Pożegnanie z Artisti Italiani

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Zarząd krakowskiej Vistuli postanowił zakończyć prowadzony od wiosny 2001 roku projekt, który kosztował spółkę około 30 milionów złotych, podaje Rzeczpospolita. Choć zapasy odzieży pod marką Artisti Italiani wyceniono na 17 mln zł, Vistula liczy na co najwyżej kilka milionów złotych z wyprzedaży.

- Kończymy projekt, który drenował spółkę z gotówki. Pieniądze z wyprzedaży poprawią płynność- wyjaśnia Michał Wójcik, prezes zarządu Vistuli. Na prowadzeniu sklepów Artisti Italiani miesięcznie Vistula traciła około 0,5 milionów złotych. Trwająca od 8 marca wyprzedaż w 11 sklepach ma potrwać 2 – 3 miesiące. Zarząd spółki liczy, że uda się odzyskać kilka milionów złotych z wycenianych na 17 mln zł zapasów damskiej i męskiej kolekcji. Część sklepów Artisti Italiani ma być przerobiona na firmowe sklepy Vistuli, których na razie jest 45. Według prezesa Wójcika spółka w przyszłości wróci do projektu odzieży damskiej. Nie wcześniej jednak niż w drugiej połowie 2004 roku.

Więcej: Rzeczpospolita, Ekonomia i Rynek, 12 marca 2003 rok, str. B5

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €