Salon łazienek na licencji

Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
W ofercie salonów Jeta są m.in.: płytki, ceramika sanitarna, armatura, akcesoria łazienkowe. Prócz znanych marek, dostępnych w ofercie, Jeta wprowadziła też do asortymentu sklepów markę własną Some.
– To wanny, umywalki, toalety. Produkty wysokiej jakości i w atrakcyjnych cenach. Są dostępne tylko w naszych salonach. Zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów – zapewnia Maciej Świątek, prezes zarządu spółki Jeta. – A klienci są obecnie dobrze wyedukowani, porównują produkty i ceny w kanale tradycyjnym i online. I liczą wydatki.
Przemyślany rozwój
W salonach Jeta klienci mogą obejrzeć gotowe ekspozycje, ale też skorzystać z usług projektantów.
– W tym roku uruchomiliśmy już salon partnerski w Łomży. Jako partnerski, działa jednak pod własnym szyldem – wyjaśnia Maciej Świątek. – Mamy propozycje otwarcia kolejnych salonów, ale z uwagi na sporą odległość musimy je dokładnie przeanalizować. Dostajemy też sporo ofert od galerii handlowych, z propozycją najmu lokali. Jednak najpierw musimy przeliczyć koszty, zanim zdecydujemy się na inwestycję.
Jeta ma 12 salonów własnych i pięć franczyzowych. Inwestycja w salon zależy oczywiście od jego powierzchni. Franczyzodawca szacuje jednak, że trzeba na nią przeznaczyć ok. 400 zł za 1 mkw. Ta kwota zawiera wydatki na adaptację pomieszczeń, przygotowanie ekspozycji oraz opłatę wstępną (35 tys. zł). Nie trzeba natomiast wydawać pieniędzy na duże zatowarowanie.
– Jeśli franczyzodawca chce, może mieć towar u siebie, albo obsługiwać zamówienia, korzystając z naszego magazynu centralnego – wyjaśnia Maciej Świątek. – My dowozimy zamówiony towar do jego sklepu, więc potrzebna jest tylko niewielka powierzchnia magazynowa i auto to transportu, aby dostarczyć zamówienie do klienta.
Wydatki na reklamę
Jedyna stała miesięczna opłata na rzecz centrali to 2 tys. zł, przeznaczane w całości na marketing danego sklepu franczyzowego.
– De facto więc te pieniądze zwracają się franczyzobiorcy – mówi Maciej Świątek. – Na początku współpracy pomagamy wybrać najefektywniejsze formy reklamy, ale z czasem, gdy franczyzobiorca już wie, jakie kanały sprawdzają się na jego rynku, sam może decydować na co przeznaczyć fundusze marketingowe.
WIZYTÓWKA JETA
Sieć salonów z wyposażeniem łazienek.
- 12 salonów własnych, 5 franczyzowych
- inwestycja ok. 400 zł za 1 mkw.
- opłata marketingowa 2 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej