Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?
Agencja marketingowa Adsfox zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
– Wiele osób zajmuje się płatnymi kampaniami reklamowymi, ale mało kto zna się na tym na tyle dobrze, żeby tworzyć skuteczne kampanie, czyli takie, które można zmierzyć i zoptymalizować na podstawie danych – mówi Damian Szczepański, założyciel i prezes Adsfox.
Skuteczność to podstawa
Jego zdaniem dzięki reklamie internetowej można z dokładnością co do złotówki sprawdzić, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta.
– Mamy własne oprogramowanie do tworzenia kampanii, które można zmierzyć i zoptymalizować na podstawie konkretnych danych. Nasi klienci w specjalnej aplikacji mogą na bieżąco obserwować wyniki każdej ze swoich reklam, co w dzisiejszych warunkach jest szczególnie istotne – podkreśla Damian Szczepański. Dodaje, że podobne rozwiązania są dzisiaj niezbędne. Rosnące ceny energii, surowców i wynagrodzeń zmuszają firmy do szukania oszczędności, bądź skutecznych kanałów docierania do nowych klientów, ale bez podejmowania dużego ryzyka.
– W przeciwieństwie do zwykłych agencji nasi klienci obsługiwani są bezpośrednio na specjalnej platformie służącej nie tylko do przedstawiania wyników, lecz także do optymalizacji reklam przy użyciu sztucznej inteligencji – mówi Damian Szczepański.
Przy tym nie są oni związani żadnymi umowami, więc w każdej chwili mogą zakończyć współpracę, dosłownie jednym kliknięciem.
– Wymusza to na nas budowanie zdrowych relacji biznesowych, opierających się na wzajemnych korzyściach. Takie podejście pomaga nam jednocześnie łatwiej pozyskiwać nowych klientów, ponieważ wiedzą oni, że będą z nami współpracować tylko wtedy, kiedy będzie im się to opłacać – zapewnia Damian Szczepański.
Dobry moment
Adsfox praktycznie od początku działalności na polskim rynku co miesiąc pozyskuje kilkadziesiąt firm do współpracy. Z klientami rozlicza się w modelu abonamentowym. Wielu klientów płaci także za efekt kampanii. Zdaniem właściciela Adsfox, prowadzenie albo rozwijanie zwykłej agencji marketingowej w dzisiejszych czasach jest trudne, szczególnie jeśli brakuje konkretnych przewag konkurencyjnych.
– Nasze usługi dzięki automatyzacji są znacznie bardziej marżowe niż usługi zwykłych agencji. Działamy w branży osiem lat i wypracowaliśmy już odpowiedni model rozwijania i skalowania takiej działalności. Jesteśmy w stanie robić kampanie reklamowe wielokrotnie skuteczniej i łatwiej niż zwykłe agencje – zapewnia Damian Szczepański.
Platforma przejmuje za właściciela oddziału większość żmudnych obowiązków takich jak: rozliczanie klientów, pobieranie płatności czy wystawianie faktur. W aplikacji można również nie tylko optymalizować kampanie reklamowe przy użyciu sztucznej inteligencji, lecz także automatycznie tworzyć teksty reklamowe.
– Uważam, że jest to idealny moment na współpracę z nami, ponieważ już teraz świetnie sobie radzimy, a wiem, że dopiero się rozpędzamy – twierdzi Damian Szczepański.
Możliwość prowadzenia oddziału Adsfox firma oferuje zaledwie od kilku miesięcy i cieszy się ona coraz większą popularnością. Kwota inwestycji zależy od rodzaju agencji, którą partner zdecyduje się prowadzić. Może wynosić między 9,6 tys. zł a 78 tys. zł.
– Nie zatrudniając pracowników można prowadzić tę działalność niemal bezkosztowo. Koszty działalności mogą być pokrywane przez nas – zapewnia Damian Szczepański.
Partner działający w pojedynkę może osiągnąć przychód nawet do 40 tys. zł. Jeśli zatrudnia pracowników, to przychody są praktycznie nieograniczone.
– Nie szukamy jednak inwestorów pasywnych, tylko osób, które chcą prowadzić agencję i przejść przez wszystkie etapy wdrożenia. Zwrot z inwestycji można osiągnąć już w ciągu pierwszych miesięcy działalności – mówi Damian Szczepański.
Obecnie w Polsce działa jeden oddział centrali oraz siedem partnerskich. Do końca roku firma chce mieć 20 jednostek partnerskich. Oddziały Adsfox mogą działać niemal w każdym mieście w Polsce.
WIZYTÓWKA ADSFOX
Sieć agencji marketingowych
- 1 placówka własna, 7 franczyzowych
- inwestycja między 9,6 tys. zł a 78 tys. zł
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

