Angielski kontra sztuczna inteligencja

– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.
Czy zapotrzebowanie na naukę angielskiego rośnie czy spada?
Rynek bardzo się otworzył i współpraca międzynarodowa jest dzisiaj powszechna. Angielski jest kluczem do zawodowego sukcesu. Nasi kursanci potrzebują nauczyć się praktycznej rozmowy w języku angielskim, szybko i przy zminimalizowanym wysiłku, co zapewnia Metoda Colina Rose.
Jak wpływa na Państwa markę konkurencja?
Dziś naszą konkurencją nie są już tylko szkoły językowe czy samodzielni lektorzy, ale także sztuczna inteligencja, która wchodzi do edukacji oraz liczne samouczki i aplikacje. Wiemy jednak, że Metoda Colina Rose ma bezprecedensową skuteczność. W ciągu ostatnich 15 lat nauczyliśmy języka angielskiego blisko 50 tys. osób, w tym liczne grono znanych gwiazd i artystów, menedżerów i przedstawicieli największych firm.
Czy SzybkiAngielski też idzie z duchem czasu?
Tak, w 2023 roku stworzyliśmy zupełnie nową platformę e-learningową, która zostanie uruchomiona już w pierwszej połowie tego roku. Skupiliśmy się przede wszystkim na wykorzystaniu nowych rozwiązań technologicznych i automatyzacji.
Ile szkół otworzyliście?
W 2023 roku nie otworzyliśmy nowych szkół, ale w tym roku planujemy poszerzyć działalność sieci o nowych partnerów. Ponadto w planach mamy poszerzenie oferty o nowe produkty. Współpracujemy na przykład ze światowej sławy autorytetem Brianem Tracy, z którym stworzyliśmy kurs online, który łączy kompetencje językowe z rozwojem własnym. Zatrudniliśmy też dyrektora zarządzającego. Tę funkcję objęła Dorota Cyndecka – menedżer z ponad 23 letnim doświadczeniem biznesowym, obejmującym wiele wymagających ról i projektów w branżach HoReCa, Telco, IT, Media oraz FMCG.
Jak zostać partnerem marki SzybkiAngielski?
Opłata wstępna za przystąpienie szkoły do systemu franczyzowego SzybkiAngielski.pl wynosi 25 tys. zł plus 3 680 zł VAT. Z tej kwoty 6 tys. zł brutto jest przeznaczone na sfinansowanie kampanii reklamowej nowej szkoły w internecie w początkowym okresie działalności.
Franczyzobiorcy nie ponoszą żadnych stałych, ryczałtowych opłat z tytułu przynależności do sieci. Rozliczamy się tylko w oparciu o sprzedaż, dlatego sukces szkoły partnerskiej jest dla nas równie ważny, jak dla samej placówki.
Ile zarabiają partnerzy?
Zwrot z inwestycji i zyski można osiągnąć już w ciągu pierwszych miesięcy działalności. Kilku partnerów w wyniku efektywnej współpracy w jednym mieście, zdecydowało się otworzyć kolejne szkoły w nowych lokalizacjach. Sprzedaż w naszych najlepszych szkołach utrzymuje się na poziomie 1-1,5 kursu na tysiąc mieszkańców rocznie. W 2023 roku jedna z placówek działających w mieście o wielkości 80 tysięcy mieszkańców osiągnęła przychód ponad 300 tys. zł
WIZYTÓWKA SIECI SZYBKIANGIELSKI.PL
Sieć szkół języka angielskiego.
- liczba placówek – 1 własna i 27 franczyzowych
- kwota inwestycji – 25 tys. zł plus 3680 zł VAT
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej