Duże pole do popisu
Franczyzobiorcy DG-Inwest zarabiają nie tylko na udzieleniu klientom finansowania, ale też na sprzedaży samochodów, nieruchomości a nawet jachtów.
DG-Inwest to sieć brokerów finansowych. Od początku istnienia marki (która w 2024 będzie świętowała 30-lecie istnienia) jej flagowym produktem jest leasing, ale w ofercie klienci znajdą też kredyty, ubezpieczenia, faktoring.
– Łącznie mamy w ofercie ponad 100 instytucji finansowych i dzięki naszym porównywarkom jesteśmy w stanie porównać oferty w niecałą minutę – podkreśla Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-Inwest. – Patrzymy oczywiście na koszt finalny oferty, ale również dobieramy finansowanie pod kątem podatkowym, aby klient nie był stratny na podatku VAT czy dochodowym.
Ale finansowanie i ubezpieczenia to nie wszystko, co proponuje DG-Inwest i na czym zarabiają jego biura.
– Zajmujemy się również sprzedażą nowych samochodów oraz nieruchomości w Polsce i za granicą. A od 2024 roku będziemy mieli też w ofercie jachty motorowodne – zapowiada Daniel Gawryczuk.
Czego szukają klienci?
Jaka jest dziś popularność produktów finansowych? Daniel Gawryczuk zapewnia, że brokerzy mają co robić.
– Dziś, kiedy inflacja się uspokoiła, a stopy procentowe wracają do niższych wartości, firmy zaczęły chętniej inwestować, co przyczynia się do wzrostu liczby udzielanych kredytów i leasingów – mówi prezes zarządu DG-Inwest. – Natomiast osoby fizyczne, głównie z programem Bezpieczny kredyt 2%, chętniej kupują swoje pierwsze nieruchomości. Zaobserwowaliśmy też przez ostatni okres, że nasze społeczeństwo staje się coraz zamożniejsze i częściej widzimy umowy leasingowe na zakup luksusowych samochodów, kamperów, jak również jachtów. Klienci dzisiaj szukają kompleksowych rozwiązań, nie mają czasu sprawdzić oferty w kilku bankach czy firmach leasingowych i jeśli nas nie znajdą, to raczej finansują się w swoim banku lub u dealerów co sprawia, że w większości przepłacają za produkty finansowe.
DG-Inwest otwiera placówki w miejscowościach powyżej 20 tys. mieszkańców. Od kandydatów franczyzobiorców nie jest wymagane doświadczenie w branży finansowej. Przyda się natomiast umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji.
– Współpracujemy nie tylko z klientami, ale też z dostawcami produktów – podkreśla Daniel Gawryczuk.
Aktywni zarobią więcej
Maciej Kupiński jest franczyzobiorcą DG-Inwest od prawie ośmiu lat. Ta działalność jest dla niego drugą nogą biznesową.
– Mój podstawowy biznes to produkcja i sprzedaż artykułów metalowych – wyjaśnia Maciej Kupiński. – Osiem lat temu szukałem pomysłu na dodatkową działalność i usługi finansowe dla mnie były najprostsze. Nie wymagały praktycznie żadnych nakładów finansowych. Musiałem tylko zdobyć czy też uzupełnić wiedzę, bo już nieco znałem tę tematykę. Do tego DG-Inwest ma atrakcyjny pakiet usług i produktów finansowych – praktycznie wszystkich banków, instytucji finansowych, towarzystw ubezpieczeniowych, i dla firm i dla klientów indywidualnych
Koszt dołączenia do sieci DG-Inwest wynosi 3 tys. zł + VAT. Partner może wynająć biuro stacjonarne lub wirtualne. Do pracy potrzebuje komputera z drukarką i dostępu do internetu.
– Dzisiaj część umów podpisujemy już zdalnie – dodaje Daniel Gawryczuk.
Franczyzodawca zapewnia szkolenia - podstawowe, udostępniane na platformie szkoleniowej oraz cotygodniowe z produktów. Organizuje również szkolenia stacjonarne w Warszawie. Wspiera franczyzobiorców i partnerów na każdym etapie procesowania wniosku, aż do uruchomienia kredytu czy leasingu.
Maciej Kupiński aktywnie poszukuje klientów – ogłasza się w internecie, promuje stronę swojego biura, ma też klientów z polecenia.
– Współpracuję również z komisami samochodowymi, które przy sprzedaży aut proponują klientom jego pośrednictwo w zdobyciu finansowania. Wiszą też u nich nasze banery – dodaje franczyzobiorca.
Daniel Gawryczuk podkreśla, że im bardziej aktywny jest franczyzobiorca, tym większe przychody może wygenerować.
– Przychody mogą być naprawdę spore, jeśli jesteśmy aktywni, współpracujemy z dostawcami. Franczyzobiorcy zarabiają nie tylko na udzieleniu finansowania, ale również na sprzedaży dodatkowych produktów jak samochody, nieruchomości czy jachty. Wiemy ile dzisiaj kosztuje mieszkanie czy samochód. Nawet przy minimalnych marżach można liczyć na godziwe prowizje – zapewnia Daniel Gawryczuk.
WIZYTÓWKA DG-Inwest
Sieć brokerów finansowych.
- ponad 100 placówek franczyzowych i partnerskich
- opłata wstępna 3 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


