Lombard to miejsce, w którym można zastawić lub sprzedać produkty takie jak biżuteria, elektronika czy dzieła sztuki. Najczęściej działa na zasadzie udzielania pożyczek w częściowej wartości zastawionego przedmiotu, którą klient musi spłacić w ustalonym terminie wraz z odsetkami. Lombard to także miejsce, które poprzez obieg używanych produktów przyczynia się do propagowania ekologii.
Nowoczesne lombardy
Used Products to sieć lombardów z 25-letnią historią, posiadająca ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. Specjalizuje się w transakcjach obejmujących różnorodne produkty, takie jak elektronika, narzędzia, złoto, biżuteria i produkty luksusowe. Misją firmy jest wspieranie efektywnej gospodarki i ekologii poprzez umożliwienie klientom zarówno pozbycia się nieużywanych rzeczy, jak i nabywania produktów w atrakcyjnych cenach.
Model franczyzy Used Products
Model franczyzy Used Products wymaga inwestycji na poziomie co najmniej 15 tys. €. W zależności od lokalizacji i wielkości sklepu, całkowita kwota mieści się w przedziale od 75 tys. € do 150 tys. €. Firma udziela wsparcia w wyborze lokalizacji, planowaniu biznesowym oraz dostarcza narzędzia i systemy używane w ramach marki. Franczyzobiorcy otrzymują także wsparcie w zakresie reklamy, specjalistycznych szkoleń i dostępu do narzędzi marki.
Edward Latarau, menedżer ds. franczyzy podkreśla liczne korzyści płynące z systemu franczyzowego, w tym dostęp do sprawdzonej formuły, specjalistyczną wiedzę branżową, wsparcie w wyborze lokalizacji, kompleksową pomoc w opracowywaniu planu biznesowego, dostęp do usług wybranej agencji reklamowej, korzystanie z systemu POS (punkt sprzedaży), szczegółowy podręcznik operacyjny, intensywne szkolenie, pakiet startowy oraz infolinię czynną 24/7. Dodatkowo franczyzobiorcy otrzymują spersonalizowane strony internetowe, sklepy online oraz portale internetowe z lokalnymi nazwami domenowymi.
Zaangażowanie i potencjalne zyski
Zaangażowanie i potencjalne zyski franczyzobiorcy zależą od wielu czynników, takich jak lokalizacja, wielkość sklepu i umiejętności zarządzania. Edward Latarau uważa, że Used Products może być atrakcyjną opcją dla przedsiębiorców poszukujących stabilnego modelu biznesowego w dziedzinie lombardów, oferując solidne wsparcie i sprawdzone narzędzia.
WIZYTÓWKA USED PRODUCTS
Sieć lombardów działająca na terenie Europy.
- Ponad 60 sklepów w sześciu krajach
- Minimalny kapitał własny w wysokości 15 tys. euro
- W zależności od czynników, całkowita inwestycja potrzebna do uruchomienia sklepu mieści się w przedziale od 75 tys. do 150 tys. euro.
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 295 [author_pid] => 1458 [author_name] => Agnieszka Bąbik [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => ababik@franchising.pl [author_profile] =>
Agnieszka Bąbik to absolwentka dziennikarstwa, posiadająca doświadczenie w tworzeniu i redagowaniu artykułów. W wyniku wieloletniej praktyki w dziedzinie dziennikarstwa i współpracy z branżą prawniczą, nie tylko wykazuje się umiejętnościami w tworzeniu treści, ale także posiada zdolność do kompleksowej analizy, prezentując tematy prawne i finansowe w sposób zrozumiały dla zróżnicowanej publiczności.
[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/agnieszka-b%C4%85bik-82208290/ [author_photo] => Array ( [pid] => 209017 [itemserver_id] => 51658 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 492/9d3/agnieszka-babik.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => agnieszka-babik ) ) [link] => /artykul/13009/drugie-zycie-przedmiotow/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209217 [country_item] => pl [description] => [path] => 945/f0a/used-products1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 51750 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209188 [country_item] => pl [description] => Used Products posiada ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. [path] => ed6/783/used_products_-_wn_trze_sklepu-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Europejska ekspansja [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51735 ) [1] => Array ( [pid] => 209189 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca oferuje pełne wsparcie, od wyboru lokalizacji, przez szkolenia i udostępnienie narzędzi. [path] => d58/f50/used_products_-_sklep_z_batmanem-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie na każdym etapie [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51736 ) ) ) [og_image] => ed6/783/used_products_-_wn_trze_sklepu-1.jpeg [article_date_formated] => 25.02.2024 [article_day] => Niedziela [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209188 [country_item] => pl [description] => Used Products posiada ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. [path] => ed6/783/used_products_-_wn_trze_sklepu-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Europejska ekspansja [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51735 ) [1] => Array ( [pid] => 209189 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca oferuje pełne wsparcie, od wyboru lokalizacji, przez szkolenia i udostępnienie narzędzi. [path] => d58/f50/used_products_-_sklep_z_batmanem-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie na każdym etapie [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51736 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209188 [country_item] => pl [description] => Used Products posiada ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. [path] => ed6/783/used_products_-_wn_trze_sklepu-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Europejska ekspansja [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51735 ) [1] => Array ( [pid] => 209189 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca oferuje pełne wsparcie, od wyboru lokalizacji, przez szkolenia i udostępnienie narzędzi. [path] => d58/f50/used_products_-_sklep_z_batmanem-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie na każdym etapie [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51736 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Used Products [id] => 2302 [type] => 4 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2302/used-products/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207579 [country_item] => pl [description] => [path] => 971/24c/used_products_logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 500 [itemserver_id] => 51472 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207580 [country_item] => pl [description] => [path] => 0c1/40c/usedproducts2.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 51473 ) [1] => Array ( [pid] => 207581 [country_item] => pl [description] => [path] => 613/1fe/usedproducts3.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51474 ) [2] => Array ( [pid] => 207583 [country_item] => pl [description] => [path] => 465/092/usedproducts1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51476 ) [3] => Array ( [pid] => 207582 [country_item] => pl [description] => [path] => 717/bb5/usedproducts4.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51475 ) ) ) ) ) )Drugie życie przedmiotów

Used Product od ponad 25 lat daje nowe życie używanym towarom. Jaki jest jej przepis na sukces?
Lombard to miejsce, w którym można zastawić lub sprzedać produkty takie jak biżuteria, elektronika czy dzieła sztuki. Najczęściej działa na zasadzie udzielania pożyczek w częściowej wartości zastawionego przedmiotu, którą klient musi spłacić w ustalonym terminie wraz z odsetkami. Lombard to także miejsce, które poprzez obieg używanych produktów przyczynia się do propagowania ekologii.
Nowoczesne lombardy
Used Products to sieć lombardów z 25-letnią historią, posiadająca ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. Specjalizuje się w transakcjach obejmujących różnorodne produkty, takie jak elektronika, narzędzia, złoto, biżuteria i produkty luksusowe. Misją firmy jest wspieranie efektywnej gospodarki i ekologii poprzez umożliwienie klientom zarówno pozbycia się nieużywanych rzeczy, jak i nabywania produktów w atrakcyjnych cenach.
Model franczyzy Used Products
Model franczyzy Used Products wymaga inwestycji na poziomie co najmniej 15 tys. €. W zależności od lokalizacji i wielkości sklepu, całkowita kwota mieści się w przedziale od 75 tys. € do 150 tys. €. Firma udziela wsparcia w wyborze lokalizacji, planowaniu biznesowym oraz dostarcza narzędzia i systemy używane w ramach marki. Franczyzobiorcy otrzymują także wsparcie w zakresie reklamy, specjalistycznych szkoleń i dostępu do narzędzi marki.
Edward Latarau, menedżer ds. franczyzy podkreśla liczne korzyści płynące z systemu franczyzowego, w tym dostęp do sprawdzonej formuły, specjalistyczną wiedzę branżową, wsparcie w wyborze lokalizacji, kompleksową pomoc w opracowywaniu planu biznesowego, dostęp do usług wybranej agencji reklamowej, korzystanie z systemu POS (punkt sprzedaży), szczegółowy podręcznik operacyjny, intensywne szkolenie, pakiet startowy oraz infolinię czynną 24/7. Dodatkowo franczyzobiorcy otrzymują spersonalizowane strony internetowe, sklepy online oraz portale internetowe z lokalnymi nazwami domenowymi.
Zaangażowanie i potencjalne zyski
Zaangażowanie i potencjalne zyski franczyzobiorcy zależą od wielu czynników, takich jak lokalizacja, wielkość sklepu i umiejętności zarządzania. Edward Latarau uważa, że Used Products może być atrakcyjną opcją dla przedsiębiorców poszukujących stabilnego modelu biznesowego w dziedzinie lombardów, oferując solidne wsparcie i sprawdzone narzędzia.
WIZYTÓWKA USED PRODUCTS
Sieć lombardów działająca na terenie Europy.
- Ponad 60 sklepów w sześciu krajach
- Minimalny kapitał własny w wysokości 15 tys. euro
- W zależności od czynników, całkowita inwestycja potrzebna do uruchomienia sklepu mieści się w przedziale od 75 tys. do 150 tys. euro.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej