Dlaczego tak trudno coś sprzedać?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wiele mądrości powiedziano na temat sprzedaży – często sprzecznych. Co jest ważniejsze, aby zostać dobrym sprzedawcą: merytorycznie przekonać klienta do produktu, czy wytworzyć potrzebę posiadania? A może wystarczy polubić klienta, żeby mu coś sprzedać? Z drugiej strony kto z nas nie poznał sprzedawcy, który próbował wmusić nam coś, czego nie potrzebowaliśmy? Tematem dzisiejszej rozmowy jest dobra i zła sprzedaż.

Z rozmowy Arkadiusza Słodkowskiego z Joanną Procyszyn dowiesz się:

  • Jakie są najczęstsze błędy sprzedawców?
  • Czy sprzedaż to sztuka czy nauka?
  • Kto może być dobrym sprzedawcą?
  • Jakie są najważniejsze zasady sprzedaży wg. Sandlera? 
  • Czy każdy może nauczyć się sprzedaży?
  • Jaka jest skuteczność szkoleń Sandlera, jak się ją mierzy?

Subskrybujcie kanał Franchising-PL. W każdym odcinku programu Firma kolejne pomysły na biznes.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €