Otwieramy burgerownię

Nowe miejsce
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W menu Krowa Mać Burgers jest kilkanaście rodzajów burgerów, frytki, dodatki, napoje, w tym kraftowe piwa, drinki. Marka ma sześć działających lokali. Najnowszy został otwarty w połowie lutego, w Szczecinie.

– To duże miasto, ze sporą konkurencją, ale nasza burgerownia została bardzo dobrze przyjęta – zapewnia Mirosław Struzik, współwłaściciel marki Krowa Mać Burgers. – W planach mamy już następne otwarcie. Jeden z naszych obecnych franczyzobiorców chce uruchomić swój kolejny lokal.

Inwestycja w lokal

Franczyzodawca Krowa Mać Burgers zapewnia, że wszędzie jest zapotrzebowanie na dobre burgery, dlatego koncept nie stawia sobie ograniczeń, jeśli chodzi o wielkość miast, w których zamierza rozwijać sieć. Marka nastawia się na lokale z salą konsumpcyjną.

– Po pandemii klienci mają potrzebę wyjścia z domów – uzasadnia Mirosław Struzik. – Część naszych lokali nie ma w ogóle opcji dostawy, a i tak radzą sobie bardzo dobrze. W pozostałych ok. 60 proc. zamówień realizowanych jest na miejscu, reszta w dostawie.

Koncept rekomenduje lokale o ok. 100 m2 powierzchni. W takim przypadku trzeba się przygotować na inwestycję rzędu 150-200 tys. zł. W przypadku znalezienia lokalu po gastronomii można zaoszczędzić na wydatkach i skrócić czas potrzebny na przygotowania.

– Nie znaczy to jednak, że żadna inwestycja nie będzie potrzebna – zaznacza Mirosław Struzik. – Nie wystarczy wstawić nowe stoliki. Chcemy, aby nasze lokale były spójne aranżacyjnie, zawierały wspólne dla całej sieci elementy. Franczyzobiorcy oczywiście mogą zgłaszać też własne pomysły, ale my musimy je zaakceptować.

Wsparcie z centrali

Centrala pomaga w wyborze lokalu, przygotowaniu projektu.

– Zapewniamy szkolenia, obrandowanie, pomoc w znalezieniu lokalnych dostawców – wylicza Mirosław Struzik. – Zapewniamy bieżące wsparcie przy wszystkich ewentualnych problemach. Sprawdzamy jakość produktów, food costy, aby pomóc franczyzobiorcom maksymalizować zyski.

Wśród franczyzobiorców Krowa Mać Burgers są zarówno osoby z wcześniejszym doświadczeniem w gastronomii, jak i takie, które poznawały tę branżę dopiero nawiązując współpracę franczyzową.

– Na pewno trzeba się zaangażować w prowadzenie lokalu, zwłaszcza w pierwszym okresie jego działalności. Pilnować wszystkiego, kontrolować – podkreśla franczyzodawca. – Sądzę, że jeśli wszystko idzie dobrze, to po mniej więcej pół roku można się w większej mierze oprzeć na pracownikach.

Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 12 tys. zł netto, miesięczna opłata franczyzowa to 6 proc. od obrotu. Jeżeli franczyzobiorca zdecyduje się na otwarcie kolejnego lokalu, może liczyć na obniżenie tej ostatniej.

– Każdy z lokali naszej sieci już w pierwszym miesiącu osiągał obrót na poziomie ponad 100 tys. zł – dodaje Mirosław Struzik.

 

WIZYTÓWKA KROWA MAĆ BURGERS

Sieć burgerowni.

  • 6 lokali
  • wysokość inwestycji: 150-200 tys.
  • opłata wstępna 12 tys. zł netto
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €