Otwieramy przyczepę z kebabem
Firma Sweet Gallery oferuje możliwość wynajmu przyczepy, bez obciążenia finansowego związanego z leasingiem czy zakupem. Wystarczy wkład w wysokości ok. 15 tys. zł.
Bafra Kebab ma swoje punkty nawet w niewielkich, kilkutysięcznych miejscowościach.
– Wciąż brakuje tam lokali gastronomicznych i miejsc spotkań towarzyskich. Punkty Bafra Kebab wypełniają te nisze, oferując nie tylko kebaby, ale też pełniąc funkcje rozrywkowe – mówi Krzysztof Olesiak, prezes Sewer Gallery firmy, do której należy marka Bafra Kebab oraz Lodolandia & Kołacz na Okragło i SiGelato.
Doświadczył tego Karol Nowosielski, gdy wraz z żoną uruchomił punkt Bafra Kebab w Słupcy.
– Pierwszego dnia klienci przyszli, zanim otworzyliśmy punkt. Byłem zdumiony ich liczbą. Tego dnia pracowało dwóch pracowników, dwóch opiekunów i każdy miał dużo pracy. Teraz po kilku miesiącach sprzedaż nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Na pewno jest to zasługa działań marketingowych, które prowadziliśmy jeszcze przed otwarciem – ocenia Karol Nowosielski.
Franczyzobiorca z własnej inicjatywy zamieszczał reklamy w internecie, na billboardach, rozwieszał plakaty na ogrodzeniach i informował o punkcie Bafra Kebab na Facebooku. Zanim uruchomił punkt, jego profil na Facebooku obserwowało już ponad 900 osób.
Przez żołądek do biznesu
Lokalizacje dla punktu Bafra Kebab zapewnia franczyzodawca: wyszukuje odpowiednie miejsce pod przyczepę, negocjuje warunki najmu, podpisuje umowy z właścicielem gruntu i na co dzień z nim współpracuje. Biznes Bafra Kebab jest tak skonstruowany, by franczyzobiorca mógł poprowadzić więcej niż jeden punkt. Pozwala na to m.in. system IT, który umożliwia zdalne kontrolowanie sprzedaży, stanu kasy i bieżącej sytuacji w punkcie.
– Dzięki kamerom i systemowi IT mamy stały podgląd na to, co się dzieje w punkcie. Tak się złożyło, że nasza Bafra Kebab znajduje się bardzo blisko naszego domu. Gdy widzimy, że kumuluje się liczba klientów, natychmiast ruszamy pracownikom na pomoc. Natomiast gdy sytuacja się uspokaja, możemy szybko wrócić do domu – opowiada Karol Nowosielski.
Proces przystąpienia do sieci jest bardzo prosty, a w przypadku Karola Nowosielskiego był także bardzo szybki. W jego sytuacji powiedzenie „przez żołądek do serca” jest trafną odpowiedzią na pytanie, dlaczego wybrał koncept Bafra Kebab.
– Któregoś dnia zupełnie przypadkiem głodni na spacerze kupiliśmy sobie po kebabie Bafra Kebab. W pewnym momencie zapytałem żonę, czy chciałaby otworzyć taki punkt. Stwierdziła, że tak. Po tygodniu pojechaliśmy do Warszawy na spotkanie rekrutacyjne z przedstawicielem sieci, który przedstawił wszystkie elementy biznesu i założenia biznesplanu. Decyzja była szybka i ze spotkania wyszliśmy z podpisaną umową, a w styczniu 2023 roku uruchomiliśmy punkt – wspomina Karol Nowosielski.
Licencja ze wsparciem
Franczyzobiorcy mają wsparcie centrali już od momentu podpisania umowy franczyzowej. Najpierw licencjobiorcą zajmuje się opiekun startowy, który przeprowadza go przez wszystkie etapy niezbędne do uruchomienia punktu. Następnie otrzymuje on biznesowego opiekuna klienta, który wspiera go w przygotowaniu punktu do otwarcia, w dniu otwarcia oraz przez cały okres trwania umowy franczyzowej. Franczyzobiorcy przechodzą także szkolenie wprowadzające do biznesu, które odbywa się w centrali w Warszawie i trwa sześć dni. Szkolenia podzielone są na dwa bloki. Pierwszy obejmuje wiedzę z zakresu operacyjnego zarzadzania punktem, czyli umiejętności przygotowywania wszystkich pozycji z menu. Tę wiedzę franczyzobiorca przekazuje następnie swoim pracownikom. Ponadto licencjobiorca poznaje zasady obsługi klienta. Drugi blok szkoleniowy dotyczy wiedzy na temat biznesu w szerokim aspekcie. To m.in. zarzadzanie punktem, czyli pełna jego organizacja, zarządzanie kosztami i finansami, układaniem planu pracy poszczególnych pracowników i nadzorowanie wydajności pracy w stosunku do natężenia ruchu w punkcie. Standardowo w punkcie wystarczy jeden pracownik, natomiast drugi może być wsparciem podczas szczytu klientów.
Firma Sweet Gallery oferuje możliwość wynajmu przyczepy, bez obciążenia finansowego związanego z leasingiem czy zakupem punktu. Jedynym warunkiem skorzystania z oferty jest wkład w wysokości ok. 15 tys. zł. Resztę kosztów, czyli wyprodukowanie przyczepy i jej wyposażenie o wartości 179,9 tys. zł, firma bierze na siebie.
– Wiemy, że biznes świetnie funkcjonuje, dlatego nie boimy się tego wariantu współpracy z naszymi franczyzobiorcami. Obserwujemy rynek, analizujemy sytuację gospodarczą i na tej podstawie modyfikujemy model, dopasowując go do panujących warunków i potrzeb przedsiębiorców – zapewnia Krzysztof Olesiak.
WIZYTÓWKA BAFRA KEBAB
Sieć punktów gastronomicznych oferujących kebaby.
- minimalna kwota inwestycji 15 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

