Kebab z niską inwestycją

Kebab mobilnie
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Franczyza AM AM KEBAB opiera się na mobilnych przyczepach, z kebabem rzecz jasna.

– Stworzyliśmy nasz koncept z myślą o dwóch podstawach: możliwości zapewnienia ciągłości biznesu przez cały rok i wysokiej jakości dostarczanego jedzenia – podkreśla Michał Kłusek, prezes spółki Dolci Sapori, która jest franczyzodawcą AM AM Kebab. – Dzięki temu pierwszemu aspektowi, zysk generowany jest przez dwanaście miesięcy w roku. To gwarantuje szybki zwrot z inwestycji i pewność stałego zarobku, niezależnie od okoliczności. Z kolei wysoka jakość produktu wynika nie tylko ze starannie wyselekcjonowanych składników, z których przygotowywany jest kebab, ale również z procesu produkcyjnego, który jest prosty, wydajny oraz przejrzysty.

Biznes w przyczepie

AM AM Kebab ma obecnie 44 punktów sprzedaży, a kolejne 11 jest w trakcie przygotowań do otwarcia. Jak zapewnia franczyzodawca, dobrze sprawdzają się miastach 20-tysięcznych, a nawet mniejszych, ale także na większych rynkach. Franczyzobiorcy mogą sami poszukać odpowiedniej lokalizacji, albo skorzystać z pomocy działu komercjalizacji.

– Dzięki wieloletniemu biznesowemu doświadczeniu i rozbudowanej sieci kontaktów jesteśmy w stanie dotrzeć w pobliże nie tylko największych centrów handlowych, punktów usługowych czy miejsc, które cieszą się ogromną popularnością w poszczególnych punktach miast, włączając miejsca wewnątrz osiedli, parki oraz ośrodki turystyczne i rekreacyjne – wylicza Michał Kłusek.

Franczyzobiorcy otrzymują gotowe do pracy i w pełni wyposażone przyczepy gastronomiczne. Minimalna kwota wejścia w biznes to 10 tys. zł. Reszta inwestycji może zostać sfinansowana leasingiem, w którego uzyskaniu wspiera leasingobiorcę opiekun ze strony franczyzodawcy.

– Wyposażając przyczepy opieraliśmy się na naszym wieloletnim doświadczeniu w branży street food. Wszystko jest intuicyjne, proste w obsłudze, a każdy element wyposażenia spełnia standardy HACCP – podkreśla Michał Kłusek. – Co istotne, jest to sprzęt wielosezonowy, zrobiony z trwałych materiałów, odpornych na różne warunki atmosferyczne. Oferujemy również możliwość doposażenia strefy obok przyczepy w stoliki.

Kalkulacje zysków

Franczyzobiorcy mogą osobiście sprzedawać w punktach, albo zatrudnić pracowników.

– Dodatkowo oferujemy wyposażenie przyczepy w kamery szerokokątne, dzięki czemu właściciel w każdej chwili może mieć podgląd swojego punktu sprzedaży – informuje Michał Kłusek.

Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa to 1 tys. zł netto. Jak twierdzi franczyzodawca, w AM AM Kebab można zarobić nawet 17 tys. zł netto miesięcznie. Kandydaci na franczyzobiorców mogą otrzymać szczegółową kalkulację biznesu na spotkaniu w siedzibie firmy.

– Posiadamy dane sprzedażowe z naszych punktów franczyzowych, dzięki czemu jesteśmy w stanie przedstawić symulację kosztów i zysków – zapewnia Michał Kłusek. – 13 października organizujemy dzień otwarty w Ożarowie Mazowieckim, podczas którego będzie można pytać o wszystkie szczegóły oraz porozmawiać z naszymi franczyzobiorcami.

Koncept mocno stawia na marketing marki. Aktualnie ambasadorami AM AM Kebab są Arkadiusz Wrzosek i Kamil Grosicki. Ten ostatni ma nawet w menu autorskiego kebaba, skomponowanego we współpracy z dietetykiem klinicznym i ekspertem zdrowego żywienia.

 

WIZYTÓWKA AM AM KEBAB

Sieć mobilnych kebabowni.

  • 44 punkty
  • inwestycja od 10 tys. zł
  • opłata franczyzowa 1 tys. netto
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €