Wykorzystaj Targi na maksa

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Co zrobić, aby wykorzystać szansę na własny biznes? Mamy dla Was kilka złotych rad, które pozwolą zmaksymalizować zyski z obecności na Targach Franczyza, które odbędą się w Pałacu Kultury i Nauki między 19 a 21 października.

Sam spacer między stoiskami i zebranie folderów nie wystarczy. Dlatego wykonaj trochę pracy:

Po pierwsze: przygotuj się. Wybierz maksymalnie kilka marek, z którymi odbędziesz dogłębne rozmowy na temat ich oferty biznesowej. W tym celu przeanalizuj oferty w katalogu franczyz na portalu Franchising.pl

Po drugie: Przygotuj na kartce pytania, które chcesz zadać. Stres to stres, więc podczas rozmowy może ci uciec z głowy coś naprawdę ważnego.

Po trzecie: umów się wcześniej na spotkanie na stoisku z wybranymi markami. Unikniesz niepotrzebnej straty czasu i zwiększysz swoje szanse na porozmawianie ze wszystkimi wybranymi markami

Po czwarte: idź na ciekawe wykłady na Seminariach Własnego Biznesu. Franczyza to wiedza o tym „jak prowadzić biznes”. Nie warto oszczędzać na wiedzy. Czas poświęcony na wykłady to czas dobrze zainwestowany.

Po piąte: może najtrudniejsze, bo nie każdy umie rozmawiać z obcymi osobami: zaczep i spytaj innych zwiedzających, co im się podobało na targach, kto na nich zrobił wrażenie. Takie informacje od innych zwiedzających mogą być bardzo inspirujące. Ci ludzie też szukają najlepszej ścieżki na rozwój.

Lista firm na targach wciąż rośnie!

Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki to trzy dni spotkań biznesowych, ponad 100 konceptów franczyzowych i kilka tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką. Partnerem strategicznym Targów Franczyza jest Żabka

Lista wystawców urosła i na 27 września przedstawia się tak:

Santander, Millennium, Katane Gelato, Velobank, NestBank, Subway, Taco Bar, Carrefour, Żabka, Odido, Moodo, HelloHelen, 5-10-15, Stokrotka, Dnipro-M, Orient Massage, Auchan, Cream Advisors, Intermarche, Bricomarche, Duży Ben, Speed Queen, Liquider, City Fit, MBE, Studio Synergy, Fast Energy, Ship Center, Sklepy Medyczne Zdrowie, Ubezpieczenia od A do Z, Yasumi, One by One, Newlink.House, In.Time, Generali, Mały Inżynier, epaka, Kobieta i Rozwód, Dobre Oko, Atrata, Car For You, Metrohouse, Gentlemen Barber Shop, Xtreme Fitness Gyms, Greenfields, BezProblem, Edukido, McDonald's, Stava, Lviv Croissants, Minimelts, Ramen Shop, Sushi Kushi, Ice’n’go, Crazy Bubble, Cukrem i Solą, Gorąco Polecam Smaki z Piekarni, Da Grasso, Wesoła Pani, Sushi Story, Chornomorka, Kims, Pączkownia, Lodolandia, Vash Lavash, Giganci Programowania, Gelato Naturale, Kurcze Pieczone, Kulinarne Poddasze, Bike Cafe, Kashka, Kraina Serów

Wystawa sprawdzonych pomysłów na firmę

  • Największe po paryskich targi franczyzowe w Europie
  • 21. edycja targów w samym centrum Warszawy, w Pałacu Kultury i Nauki
  • Ponad 100 pomysłów na markowy biznes
  • Trzy dni rozmów o własnym biznesie z ekspertami
  • 10000 podpisanych dotąd umów franczyzowych (przez 21 lat)
  • Kilka tysięcy odwiedzających
  • 80 proc. franczyzobiorców odnosi sukces finansowy
  • 92 proc. franczyzobiorców chwali sobie wybór franczyzy

Przyjdź i sprawdź swój talent biznesowy!

Dla kandydatów na przedsiębiorców Targi Franczyza to najlepsza możliwość spotkania tak wielu firm udzielających franczyzy w jednym miejscu. Reprezentowane są wszystkie branże: obok najpopularniejszych – spożywki i gastronomii – stoiska będą miały firmy z wszystkich opłacalnych i modnych teraz branż – edukacji, fitnessu, finansów i handlu odzieżą.

Franczyza pozostaje jedną z najbezpieczniejszych form działalności biznesowej. W Polsce działa ponad 1300 konceptów franczyzowych. Większość z nich, bo aż 80 proc., należy do polskich firm, a 20 proc. to firmy zagraniczne. Na rynku polskim działa blisko 90 tys. franczyzobiorców (polskich mikro i małych firm na licencji). Najczęściej są to firmy rodzinne. W sumie na rynku franczyzy pracuje blisko milion osób (właściciele razem z pracownikami).

Partnerem Seminariów Własnego Biznesu została w tym roku Stokrotka.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €