Furgonetka jedzie szybciej
Do sieci Furgonetka w minionym roku dołączyło około 200 punktów kurierskich. W tym roku firma chce podwoić ten wynik.
Pandemia to były złote czasy dla usług kurierskich. Branża rozpędzona w tamtym momencie wciąż szybko się rozwija. Sprzyja jej rozkwit e-handlu oraz moda na zakupy online. Problemem jest jednak wysoka inflacja.
Wymagające czasy
Oskar Aszendorf, menedżer sprzedaży w Furgonetce, zauważa, że w czasie wysokiej inflacji coraz ważniejsza staje się jakość usług oraz szeroka oferta.
– W naszych punktach można wysłać przesyłkę jednym z trzynastu przewoźników, w transporcie krajowym, jak i międzynarodowym. Furgonetka Punkt obsługuje również nadania i odbiory z punktu oraz zakup materiałów opakowaniowych i świadczy usługi pakowania – mówi Oskar Aszendorf.
Furgonetka Punkt rozwija się, a jej sprzedaż nadal rośnie, choć nie tak dynamicznie, jak w czasach pandemii COVID-19.
– Dzięki wprowadzonym działaniom i strategiom nasze marże utrzymują się od ponad roku, a niektóre z nich nawet wzrosły – tłumaczy Oskar Aszendorf.
Furgonetka oferuje dwa rodzaje współpracy. Jeden z nich to punkt partnerski. Jest on idealny dla przedsiębiorców, którzy prowadzą już jakiś biznes i chcą wzbogacić swoją ofertę o przesyłki kurierskie. Punkty partnerskie skupiają się głównie na obsłudze nadań i odbiorów paczek z gotową etykietą, zwrotów itp. Koszt zakupu pakietu startowego to 399 zł netto. Jeśli partner chce dodatkowo obsługiwać paczki bez etykiety, czyli takie, które trzeba zważyć, zmierzyć i wprowadzić zamówienie do systemu, jest to możliwe, jednak musi we własnym zakresie zaopatrzyć się w wagę.
Kolejna forma to dedykowany punkt Furgonetka. Jest to propozycja dla osób, które chcą w całości skupić się na obsłudze przesyłek kurierskich pod marką Furgonetka. Aby rozpocząć działalność jako Furgonetka Punkt wystarczy prowadzić działalność gospodarczą, dysponować lokalem o powierzchni minimum 25 m2 i mieć 8049 zł netto na jednorazowy zakup pakietu startowego.
– Punkty dedykowane otrzymują korzystniejszy cennik zakupowy, wyłączność terytorialną oraz dostęp do specjalnego programu partnerskiego, który stanowi dodatkowe źródło dochodu – zachęca Oskar Aszendorf. Przy tym nie ma żadnych regularnych opłat franczyzowych.
Chętnych nie brak
W ostatnim czasie firma obserwuje duży wzrost zainteresowania współpracą zarówno w formie punktów partnerskich, jak i dedykowanych.
Średnia prowizja za zamówienie przesyłki kurierskiej wynosi około 8-9 zł. Obsługa paczek z wydrukowaną etykietą (nadania, odbiory, zwroty) to zarobek około 1,50 zł. Dobrze prosperujący punkt powinien obsługiwać miesięcznie około 800-1000 paczek bez etykiety i 1000-1500 paczek z gotową etykietą. Partner zarabia również na usługach pakowania i handlu materiałami opakowaniowymi. Szacowany czas oczekiwania na zwrot inwestycji to około sześciu miesięcy.
Obecnie w sieci działa około 650 punktów, z czego 20 to punkty dedykowane. Firma ma jedną placówkę własną.
WIZYTÓWKA SIECI FURGONETKA
Sieć oferująca usługi kurierskie.
- 650 punktów
- Kwota inwestycji: 399 zł w przypadku punktu partnerskiego i 8049 zł dla punktów dedykowanych
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


