Wykorzystaj Targi na maksa
Targi Franczyza, które odbędą się 19-21 października w Warszawie, to targi biznesowe. A biznes lubi ludzi przygotowanych i pracowitych, którzy wykorzystują swoją szansę.
Co zrobić, aby wykorzystać szansę na własny biznes? Mamy dla Was kilka złotych rad, które pozwolą zmaksymalizować zyski z obecności na Targach Franczyza, które odbędą się w Pałacu Kultury i Nauki między 19 a 21 października.
Sam spacer między stoiskami i zebranie folderów nie wystarczy. Dlatego wykonaj trochę pracy:
Po pierwsze: przygotuj się. Wybierz maksymalnie kilka marek, z którymi odbędziesz dogłębne rozmowy na temat ich oferty biznesowej. W tym celu przeanalizuj oferty w katalogu franczyz na portalu Franchising.pl
Po drugie: Przygotuj na kartce pytania, które chcesz zadać. Stres to stres, więc podczas rozmowy może ci uciec z głowy coś naprawdę ważnego.
Po trzecie: umów się wcześniej na spotkanie na stoisku z wybranymi markami. Unikniesz niepotrzebnej straty czasu i zwiększysz swoje szanse na porozmawianie ze wszystkimi wybranymi markami
Po czwarte: idź na ciekawe wykłady na Seminariach Własnego Biznesu. Franczyza to wiedza o tym „jak prowadzić biznes”. Nie warto oszczędzać na wiedzy. Czas poświęcony na wykłady to czas dobrze zainwestowany.
Po piąte: może najtrudniejsze, bo nie każdy umie rozmawiać z obcymi osobami: zaczep i spytaj innych zwiedzających, co im się podobało na targach, kto na nich zrobił wrażenie. Takie informacje od innych zwiedzających mogą być bardzo inspirujące. Ci ludzie też szukają najlepszej ścieżki na rozwój.
Lista firm na targach wciąż rośnie!
Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki to trzy dni spotkań biznesowych, ponad 100 konceptów franczyzowych i kilka tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką. Partnerem strategicznym Targów Franczyza jest Żabka.
Lista wystawców urosła i na 27 września przedstawia się tak:
Santander, Millennium, Katane Gelato, Velobank, NestBank, Subway, Taco Bar, Carrefour, Żabka, Odido, Moodo, HelloHelen, 5-10-15, Stokrotka, Dnipro-M, Orient Massage, Auchan, Cream Advisors, Intermarche, Bricomarche, Duży Ben, Speed Queen, Liquider, City Fit, MBE, Studio Synergy, Fast Energy, Ship Center, Sklepy Medyczne Zdrowie, Ubezpieczenia od A do Z, Yasumi, One by One, Newlink.House, In.Time, Generali, Mały Inżynier, epaka, Kobieta i Rozwód, Dobre Oko, Atrata, Car For You, Metrohouse, Gentlemen Barber Shop, Xtreme Fitness Gyms, Greenfields, BezProblem, Edukido, McDonald's, Stava, Lviv Croissants, Minimelts, Ramen Shop, Sushi Kushi, Ice’n’go, Crazy Bubble, Cukrem i Solą, Gorąco Polecam Smaki z Piekarni, Da Grasso, Wesoła Pani, Sushi Story, Chornomorka, Kims, Pączkownia, Lodolandia, Vash Lavash, Giganci Programowania, Gelato Naturale, Kurcze Pieczone, Kulinarne Poddasze, Bike Cafe, Kashka, Kraina Serów
Wystawa sprawdzonych pomysłów na firmę
- Największe po paryskich targi franczyzowe w Europie
- 21. edycja targów w samym centrum Warszawy, w Pałacu Kultury i Nauki
- Ponad 100 pomysłów na markowy biznes
- Trzy dni rozmów o własnym biznesie z ekspertami
- 10000 podpisanych dotąd umów franczyzowych (przez 21 lat)
- Kilka tysięcy odwiedzających
- 80 proc. franczyzobiorców odnosi sukces finansowy
- 92 proc. franczyzobiorców chwali sobie wybór franczyzy
Przyjdź i sprawdź swój talent biznesowy!
Dla kandydatów na przedsiębiorców Targi Franczyza to najlepsza możliwość spotkania tak wielu firm udzielających franczyzy w jednym miejscu. Reprezentowane są wszystkie branże: obok najpopularniejszych – spożywki i gastronomii – stoiska będą miały firmy z wszystkich opłacalnych i modnych teraz branż – edukacji, fitnessu, finansów i handlu odzieżą.
Franczyza pozostaje jedną z najbezpieczniejszych form działalności biznesowej. W Polsce działa ponad 1300 konceptów franczyzowych. Większość z nich, bo aż 80 proc., należy do polskich firm, a 20 proc. to firmy zagraniczne. Na rynku polskim działa blisko 90 tys. franczyzobiorców (polskich mikro i małych firm na licencji). Najczęściej są to firmy rodzinne. W sumie na rynku franczyzy pracuje blisko milion osób (właściciele razem z pracownikami).
Partnerem Seminariów Własnego Biznesu została w tym roku Stokrotka.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


