Nowy kebab we franczyzie

Wszędzie lubią kebab
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kebab już od kilku lat jest jednym z najpopularniejszych dań w Polsce. Polacy pokochali go prawie równie mocno, jak schabowy i rosół. Nic dziwnego, że kebabownie wyrastają jak grzyby po deszczu. Jak się wybić na konkurencyjnym rynku? Receptą może być franczyza. Licencję na taki biznes proponuje m.in. marka Sulaiman Kebab, budująca sieć mobilnych punktów gastronomicznych.

– Mobilna formuła to z jednej strony możliwość łatwiejszego dotarcia do klientów, a z drugiej sposób na obniżenie kosztów działalności – podkreśla Łukasz Przygoda, franczyzodawca Sulaiman Kebab.

Kebab dla każdego

Franczyzodawca Sulaiman Kebab zapewnia, że ten biznes ma szansę sprawdzić się w każdej wielkości mieście.

– Również w małych miastach punkt z kebabem może być udanym biznesem – uważa Łukasz Przygoda. – W takich miejscowościach może być mniejsza konkurencja, a lokalni mieszkańcy mogą być zainteresowani różnorodnością kulinarnej oferty. Ważne jest jednak przeprowadzenie analizy rynku i dostosowanie oferty do potrzeb i preferencji lokalnej społeczności.

Centrala pomaga w sprawdzeniu i przeanalizowaniu konkretnej lokalizacji pod kątem jej opłacalności, może wyszukać też atrakcyjne miejsce. Wkład własny, potrzebny na inwestycję w przyczepę gastronomiczną to 10 tys. zł netto, resztę można sfinansować leasingiem.

– Wiele firm leasingowych oferuje finansowanie dla food trucków – zapewnia Łukasz Przygoda. – Leasing może być korzystnym rozwiązaniem dla osób, które chcą rozpocząć mobilną działalność gastronomiczną, ale nie dysponują pełnym kapitałem na zakup food trucka. Współpracujemy z bankami, więc jesteśmy wstanie pomóc w tej kwestii.

Franczyzodawca dostarcza przyczepę wyposażoną pod klucz i gotową do pracy. Nie pobiera przy tym żadnej opłaty za przystąpienie do sieci.

Wsparcie z centrali

Franczyzodawca nie wymaga od kandydatów na licencjobiorców doświadczenia branżowego ani biznesowego. Gwarantuje im szkolenie, które pozwala poznać zasady prowadzenia działalności.

– Pierwsze szkolenie trwa osiem godzin i odbywa się w siedzibie firmy – wyjaśnia Łukasz Przygoda. – Szkolenia uzupełniające odbywają się już w food trucku. Zapewniamy również szkolenia z obsługi urządzeń, marketingowe, a także kursy przygotowywania dań na podstawie gotowych przepisów.

Centrala zapewnia również kompleksowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich urządzeń. Właściciel marki ma także własną hurtownię, w której franczyzobiorcy mogą kupić wszystkie potrzebne składniki.

– Jesteśmy samodzielnym producentem mięsa, pieczemy też chleb według tradycyjnej, tureckiej receptury – dodaje Łukasz Przygoda. – Dla franczyzobiorców mamy ceny promocyjne.

Miesięczna opłata franczyzowa to 800 zł netto.

 

WIZYTÓWKA SULAIMAN KEBAB

Sieć punktów z kebabem.

  • 3 placówki własne, 4 franczyzowe
  • inwestycja od 10 tys.
  • opłata franczyzowa 800 zł netto
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €