Array ( [article] => Array ( [pid] => 93450 [country] => pl [article_id] => 12761 [article_date] => 2024-01-13 [articletype_id] => 34 [article_title] => Z korporacji do treningu EMS [article_intro] => Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 9 [img_photo_description] => [secret] => scrtkdf84b4121d6cc1501c870d6ee68bd683 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => beauty i fitness [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => korporacji-treningu-ems [article_title_striped] => Z korporacji do treningu EMS [dir] => article [article_text_photo] =>

Wojciech Bychawski szukał inspiracji na własny biznes i przypadkowo, przez znajomego trafił na trening EMS.

– Pomyślałem, że to może być ciekawy pomysł na biznes. Spotkałem się z kilkoma osobami znającymi branżę i polecili mi porozmawiać z właścicielami sieci in.Time – wspomina Wojciech Bychawski.

Innowacyjny biznes

Studio EMS było dla niego idealnym połączeniem miłości do sportu i poszukiwania innowacyjnego pomysłu na biznes.

– Po 20 latach pracy w korporacji miałem ochotę zrobić krok naprzód i założyć swój biznes. Wiedziałem, że chcę działać w branży fitness, ale w inny sposób, mniej tradycyjny, bardziej nowoczesny i lokalny – mówi Wojciech Bychawski.

Całą swoją zawodową karierę spędził podróżując i miał dosyć. Właściciele in.Time, Michał i Kamil Krawczyk, zachęcająco opowiadali o swojej sieci i perspektywach rozwoju. Dzięki temu szybko przekonał się, że dla nich to nie jest tylko biznes, ale także pasja.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

– Zarazili mnie tym podejściem i bardzo się z tego cieszę. Przedstawili mi swój pomysł na franczyzę, a ja podzieliłem się swoją koncepcją mniejszych, lokalnych studiów EMS. Już podczas tego spotkania wiedziałem, że chcę być pierwszym franczyzobiorcą. Ostatecznie otworzyłem zarówno pierwsze, jak i drugie studio franczyzowe sieci In.Time – opowiada Wojciech Bychawski.

Docenia, że właściciele sieci In.Time mają duże doświadczenie w branży, ponieważ działają w niej od samego początku.

– Nie brak im też dobrej intuicji biznesowej. Te elementy przekładają się na know-how, które jest niezwykle cenne w drodze do osiągnięcia sukcesu – mówi Wojciech Bychawski.

W ramach umowy franczyzowej in.Time przekazuje kompletną wiedzę dotyczącą zarówno zarządzania studiem treningowym, jak i samego treningu EMS. Nie trzeba więc mieć specjalistycznej wiedzy, aby myśleć nad otwarciem własnego studia.

Młody sektor

Zdaniem franczyzobiorcy Studia In.Time, branża treningu EMS w Polsce wciąż jest stosunkowo młoda i rozwija się bardzo dynamicznie.

– Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness, rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi, dlatego obserwujemy ciągły wzrost popularności tego typu treningu – mówi Wojciech Bychawski.

Pierwsze studio In.Time otworzył na początku 2021 roku w Bolechowicach. Lokal już po paru miesiącach zaczął na siebie zarabiać, a inwestycja zwracała się zgodnie z założonym biznesplanem.

– W efekcie szybko zacząłem rozglądać się za lokalizacja drugiego studia i kilka miesięcy później otworzyłem studio w Wieliczce, które również okazało się trafioną inwestycją – mówi Wojciech Bychawski.

Obecnie w sieci In.Time działa siedem placówek własnych (pięć w Krakowie i dwie w Warszawie) oraz dziewięć franczyzowych (trzy we Wrocławiu, a pozostałe w Bolechowicach, Wielicce, Tarnowie, Skawini, Niepołomicach i Myślenicach). W przypadku studia jednostanowiskowego koszt inwestycji wynosi 110-130 tys. zł, natomiast dla studia dwustanowiskowego jest to 230-260 tys. zł. Suma opłat to 7,9 proc. przychodu. Składają się na nią opłata franczyzowa (6.4 proc.) oraz opłata marketingowa (1,5 proc.)

