Polska drugim rynkiem dla Hiestanda
Ponad 300 mln franków szwajcarskich wyniosły w ubiegłym roku obroty Hiestanda, producenta głęboko mrożonych wyrobów piekarskich.
Jest to wynik o 7 procent lepszy niż rok wcześniej.
Najlepiej rozwijał się Hiestand na rodzimym rynku szwajcarskim, gdzie obroty wzrosły o 17 procent – do 139 milionów franków. Stagnacja natomiast panowała w sprzedaży grupy Hiestand na największym rynku zagranicznym – Niemiec, gdzie obroty osiągnęły 109 mln franków. Drugim największym rynkiem zagranicznym jest Polska, gdzie Hiestand zbudował przed dwoma laty wielką i bardzo nowoczesną fabrykę mrożonego pieczywa w Grodzisku Mazowieckim. Sprzedaż w Polsce była niższa niż rok wcześniej i wyniosła 17 milionów franków. Podobny trend spadkowy dotknął Hiestanda również w Japonii, gdzie sprzedał także za blisko 17 milionów franków. W Austrii Hiestand sprzedaje za 5 mln franków, a w Wielkiej Brytanii za 7 milionów franków.
Więcej: Wiadomości Handlowe, marzec 2003, nr 3(11), str. 36Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


