci In.Time mają duże doświadczenie w branży, ponieważ działają w niej od samego początku.

– Nie brak im też dobrej intuicji biznesowej. Te elementy przekładają się na know-how, które jest niezwykle cenne w drodze do osiągnięcia sukcesu – mówi Wojciech Bychawski.

W ramach umowy franczyzowej in.Time przekazuje kompletną wiedzę dotyczącą zarówno zarządzania studiem treningowym, jak i samego treningu EMS. Nie trzeba więc mieć specjalistycznej wiedzy, aby myśleć nad otwarciem własnego studia.

Młody sektor

Zdaniem franczyzobiorcy Studia In.Time, branża treningu EMS w Polsce wciąż jest stosunkowo młoda i rozwija się bardzo dynamicznie.

– Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness, rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi, dlatego obserwujemy ciągły wzrost popularności tego typu treningu – mówi Wojciech Bychawski.

Pierwsze studio In.Time otworzył na początku 2021 roku w Bolechowicach. Lokal już po paru miesiącach zaczął na siebie zarabiać, a inwestycja zwracała się zgodnie z założonym biznesplanem.

– W efekcie szybko zacząłem rozglądać się za lokalizacja drugiego studia i kilka miesięcy później otworzyłem studio w Wieliczce, które również okazało się trafioną inwestycją – mówi Wojciech Bychawski.

Obecnie w sieci In.Time działa siedem placówek własnych (pięć w Krakowie i dwie w Warszawie) oraz dziewięć franczyzowych (trzy we Wrocławiu, a pozostałe w Bolechowicach, Wielicce, Tarnowie, Skawini, Niepołomicach i Myślenicach). W przypadku studia jednostanowiskowego koszt inwestycji wynosi 110-130 tys. zł, natomiast dla studia dwustanowiskowego jest to 230-260 tys. zł. Suma opłat to 7,9 proc. przychodu. Składają się na nią opłata franczyzowa (6.4 proc.) oraz opłata marketingowa (1,5 proc.)

 

WIZYTÓWKA STUDIO IN.TIME

  • Kwota inwestycji: 110-130 tys. zł dla studia jednostanowiskowego i 230-260 tys. zł dla studia dwustanowiskowego
  • liczba placówek: 7 własnych i 9 franczyzowych
  • opłaty: 7,9 proc. przychodu studia
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €