Z biura podróży do nieruchomości

Kiedy w czasie pandemii biuro Travelplanet zbankrutowało, Beata Hudziak-Wiśniewska otworzyła placówkę Metrohouse. Czy to był dobra decyzja?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Beata Hudziak-Wiśniewska prowadziła biuro Travelplanet. Zbankrutowało jednak w czasie pandemii COVID-19.
– Utrzymywaliśmy się praktycznie z oszczędności i tarczy antycovidowej, w związku z tym zaczęłam szukać innych pomysłów na życie – opowiada Beata Hudziak-Wiśniewska.
Walizka wiedzy
Zwróciłam uwagę na nieruchomości, ale czuła, że potrzebuję wsparcia na start. Nie miała odpowiedniej wiedzy. Zaczęła więc odwiedzać firmy oferujące franczyzę.
– Najbardziej przekonało mnie do siebie Metrohouse. Dostałam tam bardzo szczegółowe informacje odnośnie współpracy – opowiada Beata Hudziak-Wiśniewska.
Jej biuro działa w Grodzisku Mazowieckim. Zawsze może liczyć na pomoc franczyzodawcy, a wstępne szkolenia dobrze przygotowały ją do pracy.
– Miałam szkolenie z wiedzy na temat pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, obsługi klienta od strony prawnej oraz całej dokumentacji, która jest potrzebna. Dostałam całą walizkę wiedzy, w dodatku w Metrohouse pracują bardzo dobrzy szkoleniowcy – mówi Beata Hudziak-Wiśniewska.
Dzisiaj jest przekonana, że postawienie na biuro nieruchomości to była dla niej bardzo dobra życiowa decyzja.
– Jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na lokalnym rynku i wierzę, że biznes będzie się rozwijał – mówi franczyzobiorczyni Metrohouse.
Przewaga sieci
Franczyzobiorczyni Metrohouse nie poddaje się jednak i ma wielkie plany rozwoju.
– W pierwszej kolejności chcę powiększyć skład personalny. Liczę szczególnie na osoby młode, z entuzjazmem i dobrym kontaktem z ludźmi. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to jest praca z ludźmi. Codziennie mamy kontakt z drugim człowiekiem i nie wyobrażam sobie, żeby odnalazł się w tym zawodzie ktoś, kto nie lubi ludzi – mówi Beata Hudziak-Wiśniewska.
Dodaje, że konkurencja na rynku biur nieruchomości jest duża. O pracowników też nie jest łatwo. Ale Metrohouse ma tę przewagę, że to duża sieć z ugruntowaną pozycją na rynku. Dzięki temu agenci mają większe możliwości marketingowe i dostęp do wielu narzędzi.
Obecnie w sieci Metrohouse działa 109 placówek. Pracuje w nich 700 agentów nieruchomości i ekspertów finansowych Credipass. Kapitał inwestycyjny potrzebny do uruchomienia biura Metrohouse zależy m.in. od wielkości miasta, w którym partner będzie działał. Przystąpienie do sieci wiąże się z jednorazową opłatą wynoszącą 15 tys. zł. W tej cenie partner dostaje szkolenia oraz wdrożenie dla siebie i wszystkich zatrudnianych agentów. Ma również dostęp do całej bazy ofert Metrohouse na terenie kraju, narzędzia IT (strona WWW, program CRM, social media), marketing brandu i ofert, wsparcie szkoleniowców i opiekuna franczyzy oraz pakiet startowy z materiałami marketingowymi. Całościowy koszt inwestycji oscyluje w okolicy 50 tys. zł, razem z kosztem przygotowania biura oraz poduszką finansową na pierwsze miesiące startu biznesu. Przeciętne przychody biura współpracującego z zespołem ośmiu agentów po 12 miesiącach wynoszą ok. 100 tys. zł.
WIZYTÓWKA METROHOUSE
Sieć biur nieruchomości.
- Liczba biur: 109
- Kwota inwestycji: 50 tys. zł
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...