Biznes ze smakiem
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Na całym świecie gastronomia jest jednym z ulubionych biznesów wybieranych przez adeptów przedsiębiorczości. Polska w niczym tu nie odbiega od rozwiniętych rynków franczyzowych. Jednocześnie gastro to nie jest biznes łatwy, choćby przez liczną konkurencję. Mimo to na rynku działają sieci, które radzą sobie dużo lepiej niż inne marki. Jedną z nich jest pizzeria Da Grasso. Czym przekonuje klientów: jakością dań, wystrojem wnętrz? O to, a także o zasady współpracy franczyzowej prezes Magdalenę Piróg pyta Arkadiusz Słodkowski z Franchising.pl
Z filmu „Biznes ze smakiem” dowiecie się:
- Czy franczyzobiorcą Da Grasso może zostać każdy?
- Jaka jest rola opiekuna franczyzobiorcy? Kim jest, co robi?
- Na którym etapie rozmów kandydat na franczyzobiorcę otrzymuje projekt umowy franczyzowej?
- Skąd się wziął boom na pizzę Da Grasso na Podhalu?
- Jakie są przewagi rynkowe Da Grasso? Dlaczego warto kupić franczyzę tej marki?
- Który rodzaj pizzy smakuje Polakom? I czy nachosy pasują do pizzy?
- Jak radzić sobie w biznesie gastronomicznym w okresie inflacji?
- 74 procent udziałów Da Grasso kupił norweski koncern Orkla. Co to znaczy dla franczyzobiorców, a co dla pierwszego właściciela?
- Czy trzeba być gastronomem, żeby zostać franczyzobiorcą Da Grasso?
- Jakie są warunki wejścia i jak wygląda współpraca z Da Grasso na co dzień?
Co tydzień w programie FIRMA nowy biznes. Ciekawy, opłacalny i przeanalizowany. Subskrybuj kanał i oglądaj.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej