Burgery od Sfinksa

Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
The Burgers to marka należąca do grupy Sfinks Polska. Koncept wywodzi się z czasów pandemii.
– W czasie lockdownu gastronomii szukaliśmy rozwiązań, które pozwoliłyby nam funkcjonować – mówi Hubert Łątka, odpowiedzialny za rozwój franczyzy The Burgers. – Wtedy powstała marka The Burgers, funkcjonująca początkowo tylko w kanale delivery. Jednak duża popularność burgerów skłoniła nas do uruchomienia lokali stacjonarnych.
Dla dużych i małych miast
W tej chwili pod szyldem The Burgers funkcjonuje lokal w Starogardzie Gdańskim oraz w Zalesiu Górnym pod Warszawą. Ten ostatni działa na terenie parku rozrywki Planeta Zalesie. Obydwie burgerownie funkcjonują w wersji combo – czyli w połączeniu z restauracjami innych marek.
– Taki model pozwala na optymalizację kosztów – podkreśla Hubert Łątka. – Wystarcza wówczas jedna kuchnia i ten sam zespół pracowników. A dwie różne marki w jednym lokalu to dwa różne generatory ruchu, często przyciągające różne grupy docelowe gości.
Menu The Burgers składa się z dwóch wiodących kategorii: burgerów (także w wersji wegetariańskiej) oraz „doładowanych frytek”, czyli frytek z różnymi dodatkami. Koncept The Burgers przeznaczony jest do dużych i małych miast.
– Zgłaszają się do nas osoby z mniejszych miast, w których duża restauracja niekoniecznie się sprawdzi, a koncept The Burgers nadaje się idealnie – zapewnia Hubert Łątka.
Franczyzodawca zauważa, że na rynku jest dostępnych dużo lokali po gastronomii, bo niestety z powodu rosnącej presji kosztowej wielu przedsiębiorców musiało zamknąć działalność.
– Zwłaszcza tych, którzy działali indywidualnie – mówi Hubert Łątka. – Tymczasem działanie w ramach sieci pozwala na optymalizację kosztów, chociażby dzięki centralnym zakupom produktów.
Dobra lokalizacja
Na burgerownię wystarczy już lokal wielkości 60-80 m2. Franczyzodawca zajmuje się weryfikacją lokalizacji.
– Sprawdzamy, czy biznes w danym miejscu ma szanse powodzenia – podkreśla Hubert Łątka. – Badamy np. konkurencję na danym rynku, średnie wysokości paragonów w innych lokalach, poziom zatrudnienia mieszkańców, ale też sprawdzamy czy zakres inwestycji, potrzebny w danym lokalu nie jest zbyt wysoki w stosunku do prognozowanych przychodów.
Wysokość inwestycji uzależniona jest głównie od stanu technicznego lokalu – lokale po gastronomii, z wentylacją i niezbędną podstawową infrastrukturą będą tańsze do dalszej adaptacji.
– Wielu obiektom zależy na posiadaniu gastronomii w swojej ofercie, dlatego bywa, że wynajmujący adaptują lokal częściowo na swój koszt, a w gestii najemcy pozostaje tylko go wyposażyć – mówi Hubert Łątka.
W takiej sytuacji inwestycja może się zamknąć w kwocie ok. 100 tys. zł. Jeśli natomiast trzeba przygotować pomieszczenia kompleksowo, należy liczyć się z wydatkiem do 200 tys. zł.
Jednorazowa opłata wstępna wynosi 15 tys. zł netto, a miesięczna opłata franczyzowa 5 proc. netto od uzyskiwanych przychodów.
Kandydaci na franczyzobiorców nie muszą mieć doświadczenia w gastronomii czy prowadzeniu biznesu – ale jego posiadanie na pewno będzie atutem. Każdy franczyzobiorca przechodzi szkolenia zarówno teoretyczne (od 5 do 7 dni), jak i praktyczne w wybranej restauracji franczyzodawcy. To ostatnie trwa nawet kilka tygodni, a franczyzobiorca przechodzi w tym czasie przez wszystkie stanowiska pracy w lokalu.
WIZYTÓWKA THE BURGERS
Sieć burgerowni.
- min. 100 tys. zł
- opłata wstępna 15 tys. zł netto
- opłata miesięczna 5 proc. netto od przychodu
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej