Array ( [article] => Array ( [pid] => 95595 [country] => pl [article_id] => 13009 [article_date] => 2024-02-25 [articletype_id] => 1 [article_title] => Drugie życie przedmiotów [article_intro] => Used Product od ponad 25 lat daje nowe życie używanym towarom. Jaki jest jej przepis na sukces? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 4 [img_photo_description] => [secret] => scrtkef5f5ea4c9eaec3272b809cfd82bd7c2 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => telekomunikacja, IT, AGD/RTV [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => drugie-zycie-przedmiotow [article_title_striped] => Drugie życie przedmiotów [dir] => article [article_text_photo] =>

Lombard to miejsce, w którym można zastawić lub sprzedać produkty takie jak biżuteria, elektronika czy dzieła sztuki. Najczęściej działa na zasadzie udzielania pożyczek w częściowej wartości zastawionego przedmiotu, którą klient musi spłacić w ustalonym terminie wraz z odsetkami. Lombard to także miejsce, które poprzez obieg używanych produktów przyczynia się do propagowania ekologii.

Nowoczesne lombardy

Used Products to sieć lombardów z 25-letnią historią, posiadająca ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. Specjalizuje się w transakcjach obejmujących różnorodne produkty, takie jak elektronika, narzędzia, złoto, biżuteria i produkty luksusowe. Misją firmy jest wspieranie efektywnej gospodarki i ekologii poprzez umożliwienie klientom zarówno pozbycia się nieużywanych rzeczy, jak i nabywania produktów w atrakcyjnych cenach.

Model franczyzy Used Products

Model franczyzy Used Products wymaga inwestycji na poziomie co najmniej 15 tys. €. W zależności od lokalizacji i wielkości sklepu, całkowita kwota mieści się w przedziale od 75 tys. € do 150 tys. €. Firma udziela wsparcia w wyborze lokalizacji, planowaniu biznesowym oraz dostarcza narzędzia i systemy używane w ramach marki. Franczyzobiorcy otrzymują także wsparcie w zakresie reklamy, specjalistycznych szkoleń i dostępu do narzędzi marki.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Edward Latarau, menedżer ds. franczyzy podkreśla liczne korzyści płynące z systemu franczyzowego, w tym dostęp do sprawdzonej formuły, specjalistyczną wiedzę branżową, wsparcie w wyborze lokalizacji, kompleksową pomoc w opracowywaniu planu biznesowego, dostęp do usług wybranej agencji reklamowej, korzystanie z systemu POS (punkt sprzedaży), szczegółowy podręcznik operacyjny, intensywne szkolenie, pakiet startowy oraz infolinię czynną 24/7. Dodatkowo franczyzobiorcy otrzymują spersonalizowane strony internetowe, sklepy online oraz portale internetowe z lokalnymi nazwami domenowymi.

Zaangażowanie i potencjalne zyski

Zaangażowanie i potencjalne zyski franczyzobiorcy zależą od wielu czynników, takich jak lokalizacja, wielkość sklepu i umiejętności zarządzania. Edward Latarau uważa, że Used Products może być atrakcyjną opcją dla przedsiębiorców poszukujących stabilnego modelu biznesowego w dziedzinie lombardów, oferując solidne wsparcie i sprawdzone narzędzia.

WIZYTÓWKA USED PRODUCTS

Sieć lombardów działająca na terenie Europy.

 

 

 

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 295 [author_pid] => 1458 [author_name] => Agnieszka Bąbik [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => ababik@franchising.pl [author_profile] =>

Agnieszka Bąbik to absolwentka dziennikarstwa, posiadająca doświadczenie w tworzeniu i redagowaniu artykułów. W wyniku wieloletniej praktyki w dziedzinie dziennikarstwa i współpracy z branżą prawniczą, nie tylko wykazuje się umiejętnościami w tworzeniu treści, ale także posiada zdolność do kompleksowej analizy, prezentując tematy prawne i finansowe w sposób zrozumiały dla zróżnicowanej publiczności. 

