Różne propozycje MaxiPizzy
MaxiPizza oferuje cztery programy franczyzowe, różniące się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.
MaxiPizza swój pierwszy lokal uruchomiła w 2003 roku. Dziś ma ich w sieci 12, z czego tylko dwa własne. Marka oferuje cztery programy franczyzowe. Różnią się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.
Duże i małe miasta
Pierwsza z propozycji franczyzowych MaxiPizzy to program Full Size. Zakłada on otwarcie pełnowymiarowej restauracji z szerokim menu, w średnich i dużych miastach, liczących od 80 tys. mieszkańców. Lokale mają dużą salę konsumpcyjną i duże zaplecze, potrzebna jest więc powierzchnia min. 300 mkw.
– Do oferty restauracji można dołączyć także piwo kraftowe, które produkujemy w naszym rzemieślniczym browarze Korona – mówi Karol Molenda, specjalista ds. rozwoju franczyzy MaxiPizza.
Minimalna inwestycja w tym modelu to 300 tys. zł. Jednak franczyzodawca też partycypuje w kosztach przygotowania lokalu.
– Dostarczamy sprzęt wart ok. 120-160 tys. zł, czyli dwa przepływowe piece do pizzy oraz wałkownicę do ciasta, na których pracują wszystkie nasze lokale. Oprócz tego także specjalistyczne oprogramowanie – wylicza Karol Molenda.
Z mniejszą inwestycją wiąże się program Small Town, przeznaczony dla obszarów o liczbie mieszkańców od 30 do 80 tys.
– Jest skierowany do osób nastawionych na prowadzenie rodzinnej restauracji, co pozwala też na optymalizację kosztów – wyjaśnia Karol Molenda.
W tym przypadku potrzebny jest lokal o powierzchni min. 60 mkw., a optymalnie 100 mkw. Koszty inwestycji zaczynają się od 80 tys. zł. Franczyzobiorca otrzymuje jeden przepływowy piec do pizzy, wałkownicę do ciasta i oprogramowanie.
Dołącz do sieci
Trzeci program skierowany jest do właścicieli restauracji i pizzerii, którzy chcieliby dołączyć do sieci.
– Dołączają wówczas do nazwy swojego lokalu frazę „by Maxi Pizza”. Nie chcemy, aby całkowicie zmieniali brand, który przecież jest znany na ich lokalnym rynku i ma swoich klientów – dodaje Karol Molenda. – Oczywiście lokal przyjmuje naszą technologię produkcji, systemy sprzedaży. Otrzymuje także nasz sprzęt. Dzięki temu produkcja jest wydajniejsza, zatrudnienie mniejsze, poprawia się zarządzanie lokalem, co przekłada się na obroty i większą liczbę zamówień.
Ostatnia propozycja to program dla byłych i obecnych pracowników sieci, którzy chcą otworzyć lub przejąć lokal marki. Franczyzobiorcy mogą bowiem – w każdym z modeli – albo otworzyć lokal od podstaw, albo przejąć już działającą restaurację, uruchomioną przez centralę. Teraz np. możliwe do przejęcia są lokale w Warszawie i Krakowie.
– Przejęcie gotowego lokalu pozwala szybciej ruszyć z własnym biznesem, niż otwieranie restauracji od podstaw – zachęca Karol Molenda.
WIZYTÓWKA MAXIPIZZA
Franczyzowa sieć pizzerii.
- 12 lokali
- 4 modele franczyzowe
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


