Technologia napędza biznes
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Nowoczesne technologie opanowały nasze życie. Kto dziś nie ma smartfona?
– Dynamiczny rozwój technologiczny napędza wzrost zapotrzebowania na nowoczesne usługi – ocenia Marek Małoń, prezes i4-Mobile. – A branża telekomunikacyjna wciąż oferuje ciekawe perspektywy dla przedsiębiorców, którzy są gotowi dostosować się do zmieniających się wymagań klientów oraz wdrażać innowacyjne podejścia.
Biznesy pod jednym dachem
Działalność i4-Mobile koncentruje się na sprzedaży klientom indywidualnym i biznesowym telefonów i usług telekomunikacyjnych sieci Play. Obecnie w ramach sieci i4-mobile funkcjonuje blisko 70 jednostek sprzedażowych, w tym multibrandy, salony PLAY oraz doradcy biznesowi.
– Jednym z głównych atutów dla potencjalnych partnerów franczyzowych Play i4-Mobile jest możliwość połączenia istniejącego już biznesu z salonem PLAY – dodaje Marek Małoń. – Mile widziane są branże pochodne: serwisy GSM, sklepy z drobną elektroniką, akcesoriami GSM, punkty z ofertą telewizji oraz Internetu. Dopasujemy nasze rozwiązania do indywidualnych możliwości partnerów. Można dostosować istniejącą przestrzeń tak, aby zintegrować dwa biznesy.
Na ofertę PLAY można wydzielić kącik lub strefę prezentującą produkty i usługi. Kluczowe jest to, aby klienci mogli wygodnie zapoznać się z ofertą i dokonać wyboru.
Centrala pomoże
Jeśli chodzi o salon sprzedażowy, i4-Mobile zaleca lokale o minimalnej powierzchni 20 m2. Preferowane są centra miast, deptaki oraz stare rynki, czyli miejsca o intensywnym przepływie klientów. Dodatkowym atutem będzie widoczna witryna. Franczyzodawca pomaga przy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji. Przygotowuje również wizualizację salonu. Centrala szacuje, że inwestycja początkowa może wynieść ok. 10 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej.
– Warto zaznaczyć, że możemy współuczestniczyć w części kosztów inwestycji – podkreśla Marek Małoń. – Dodatkowo dostarczamy wyposażenie w postaci mebli, co jest również częścią wsparcia ze strony Play. Zapewniamy partnerom dedykowanego kierownika sprzedaży, który przekaże niezbędną wiedzę i umiejętności, zapewniając pewny start w zarządzaniu punktem. Oferujemy praktyczne szkolenia, obejmujące aspekty sprzedażowe, marketingowe, obsługę klienta oraz zarządzanie biznesem. Ponadto wspieramy działania marketingowe, partycypujemy w kosztach, organizujemy konkursy sprzyjające wzrostom sprzedaży. W ramach programu franczyzowego dostarczamy bazę klientów, którą na bieżąco aktualizujemy. Jednocześnie zachęcamy do budowania własnej, co pozwoli na elastyczność w dostosowaniu do lokalnych warunków i preferencji klientów.
Sposoby na zarobek
Franczyzobiorcy w branży telekomunikacyjnej zarabiają na prowizji od sprzedaży usług i produktów. To oznacza, że im więcej umów podpisanych z klientami, tym wyższe przychody.
– Czas, jaki potrzebny jest do osiągnięcia rentowności, może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak lokalizacja, strategia sprzedaży, konkurencja oraz jakość obsługi klienta. W przypadku otwierania salonu w ramach franczyzy sieci komórkowej Play, dajemy wsparcie i know-how, które pozwalają przyspieszyć ten proces – zapewnia Marek Małoń. – W wielu przypadkach uzyskanie rentowności wymaga kilku miesięcy od momentu otwarcia. Kluczowe jest skupienie się na budowaniu lojalności klientów i efektywnej obsłudze. Przyjęcie skutecznej strategii marketingowej, wybór korzystnych lokalizacji oraz konsekwentne działania sprzedażowe mogą także wpłynąć na szybsze wyjście na ścieżkę rentowności. Przydatne jest także nawiązanie partnerstw z pokrewnymi branżami, np. poszerzenie oferty o usługi ubezpieczeniowe czy serwisowe.
WIZYTÓWKA I4-MOBILE
Sieć autoryzowanych punktów sprzedaży sieci Play.
- 70 jednostek
- inwestycja 10 tys. zł
- min. powierzchnia lokalu 20 m2
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


