Dbamy o franczyzobiorców

Koszty inwestycji
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy sieć NEONAIL odczuła skutki inflacji? Klientki oszczędzają na zakupach?

Obserwujemy i analizujemy ścieżki działań klienta, starając się zawsze wychodzić naprzeciw jego potrzebom w ujęciu omnichannelowym. Kluczowe dla nas jest bycie elastycznym i uważnym w stosunku do zmieniających się trendów rynkowych oraz tendencji zakupowych. To samo dotyczy współpracy z franczyzobiorcami. Staramy się na bieżąco reagować na sygnały z rynku oraz na potrzeby naszych franczyzobiorców, dopasowując warunki współpracy do oczekiwań.

A jakie jest obecnie zainteresowanie Państwa franczyzą?

Dostajemy regularnie zgłoszenia od potencjalnych franczyzobiorców zainteresowanych współpracą i każde takie zgłoszenie wnikliwie analizujemy. Bardzo dbamy o relacje z naszymi partnerami i staramy się tworzyć przyjazny dla każdego potencjalnego franczyzobiorcy system współpracy. Może dlatego najczęściej prowadzą oni więcej niż jeden punkt NEONAIL. Wśród naszych franczyzobiorców nie brakuje osób z wysokimi zdolnościami managerskimi, szeroką świadomością biznesową i nastawieniem na cele sprzedażowe oraz doświadczeniem w branży beauty.

Rozumiem, że mogą liczyć na wsparcie ze strony franczyzodawcy?

Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie, zarówno w zakresie samego startu prowadzenia biznesu, jak i wyboru lokalizacji pod funkcjonowanie punktu sprzedaży, negocjacji warunków najmu powierzchni w centrum handlowym czy analizy potencjału sprzedażowego inwestycji. W ramach współpracy franczyzowej otrzymuje gotowy projekt oraz aranżację punktu sprzedaży. Właścicielom biznesu oraz ich pracownikom oferujemy cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Wspieramy prawidłowy sposób ekspozycji produktów, co bardzo korzystnie wpływa na sprzedaż. Prowadzimy też cykliczny system ewaluacyjny. Stałe wizyty naszych regionalnych kierowników sprzedaży mają na celu wsparcie franczyzobiorców w zakresie sprzedaży i szkoleń oraz doradztwo w sprawach rotacji produktem. Jesteśmy cały czas do dyspozycji naszych kontrahentów, partnerujemy im w biznesie. Franczyzobiorca jest zaangażowany w życie marki i bierze udział w ogólnopolskich akcjach reklamowych oraz aktywnościach promocyjnych skierowanych do konsumentek.

Jak przebiega rozwój sieci?

W ubiegłym roku zaprezentowaliśmy zupełnie nowy format ekspozycyjny punktów sprzedaży w galeriach handlowych, nawiązujący do aktualnych trendów i designu w duchu eco. W 2023 r. kontynuujemy ten proces i od stycznia otworzyliśmy już 5 takich ekspozycji w ramach naszej sieci. Do końca roku mamy w planach realizację jeszcze przynajmniej kolejnych dwóch. Na bieżąco monitorujemy sytuację na rynku i poszukujemy nowych możliwości. Zależy nam na ekspansji sieci sprzedaży stacjonarnej szczególnie w lokalizacjach o dużym potencjale sprzedażowym, dających klientowi możliwość nie tylko dokonania zakupów, ale również spędzenia czasu w atrakcyjnej formie. Bierzemy pod uwagę komercjalizację i wielkość obiektu, liczbę mieszkańców miasta oraz strukturę klientów.

Ile trzeba zainwestować w stoisko Neonail?

Warunki finansowe inwestycji zależne są od kilku czynników. Znaczenie ma wielkości stoiska, traffic w danym centrum handlowym, sposób realizacji takich kwestii jak zatrudnienie, czy sama forma prowadzenia działalności gospodarczej. Działanie pod logo NEONAIL nie wiąże się z żadnymi opłatami marketingowymi. Nasi kontrahenci raz w roku uiszczają symboliczną opłatę za korzystanie z sieci franczyzowej. Koszt zakupu pop up store na potrzeby prowadzenia punktu sprzedaży zaczyna się od kwoty 40 tys. zł i rośnie wraz ze wzrostem powierzchni ekspozycji. Kolejnym kosztem jest zatowarowanie punktu w produkty. Szacunkową wartość pierwszego zamówienia oraz warunki finansowe przedstawiamy każdemu kontrahentowi podczas indywidualnych spotkań. Omawiamy również szczegółowo zasady współpracy i system wsparcia sprzedaży, którym obejmujemy sieć franczyzową. Dodatkowo, jak przy prowadzeniu każdego innego punktu sprzedaży, uwzględnić należy koszt zakupu takich elementów jak kasa fiskalna, komputer, system sprzedażowy czy kaucję dla centrum handlowego, zabezpieczającą płatności czynszowe.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

WIZYTÓWKA NEONAIL

Sieć stoisk z kosmetykami i akcesoriami do stylizacji paznokci.

  • 143 punkty własne
  • 22 punkty franczyzowe
  • min. inwestycja 40 tys. zł za stoisko, plus koszt zatowarowania, kasy fiskalnej itp.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €