Różne propozycje MaxiPizzy

Sieć pizzerii
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

MaxiPizza swój pierwszy lokal uruchomiła w 2003 roku. Dziś ma ich w sieci 12, z czego tylko dwa własne. Marka oferuje cztery programy franczyzowe. Różnią się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.

Duże i małe miasta

Pierwsza z propozycji franczyzowych MaxiPizzy to program Full Size. Zakłada on otwarcie pełnowymiarowej restauracji z szerokim menu, w średnich i dużych miastach, liczących od 80 tys. mieszkańców. Lokale mają dużą salę konsumpcyjną i duże zaplecze, potrzebna jest więc powierzchnia min. 300 mkw.

– Do oferty restauracji można dołączyć także piwo kraftowe, które produkujemy w naszym rzemieślniczym browarze Korona – mówi Karol Molenda, specjalista ds. rozwoju franczyzy MaxiPizza.

Minimalna inwestycja w tym modelu to 300 tys. zł. Jednak franczyzodawca też partycypuje w kosztach przygotowania lokalu.

– Dostarczamy sprzęt wart ok. 120-160 tys. zł, czyli dwa przepływowe piece do pizzy oraz wałkownicę do ciasta, na których pracują wszystkie nasze lokale. Oprócz tego także specjalistyczne oprogramowanie – wylicza Karol Molenda.

Z mniejszą inwestycją wiąże się program Small Town, przeznaczony dla obszarów o liczbie mieszkańców od 30 do 80 tys.

– Jest skierowany do osób nastawionych na prowadzenie rodzinnej restauracji, co pozwala też na optymalizację kosztów – wyjaśnia Karol Molenda.

W tym przypadku potrzebny jest lokal o powierzchni min. 60 mkw., a optymalnie 100 mkw. Koszty inwestycji zaczynają się od 80 tys. zł. Franczyzobiorca otrzymuje jeden przepływowy piec do pizzy, wałkownicę do ciasta i oprogramowanie.

Dołącz do sieci

Trzeci program skierowany jest do właścicieli restauracji i pizzerii, którzy chcieliby dołączyć do sieci.

– Dołączają wówczas do nazwy swojego lokalu frazę „by Maxi Pizza”. Nie chcemy, aby całkowicie zmieniali brand, który przecież jest znany na ich lokalnym rynku i ma swoich klientów – dodaje Karol Molenda. – Oczywiście lokal przyjmuje naszą technologię produkcji, systemy sprzedaży. Otrzymuje także nasz sprzęt. Dzięki temu produkcja jest wydajniejsza, zatrudnienie mniejsze, poprawia się zarządzanie lokalem, co przekłada się na obroty i większą liczbę zamówień.

Ostatnia propozycja to program dla byłych i obecnych pracowników sieci, którzy chcą otworzyć lub przejąć lokal marki. Franczyzobiorcy mogą bowiem – w każdym z modeli – albo otworzyć lokal od podstaw, albo przejąć już działającą restaurację, uruchomioną przez centralę. Teraz np. możliwe do przejęcia są lokale w Warszawie i Krakowie.

– Przejęcie gotowego lokalu pozwala szybciej ruszyć z własnym biznesem, niż otwieranie restauracji od podstaw – zachęca Karol Molenda.

 

WIZYTÓWKA MAXIPIZZA

Franczyzowa sieć pizzerii.

  • 12 lokali
  • 4 modele franczyzowe
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €