Nowa marka edukacyjna we franczyzie

Matplus to nowa marka oferująca zajęcia pozalekcyjne z matematyki, stworzona przez założycielkę EZO. Co oferuje?
Na rynek wchodzi nowa marka z zajęciami pozalekcyjnymi z matematyki MATPLUS. Założycielką jest Joanna Grodecka, która współprowadzi sieć szkół matematyki pod marką EZO i jest współautorką programu nauczania matematyki metodą EZO. Obecnie EZO ma 22 placówki franczyzowe i dwie własne. Franczyzodawca nie planuje kolejnych otwarć punktów pod tym szyldem.
Z duchem czasu
Nowa marka to efekt zmian potrzeb dzieci.
– Program zmieniamy głównie dla starszych uczniów. Widzimy, że ich możliwości skupienia się na zajęciach są zupełnie inne niż jeszcze dziesięć lat temu, kiedy program EZO był pisany. Nowa odsłona będzie dostępna pod nową marką MATPLUS – Doświadczaj i Obliczaj! – mówi Joanna Grodecka.
Jej zdaniem w dzisiejszych czasach za zdecydowanie słabszą koncentrację dzieci odpowiada szeroki dostęp do nowych technologii. Jednocześnie wymagania w szkołach publicznych i system oceniania są przestarzałe.
– Widzimy, że stare metody nauczania w dzisiejszym świecie nie działają. Ale zarówno dzieciom, jak i ich rodzicom, wciąż zależy na dobrych ocenach. Nasze zajęcia często są dla uczniów kołem ratunkowym. Rozwijają dzieci, uczą je samodzielności i dają szansę na rozwój matematycznych skrzydeł. Dzięki naszemu wsparciu dzieci dobrze rozumieją matematykę – przekonuje Joanna Grodecka.
Clue nowego podejścia i nowego programu to jeszcze większy nacisk na naukę poprzez doświadczanie i możliwość popełniania błędów. Uczniowie na zajęciach MATPLUS nie będą się bać pytań i odpowiedzi, bo będą wiedzieli, że nawet nieprawidłowa odpowiedź może być wstępem do ciekawej dyskusji i lepszego zrozumienia. Zmiany nastąpią również w programie skierowanym do młodszych dzieci, który jest programem uniwersalnym i dobrze sprawdza się wśród najmłodszych uczniów.
– Pojawią się matematyczne piosenki i jeszcze więcej ruchu, te dwa dodatkowe elementy sprawią, że dzieci jeszcze bardziej pokochają matematykę z kotkiem, który jest matematycznym przyjacielem naszych uczniów już od wielu lat – mówi Joanna Grodecka.
Start od września
Nowy program ruszy od września 2024 roku. Inwestycja we współpracę z MATPLUS to kilka tysięcy złotych na materiały edukacyjne i 15 tys. zł opłaty wstępnej. Miesięczna opłata jest stała i
na początku wynosi 800 zł, a w drugim roku współpracy wzrasta do 1,2 tys. zł miesięcznie (w wakacje nie płaci się opłaty). Odpowiednio wczesne przygotowanie się do startu z nową placówką sprawia, że już pierwszy miesiąc prowadzenia takiej szkoły może być dochodowy.
– W sieci szkół EZO mamy punkty, które już w ciągu kilku miesięcy osiągnęły zwrot z
inwestycji, ale są i takie, które muszą na to poświęcić nieco więcej czasu – mówi Joanna Grodecka.
Podkreśla, że nauka matematyki to rynek, który wymaga zbudowania zaufania do rodziców.
MATPLUS szuka partnerów w całej Polsce. Jednak bardziej niż to, gdzie otworzą się punkty pod szyldem MATPLUS, franczyzodawcę interesuje, kto to zrobi.
– Szukamy osób z doświadczeniem w edukacji matematycznej albo wczesnoszkolnej, ponieważ bardzo dobrze nam się z nimi współpracuje. Wymagają one jedynie wsparcia biznesowego, którym chętnie się dzielimy – mówi Joanna Grodecka
Dobrze działają również punkty, które otworzyły osoby bez takiego doświadczenia, za to są zaangażowane i chętne do rozwoju.
– Trzeba tylko pamiętać, że edukacja to misja. Edukujemy młode pokolenia i nasza praca ma na nich realny wpływ – mówi Joanna Grodecka.
Każdy franczyzobiorca MATPLUS dostanie teren na wyłączność. Franczyzobiorca może na nim
otworzyć więcej niż jedną placówkę. Zwykle jest to obszar zamieszkany przez około 70 tys. mieszkańców.
– Nasz biznes to bardzo dobra alternatywa dla korepetycji. Prowadzimy zajęcia w małych grupach dzieci, dobranych pod kątem ich umiejętności, dzięki temu efekty takich zajęć są dużo większe niż indywidualne zajęcia. Takie podejście nie tylko jest efektywniejsze i bardziej rozwijające dla dzieci z przedszkola i szkoły podstawowej, ale również zdecydowanie bardziej opłacalne niż korepetycje – zapewnia Joanna Grodecka.
WIZYTÓWKA MATPLUS
Sieć szkół oferujących zajęcia pozalekcyjne z matematyki
- kwota inwestycji – 15 tys. zł opłaty wstępnej i kilka tys. zł na materiały edukacyjne
- opłata miesięczna – 800 zł na początku i 1,2 tys. zł później
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej