Klienci szukają jakości i oszczędności

– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Jaka – z waszej perspektywy – jest kondycja branży wyposażenia wnętrz?
Rynek wyposażenia i wykończenia wnętrz w 2024 roku staje przed ciekawymi wyzwaniami. W związku ze wzrostem płacy minimalnej i nową ofertą korzystnie oprocentowanych kredytów prognozowany jest zwiększony ruch na rynku mieszkań, a w rezultacie wzrost popytu na materiały budowlane. Z drugiej strony, w związku z obecną sytuacją ekonomiczną, konsumenci poszukują dziś produktów znanych i lubianych marek, ale w rozsądnych cenach. Odrzucają produkcję masową, stawiają na jakość materiałów i elementów wyposażenia wnętrz. Chętnie korzystają z promocji lub programów lojalnościowych, aby mimo wszystko zaoszczędzić. Klienci coraz bardziej doceniają też swój czas i poszukują kompleksowości, czyli możliwości powierzenia całego procesu wykończenia mieszkania bądź domu jednemu podmiotowi.
Jak rozwija się sieć Komfort?
W ubiegłym roku otworzyliśmy siedem nowych sklepów franczyzowych. Aktualnie sklepy franczyzowe stanowią 43 proc całej sieci. Mamy ich na dziś 68, prowadzonych przez 57 partnerów. Obecnie otwieramy salony o szerszym formacie, które w swoim asortymencie mają nie tylko podłogi i drzwi, ale również łazienki, kuchnie, meble i dekoracje. Salony Komfort zamieniły się w prawdziwe, nowoczesne showroomy, gdzie klient może zrealizować swój pomysł od projektu aż po profesjonalny montaż. Nieustannie wzbogacamy ofertę o nowości i trendy obowiązujące aktualnie na rynku. Bierzemy udział w targach, konferencjach branżowych, szkolimy naszych pracowników i partnerów. Sieć franczyzowa dynamicznie się rozrasta, a my bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować ofertę do aktualnej sytuacji.
Kto może zostać waszym franczyzobiorcą?
Szukamy kandydatów, którzy chcą osobiście zaangażować się w biznes. Doświadczenie w branży i w prowadzeniu własnej działalności są mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny. Oferujemy pakiet szkoleń, które pomogą każdemu poczuć się ekspertem w branży. Salony otwieramy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców, jednak każda lokalizacja jest rozpatrywana indywidualnie. Aktualnie poszukujemy franczyzobiorców w takich miastach, jak Starachowice, Ostrowiec Świętokrzyski, Tomaszów Mazowiecki, Kluczbork i Kętrzyn. Franczyzobiorca powinien posiadać lokal ok. 400 mkw., bądź być gotowym do jego wynajęcia.
A na czym zarabiają franczyzobiorcy?
Nasi partnerzy zarabiają na sprzedaży produktów oraz usług. To idealny biznes dla pasjonatów wykończenia wnętrz, ludzi lubiących kontakt z klientem, dla których sprzedaż jest przyjemnością. Przystąpienie do grona franczyzobiorców Komfort daje szansę na niezależność, samodzielność i znaczne zwiększenie zarobków.
Jak wspieracie swoich franczyzobiorców?
Współpraca z firmą Komfort bazuje na modelu depozytowym – centrala wyposaża w pełni salę sprzedaży, dostarcza narzędzia techniczno–informatyczne, nowoczesną ekspozycję, a także pakiet szkoleń i sprawdzone know-how. Przez cały okres trwania umowy franczyzobiorca może liczyć na wsparcie zarówno marketingowe, jak i operacyjne ze strony dyrektora regionu.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA MARKI KOMFORT
Sieć sklepów z wyposażenie wnętrz.
- 68 sklepów franczyzowych marki Komfort
- jednorazowa opłata licencyjna od 95 tys. zł
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...