 

WIZYTÓWKA STUDIO IN.TIME

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 233 [author_pid] => 1038 [author_name] => Dominika Pronarska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 171897 [itemserver_id] => 41190 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 83a/bd5/autorka.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => dominika-pronarska ) ) [link] => /artykul/12761/korporacji-treningu-ems/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => mój franchising [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 39 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => moj-franchising ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 192772 [country_item] => pl [description] => [path] => cc0/7dc/shutterstock_2029000550.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 47942 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 187666 [country_item] => pl [description] => Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness – rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi [path] => 40b/d7c/6.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Szybki trening [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46779 ) [1] => Array ( [pid] => 202456 [country_item] => pl [description] => "Po 20 latach pracy w korporacji miałem ochotę zrobić krok naprzód i założyć swój biznes. Wiedziałem, że chcę działać w branży fitness". [path] => 1f7/5a4/intime2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wojciech Bychawski (w środku), franczyzobiorca Studia In.Time [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 50341 ) [2] => Array ( [pid] => 187672 [country_item] => pl [description] => [path] => 738/ad2/7.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46785 ) ) ) [og_image] => 40b/d7c/6.jpg [article_date_formated] => 13.01.2024 [article_day] => Sobota [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 187666 [country_item] => pl [description] => Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness – rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi [path] => 40b/d7c/6.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Szybki trening [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46779 ) [1] => Array ( [pid] => 202456 [country_item] => pl [description] => "Po 20 latach pracy w korporacji miałem ochotę zrobić krok naprzód i założyć swój biznes. Wiedziałem, że chcę działać w branży fitness". [path] => 1f7/5a4/intime2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wojciech Bychawski (w środku), franczyzobiorca Studia In.Time [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 50341 ) [2] => Array ( [pid] => 187672 [country_item] => pl [description] => [path] => 738/ad2/7.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46785 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 187666 [country_item] => pl [description] => Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness – rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi [path] => 40b/d7c/6.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Szybki trening [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46779 ) [1] => Array ( [pid] => 202456 [country_item] => pl [description] => "Po 20 latach pracy w korporacji miałem ochotę zrobić krok naprzód i założyć swój biznes. Wiedziałem, że chcę działać w branży fitness". [path] => 1f7/5a4/intime2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wojciech Bychawski (w środku), franczyzobiorca Studia In.Time [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 50341 ) [2] => Array ( [pid] => 187672 [country_item] => pl [description] => [path] => 738/ad2/7.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46785 ) ) [imagesCount] => 3 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => In.Time [id] => 2201 [type] => 9 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 7 [link] => /franczyza/2201/in-time/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 187673 [country_item] => pl [description] => [path] => 6ac/fe5/logo_intime.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 46786 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 187671 [country_item] => pl [description] => [path] => ee0/a90/1_-_g_wne.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46784 ) [1] => Array ( [pid] => 187672 [country_item] => pl [description] => [path] => 738/ad2/7.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46785 ) [2] => Array ( [pid] => 187667 [country_item] => pl [description] => [path] => 5c1/b60/5_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46780 ) [3] => Array ( [pid] => 187669 [country_item] => pl [description] => [path] => 8c7/70e/3_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46782 ) [4] => Array ( [pid] => 187668 [country_item] => pl [description] => [path] => a4f/4a3/4_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46781 ) [5] => Array ( [pid] => 187670 [country_item] => pl [description] => [path] => 1d1/bb4/2_2_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46783 ) [6] => Array ( [pid] => 187666 [country_item] => pl [description] => [path] => 40b/d7c/6.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 46779 ) ) ) ) ) )

Z korporacji do treningu EMS

Szybki trening
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wojciech Bychawski szukał inspiracji na własny biznes i przypadkowo, przez znajomego trafił na trening EMS.

– Pomyślałem, że to może być ciekawy pomysł na biznes. Spotkałem się z kilkoma osobami znającymi branżę i polecili mi porozmawiać z właścicielami sieci in.Time – wspomina Wojciech Bychawski.

Innowacyjny biznes

Studio EMS było dla niego idealnym połączeniem miłości do sportu i poszukiwania innowacyjnego pomysłu na biznes.

– Po 20 latach pracy w korporacji miałem ochotę zrobić krok naprzód i założyć swój biznes. Wiedziałem, że chcę działać w branży fitness, ale w inny sposób, mniej tradycyjny, bardziej nowoczesny i lokalny – mówi Wojciech Bychawski.

Całą swoją zawodową karierę spędził podróżując i miał dosyć. Właściciele in.Time, Michał i Kamil Krawczyk, zachęcająco opowiadali o swojej sieci i perspektywach rozwoju. Dzięki temu szybko przekonał się, że dla nich to nie jest tylko biznes, ale także pasja.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

– Zarazili mnie tym podejściem i bardzo się z tego cieszę. Przedstawili mi swój pomysł na franczyzę, a ja podzieliłem się swoją koncepcją mniejszych, lokalnych studiów EMS. Już podczas tego spotkania wiedziałem, że chcę być pierwszym franczyzobiorcą. Ostatecznie otworzyłem zarówno pierwsze, jak i drugie studio franczyzowe sieci In.Time – opowiada Wojciech Bychawski.

Docenia, że właściciele sieci In.Time mają duże doświadczenie w branży, ponieważ działają w niej od samego początku.

– Nie brak im też dobrej intuicji biznesowej. Te elementy przekładają się na know-how, które jest niezwykle cenne w drodze do osiągnięcia sukcesu – mówi Wojciech Bychawski.

W ramach umowy franczyzowej in.Time przekazuje kompletną wiedzę dotyczącą zarówno zarządzania studiem treningowym, jak i samego treningu EMS. Nie trzeba więc mieć specjalistycznej wiedzy, aby myśleć nad otwarciem własnego studia.

Młody sektor

Zdaniem franczyzobiorcy Studia In.Time, branża treningu EMS w Polsce wciąż jest stosunkowo młoda i rozwija się bardzo dynamicznie.

– Trening EMS to idealna odpowiedź na trendy w branży fitness, rosnące tempo życia sprawia, że coraz więcej osób nie ma czasu na kilkugodzinne treningi, dlatego obserwujemy ciągły wzrost popularności tego typu treningu – mówi Wojciech Bychawski.

Pierwsze studio In.Time otworzył na początku 2021 roku w Bolechowicach. Lokal już po paru miesiącach zaczął na siebie zarabiać, a inwestycja zwracała się zgodnie z założonym biznesplanem.

– W efekcie szybko zacząłem rozglądać się za lokalizacja drugiego studia i kilka miesięcy później otworzyłem studio w Wieliczce, które również okazało się trafioną inwestycją – mówi Wojciech Bychawski.

Obecnie w sieci In.Time działa siedem placówek własnych (pięć w Krakowie i dwie w Warszawie) oraz dziewięć franczyzowych (trzy we Wrocławiu, a pozostałe w Bolechowicach, Wielicce, Tarnowie, Skawini, Niepołomicach i Myślenicach). W przypadku studia jednostanowiskowego koszt inwestycji wynosi 110-130 tys. zł, natomiast dla studia dwustanowiskowego jest to 230-260 tys. zł. Suma opłat to 7,9 proc. przychodu. Składają się na nią opłata franczyzowa (6.4 proc.) oraz opłata marketingowa (1,5 proc.)

 

WIZYTÓWKA STUDIO IN.TIME

  • Kwota inwestycji: 110-130 tys. zł dla studia jednostanowiskowego i 230-260 tys. zł dla studia dwustanowiskowego
  • liczba placówek: 7 własnych i 9 franczyzowych
  • opłaty: 7,9 proc. przychodu studia

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €