Biznes poukładany
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
DDD Dobre Dla Domu działa na rynku od kilkunastu lat. Jest franczyzową siecią wyspecjalizowaną w segmencie podłóg, drzwi i akcesoriów ze średniej oraz wyższej półki cenowej. Obecnie w sieci tej firmy funkcjonuje 30 salonów sprzedaży. Minimalna wielkość miasta, w którym może powstać sklep DDD Dobre Dla Domu to 20 tys. mieszkańców.
Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży mówi, że rynek branży wyposażenia wnętrz zmienia swoją specyfikę. – Widzimy wyraźnie zwiększoną liczbę klientów na produkty premium i zmniejszoną na tzw. produkty pierwszocenowe. W najbliższych miesiącach spodziewamy się również wzrostu liczby tzw. klientów remontowych. Zakładamy, że w ciągu kilku miesięcy powinna również ożywić się grupa wykańczających nowe mieszkania.
Na otwarcie salonu DDD przyszły franczyzobiorca musi przeznaczyć 65-100 tys. zł. Kwota inwestycji będzie uzależniona od wielkości lokalu (koszty ekspozycji i zatowarowania). Pierwsze zatowarowanie i ekspozycja drzwi to wydatek 50-60 tys. zł.
– Zatowarowanie sklepów naszych franczyzobiorców realizujemy w oparciu o analizy danych sprzedażowych z analogicznych lokalizacji w całej Polsce – dodaje Soroka. – Na tej podstawie rekomendujemy franczyzobiorcom konkretne modele podłóg i drzwi, które z dużym prawdopodobieństwem trafią w gusta klientów w ich lokalizacjach.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Przyszły franczyzobiorca firmy może liczyć na wsparcie na każdym etapie uruchamiania salonu oraz już w trakcie współpracy. Firma pomaga wybrać najlepszą lokalizację dla działalności partnera. Przygotowuje też kompleksowy projekt architektury wnętrza i wyposażenia salonu. Franczyzodawca pokrywa całość kosztów aranżacji lokalu. Przedstawiciel DDD Dobre Dla Domu wraz z franczyzobiorcą koordynuje cały proces otwarcia na miejscu, aby zadbać o każdy szczegół. Partner DDD może również liczyć na wsparcie centrali w przygotowaniu i realizacji skutecznej kampanii marketingowej otwarcia sklepu. Firma partycypuje także w kosztach kampanii. W ramach wsparcia biznesowego DDD Dobre Dla Domu oferuje warunki handlowe wynegocjowane bezpośrednio z producentami oraz szeroką ofertę produktów na wyłączność dla sieci DDD. Dzięki programom szkoleń, franczyzobiorcy pozyskują kompetencje z zakresu sprzedaży, handlu, informacji o produktach. Firma certyfikuje również montażystów pracujących dla partnerów DDD. Rentowności biznesu franczyzobiorca pilnuje przy pomocy narzędzi analitycznych oraz wewnętrznej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń.
Według szacunków firmy już w 3-4 miesiącu od otwarcia sklep powinien zacząć zarabiać – oczywiście przy zaangażowaniu partnera w pozyskiwanie klientów oraz działaniach zgodnych ze standardami. Najlepsze sklepy DDD osiągają zwrot z inwestycji już po pierwszym roku swojej działalności.
WIZYTÓWKA DDD DOBRE DLA DOMU
Sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz.
- Lokalizacje: miasta powyżej 20 tys. mieszkańców
- Minimalna kwota inwestycji: 65-100 tys. zł
- Pierwsze zatowarowanie: 50-60 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