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/agnieszka-b%C4%85bik-82208290/ [author_photo] => Array ( [pid] => 209017 [itemserver_id] => 51658 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 492/9d3/agnieszka-babik.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => agnieszka-babik ) ) [link] => /artykul/13009/drugie-zycie-przedmiotow/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209217 [country_item] => pl [description] => [path] => 945/f0a/used-products1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 51750 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209188 [country_item] => pl [description] => Used Products posiada ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. [path] => ed6/783/used_products_-_wn_trze_sklepu-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Europejska ekspansja [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51735 ) [1] => Array ( [pid] => 209189 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca oferuje pełne wsparcie, od wyboru lokalizacji, przez szkolenia i udostępnienie narzędzi. [path] => d58/f50/used_products_-_sklep_z_batmanem-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie na każdym etapie [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51736 ) ) ) [og_image] => ed6/783/used_products_-_wn_trze_sklepu-1.jpeg [article_date_formated] => 25.02.2024 [article_day] => Niedziela [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209188 [country_item] => pl [description] => Used Products posiada ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. [path] => ed6/783/used_products_-_wn_trze_sklepu-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Europejska ekspansja [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51735 ) [1] => Array ( [pid] => 209189 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca oferuje pełne wsparcie, od wyboru lokalizacji, przez szkolenia i udostępnienie narzędzi. [path] => d58/f50/used_products_-_sklep_z_batmanem-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie na każdym etapie [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51736 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209188 [country_item] => pl [description] => Used Products posiada ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. [path] => ed6/783/used_products_-_wn_trze_sklepu-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Europejska ekspansja [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51735 ) [1] => Array ( [pid] => 209189 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca oferuje pełne wsparcie, od wyboru lokalizacji, przez szkolenia i udostępnienie narzędzi. [path] => d58/f50/used_products_-_sklep_z_batmanem-1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie na każdym etapie [img_width] => 1024 [img_height] => 682 [itemserver_id] => 51736 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Used Products [id] => 2302 [type] => 4 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2302/used-products/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207579 [country_item] => pl [description] => [path] => 971/24c/used_products_logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 500 [itemserver_id] => 51472 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207580 [country_item] => pl [description] => [path] => 0c1/40c/usedproducts2.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 51473 ) [1] => Array ( [pid] => 207581 [country_item] => pl [description] => [path] => 613/1fe/usedproducts3.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51474 ) [2] => Array ( [pid] => 207583 [country_item] => pl [description] => [path] => 465/092/usedproducts1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51476 ) [3] => Array ( [pid] => 207582 [country_item] => pl [description] => [path] => 717/bb5/usedproducts4.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51475 ) ) ) ) ) )

Drugie życie przedmiotów

Europejska ekspansja
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Lombard to miejsce, w którym można zastawić lub sprzedać produkty takie jak biżuteria, elektronika czy dzieła sztuki. Najczęściej działa na zasadzie udzielania pożyczek w częściowej wartości zastawionego przedmiotu, którą klient musi spłacić w ustalonym terminie wraz z odsetkami. Lombard to także miejsce, które poprzez obieg używanych produktów przyczynia się do propagowania ekologii.

Nowoczesne lombardy

Used Products to sieć lombardów z 25-letnią historią, posiadająca ponad 60 sklepów w sześciu krajach europejskich. Specjalizuje się w transakcjach obejmujących różnorodne produkty, takie jak elektronika, narzędzia, złoto, biżuteria i produkty luksusowe. Misją firmy jest wspieranie efektywnej gospodarki i ekologii poprzez umożliwienie klientom zarówno pozbycia się nieużywanych rzeczy, jak i nabywania produktów w atrakcyjnych cenach.

Model franczyzy Used Products

Model franczyzy Used Products wymaga inwestycji na poziomie co najmniej 15 tys. €. W zależności od lokalizacji i wielkości sklepu, całkowita kwota mieści się w przedziale od 75 tys. € do 150 tys. €. Firma udziela wsparcia w wyborze lokalizacji, planowaniu biznesowym oraz dostarcza narzędzia i systemy używane w ramach marki. Franczyzobiorcy otrzymują także wsparcie w zakresie reklamy, specjalistycznych szkoleń i dostępu do narzędzi marki.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Edward Latarau, menedżer ds. franczyzy podkreśla liczne korzyści płynące z systemu franczyzowego, w tym dostęp do sprawdzonej formuły, specjalistyczną wiedzę branżową, wsparcie w wyborze lokalizacji, kompleksową pomoc w opracowywaniu planu biznesowego, dostęp do usług wybranej agencji reklamowej, korzystanie z systemu POS (punkt sprzedaży), szczegółowy podręcznik operacyjny, intensywne szkolenie, pakiet startowy oraz infolinię czynną 24/7. Dodatkowo franczyzobiorcy otrzymują spersonalizowane strony internetowe, sklepy online oraz portale internetowe z lokalnymi nazwami domenowymi.

Zaangażowanie i potencjalne zyski

Zaangażowanie i potencjalne zyski franczyzobiorcy zależą od wielu czynników, takich jak lokalizacja, wielkość sklepu i umiejętności zarządzania. Edward Latarau uważa, że Used Products może być atrakcyjną opcją dla przedsiębiorców poszukujących stabilnego modelu biznesowego w dziedzinie lombardów, oferując solidne wsparcie i sprawdzone narzędzia.

WIZYTÓWKA USED PRODUCTS

Sieć lombardów działająca na terenie Europy.

  • Ponad 60 sklepów w sześciu krajach
  • Minimalny kapitał własny w wysokości 15 tys. euro
  • W zależności od czynników, całkowita inwestycja potrzebna do uruchomienia sklepu mieści się w przedziale od 75 tys. do 150 tys. euro.

 

 

 

Agnieszka Bąbik
Author
Agnieszka Bąbik
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €