Technologia napędza biznes

Różnorodna sieć
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowoczesne technologie opanowały nasze życie. Kto dziś nie ma smartfona?

– Dynamiczny rozwój technologiczny napędza wzrost zapotrzebowania na nowoczesne usługi – ocenia Marek Małoń, prezes i4-Mobile. – A branża telekomunikacyjna wciąż oferuje ciekawe perspektywy dla przedsiębiorców, którzy są gotowi dostosować się do zmieniających się wymagań klientów oraz wdrażać innowacyjne podejścia.

Biznesy pod jednym dachem

Działalność i4-Mobile koncentruje się na sprzedaży klientom indywidualnym i biznesowym telefonów i usług telekomunikacyjnych sieci Play. Obecnie w ramach sieci i4-mobile funkcjonuje blisko 70 jednostek sprzedażowych, w tym multibrandy, salony PLAY oraz doradcy biznesowi.

– Jednym z głównych atutów dla potencjalnych partnerów franczyzowych Play i4-Mobile jest możliwość połączenia istniejącego już biznesu z salonem PLAY – dodaje Marek Małoń. – Mile widziane są branże pochodne: serwisy GSM, sklepy z drobną elektroniką, akcesoriami GSM, punkty z ofertą telewizji oraz Internetu. Dopasujemy nasze rozwiązania do indywidualnych możliwości partnerów. Można dostosować istniejącą przestrzeń tak, aby zintegrować dwa biznesy.

Na ofertę PLAY można wydzielić kącik lub strefę prezentującą produkty i usługi. Kluczowe jest to, aby klienci mogli wygodnie zapoznać się z ofertą i dokonać wyboru.

Centrala pomoże

Jeśli chodzi o salon sprzedażowy, i4-Mobile zaleca lokale o minimalnej powierzchni 20 m2. Preferowane są centra miast, deptaki oraz stare rynki, czyli miejsca o intensywnym przepływie klientów. Dodatkowym atutem będzie widoczna witryna. Franczyzodawca pomaga przy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji. Przygotowuje również wizualizację salonu. Centrala szacuje, że inwestycja początkowa może wynieść ok. 10 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej.

– Warto zaznaczyć, że możemy współuczestniczyć w części kosztów inwestycji – podkreśla Marek Małoń. – Dodatkowo dostarczamy wyposażenie w postaci mebli, co jest również częścią wsparcia ze strony Play. Zapewniamy partnerom dedykowanego kierownika sprzedaży, który przekaże niezbędną wiedzę i umiejętności, zapewniając pewny start w zarządzaniu punktem. Oferujemy praktyczne szkolenia, obejmujące aspekty sprzedażowe, marketingowe, obsługę klienta oraz zarządzanie biznesem. Ponadto wspieramy działania marketingowe, partycypujemy w kosztach, organizujemy konkursy sprzyjające wzrostom sprzedaży. W ramach programu franczyzowego dostarczamy bazę klientów, którą na bieżąco aktualizujemy. Jednocześnie zachęcamy do budowania własnej, co pozwoli na elastyczność w dostosowaniu do lokalnych warunków i preferencji klientów.

Sposoby na zarobek

Franczyzobiorcy w branży telekomunikacyjnej zarabiają na prowizji od sprzedaży usług i produktów. To oznacza, że im więcej umów podpisanych z klientami, tym wyższe przychody.

– Czas, jaki potrzebny jest do osiągnięcia rentowności, może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak lokalizacja, strategia sprzedaży, konkurencja oraz jakość obsługi klienta. W przypadku otwierania salonu w ramach franczyzy sieci komórkowej Play, dajemy wsparcie i know-how, które pozwalają przyspieszyć ten proces – zapewnia Marek Małoń. – W wielu przypadkach uzyskanie rentowności wymaga kilku miesięcy od momentu otwarcia. Kluczowe jest skupienie się na budowaniu lojalności klientów i efektywnej obsłudze. Przyjęcie skutecznej strategii marketingowej, wybór korzystnych lokalizacji oraz konsekwentne działania sprzedażowe mogą także wpłynąć na szybsze wyjście na ścieżkę rentowności. Przydatne jest także nawiązanie partnerstw z pokrewnymi branżami, np. poszerzenie oferty o usługi ubezpieczeniowe czy serwisowe.

 

WIZYTÓWKA I4-MOBILE

Sieć autoryzowanych punktów sprzedaży sieci Play.

  • 70 jednostek
  • inwestycja 10 tys.
  • min. powierzchnia lokalu 20 m2
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €