Kurier BTL robi obrót
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Marce Kurier BTL przybywa zarówno klientów, jak i franczyzobiorców.
– Co miesiąc dołącza do nas około dziesięciu punktów paczkowych. W sumie w sieci działa ich już prawie 300 – mówi Ireneusz Koniecko, prezes Kurier BTL Franczyza.
Firmie nie brakuje też jednak wyzwań. Przewoźnicy podnoszą ceny i rośnie opłata paliwowa. To wpływa na ceny przesyłek, których dostarczanie opiera się przecież o transport. Znacząco wzrosły też koszty zatrudnienia pracowników.
– Pomimo tego staramy się nie podnosić stawek i nadrabiać niższe marże obrotem. Nie chcemy, żeby nasi klienci odchodzili od wysyłania paczek punktem kurierskim i szukali alternatyw ze względu na wysokie ceny – mówi Ireneusz Koniecko.
Dodaje, że klienci wciąż chętnie korzystają z punktów paczkowych, ponieważ w przeciwieństwie do paczkomatów skupiają one wszystkich kurierów a dodatkowo pracownicy pomogą odpowiednio zapakować i zabezpieczyć paczkę.
– Takie punkty są dobrym rozwiązaniem dla osób, dla których wciąż ważny jest czynnik ludzki. Nasi pracownicy doradzą i pomogą odpowiednio nadać każdą przesyłkę – mówi Ireneusz Koniecko.
Jednak konkurencja na rynku kurierskim jest coraz większa. Na szczęście liczba przesyłek też dynamicznie rośnie.
– Wysyłamy coraz więcej i już niemal wszystko. Wciąż taniej jest nadać przesyłkę kurierem niż wieźć cokolwiek samodzielnie – mówi Ireneusz Koniecko.
Sieć BTL stale pracuje też nad nowymi rozwiązaniami. Niedawno firma połączyła się z grupą LEW, oferującą rozwiązania terminalowe.
– Dzięki temu klient przychodząc do naszego punktu może zapłacić wszystkie rachunki – podkreśla Ireneusz Koniecko.
Pomocny partner
Aby nawiązać współpracę z Kurierem BTL Franczyza wystarczy mieć lokal, komputer z dostęp do internetu, wagę, drukarkę i miarkę. Nie ma żadnej opłaty za przystąpienie do sieci. Franczyzobiorcy płacą miesięczny abonament w wysokości 500 zł.
Trzy lata temu na współpracę z Kurierem BTL zdecydowała się Anna Kobyłecka. Prowadzi ona swój punkt w Lipnie.
– Przekonały mnie do tego zakupy online. Sama dużo zamawiam przez internet, podobnie moi znajomi – mówi Anna Kobyłecka.
To jej pierwszy biznes. Wcześniej zajmowała się wychowywaniem dzieci. Ze współpracy z BTL jest bardzo zadowolona.
– Franczyzodawca jest pomocny. Sporym wyzwaniem jest pozyskanie klientów, ale tu też pomogła firma BTL, robiąc szkolenia z marketingu – mówi Anna Kobyłecka.
Jej zdaniem branża kurierska rozwija się i będzie się rozwijać. W jej punkcie liczba przesyłek cały czas rośnie.
– Szkolenia, które oferuje firma, pozwalają uzyskać niezbędną wiedzę do prowadzenia tego typu działalności. Mam pomoc na każdym kroku, od momentu założenia działalności do teraz. Zawsze mogę zadzwonić po radę – podkreśla Anna Kobyłecka.
Dodaje, że chce dalej rozwijać biznes. Do pracy szuka kolejnego już pracownika, a do tego planuje zakup auta, co umożliwi jej odbieranie przesyłek od klientów.
WIZYTÓWKA SIECI KURIER BTL FRANCZYZA
Sieć oferująca usługi kurierskie
- 300 punktów
- Brak opłat za przystąpienie do sieci
- Miesięczny abonament w wysokości 500 zł
ZOBACZ W KATALOGU
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


