Salon łazienek na licencji

Produkt i projekt
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ofercie salonów Jeta są m.in.: płytki, ceramika sanitarna, armatura, akcesoria łazienkowe. Prócz znanych marek, dostępnych w ofercie, Jeta wprowadziła też do asortymentu sklepów markę własną Some.

– To wanny, umywalki, toalety. Produkty wysokiej jakości i w atrakcyjnych cenach. Są dostępne tylko w naszych salonach. Zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów – zapewnia Maciej Świątek, prezes zarządu spółki Jeta. – A klienci są obecnie dobrze wyedukowani, porównują produkty i ceny w kanale tradycyjnym i online. I liczą wydatki.

Przemyślany rozwój

W salonach Jeta klienci mogą obejrzeć gotowe ekspozycje, ale też skorzystać z usług projektantów.

– W tym roku uruchomiliśmy już salon partnerski w Łomży. Jako partnerski, działa jednak pod własnym szyldem – wyjaśnia Maciej Świątek. – Mamy propozycje otwarcia kolejnych salonów, ale z uwagi na sporą odległość musimy je dokładnie przeanalizować. Dostajemy też sporo ofert od galerii handlowych, z propozycją najmu lokali. Jednak najpierw musimy przeliczyć koszty, zanim zdecydujemy się na inwestycję.

Jeta ma 12 salonów własnych i pięć franczyzowych. Inwestycja w salon zależy oczywiście od jego powierzchni. Franczyzodawca szacuje jednak, że trzeba na nią przeznaczyć ok. 400 zł za 1 mkw. Ta kwota zawiera wydatki na adaptację pomieszczeń, przygotowanie ekspozycji oraz opłatę wstępną (35 tys. zł). Nie trzeba natomiast wydawać pieniędzy na duże zatowarowanie.

– Jeśli franczyzodawca chce, może mieć towar u siebie, albo obsługiwać zamówienia, korzystając z naszego magazynu centralnego – wyjaśnia Maciej Świątek. – My dowozimy zamówiony towar do jego sklepu, więc potrzebna jest tylko niewielka powierzchnia magazynowa i auto to transportu, aby dostarczyć zamówienie do klienta.

Wydatki na reklamę

Jedyna stała miesięczna opłata na rzecz centrali to 2 tys. zł, przeznaczane w całości na marketing danego sklepu franczyzowego.

– De facto więc te pieniądze zwracają się franczyzobiorcy – mówi Maciej Świątek. – Na początku współpracy pomagamy wybrać najefektywniejsze formy reklamy, ale z czasem, gdy franczyzobiorca już wie, jakie kanały sprawdzają się na jego rynku, sam może decydować na co przeznaczyć fundusze marketingowe.

 

WIZYTÓWKA JETA

Sieć salonów z wyposażeniem łazienek.

  • 12 salonów własnych, 5 franczyzowych
  • inwestycja ok. 400 zł za 1 mkw.
  • opłata marketingowa 2 tys.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €