Dofinansowanie do otwarcia sklepu

Liczna sieć
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Województwo podkarpackie i sąsiadujące z nim województwa to teraz nasz priorytet pod względem rozwoju sieci franczyzowej. Oferujemy solidne wsparcie finansowe na start osobom, które chcą poprowadzić tutaj sklep Stokrotka – podkreśla Katarzyna Stadler, dyrektor franczyzy Stokrotki. 

Firma, analizując rozpoczęcie współpracy z nowym partnerem, bierze pod uwagę zaangażowanie przyszłego franczyzobiorcy w przedsięwzięcie, a także lokalizację inwestycji. – Stokrotka otwiera sklepy tylko tam, gdzie możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących wyników sprzedaży zarówno dla franczyzobiorcy, jak i sieci. Umowa franczyzowa podpisywana jest na sześć lat. Następnie przedłużamy współpracę i finansujemy remont placówki – dodaje Katarzyna Stadler. 

W tej chwili w ramach sieci działa 977 sklepów, w tym 86 franczyzowych – markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarkety powyżej 400 mkw. 

Stokrotki na Podkarpaciu

Podkarpacie stanowi obecnie ważny kierunek rozwoju Stokrotki. Pod koniec ubiegłego roku w Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne. Magazyn o wielkości przekraczającej 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w południowo-wschodniej Polsce. – Nowe centrum dystrybucyjne umożliwia zwiększenie efektywności działań. Skracamy czas potrzebny na dostawy produktów do istniejących sklepów i stwarzamy możliwość do powstawania nowych – mówi Katarzyna Stadler. – Sześć razy w tygodniu realizujemy dostawy do sklepów towarów świeżych: mięsa, wędlin, owoców, warzyw, nabiału, pieczywa. Dostarczamy również ciasta świeże, a także mrożonki oraz produkty marki własnej, których liczba systematycznie rośnie.

Potrzebne w sklepie towary dostarczane są przez logistykę Stokrotki. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania np. produktów od lokalnych producentów, charakterystycznych dla danego regionu. – Wspieramy naszych franczyzobiorców także w działaniach marketingowych i promocyjnych poprzez aplikację oraz kampanie telewizyjne, radiowe, internetowe czy SMS-owe. Z naszej aplikacji korzysta już ponad 2 mln osób – mówi Katarzyna Stadler. 

Rozwiązanie Stokrotki cieszy się nie tylko rosnącą liczbą użytkowników, ale też bardzo dobrymi ocenami. W grudniu 2023 roku na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśrednionych dla Google Play i App Store

Nasza Stokrotka kolejny raz została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych. 
– Aplikacja jest doceniana również przez ekspertów, o czym świadczą zdobyte nagrody. Prowadzimy działania reklamowe nastawione na dotarcie do jak najszerszego grona osób, a także takie nakierowane na konkretną grupę odbiorców, np. klientów poszczególnych sklepów – podkreśla Katarzyna Stadler.  

 

WIZYTÓWKA MARKI STOKROTKA

Sieć supermarketów rozwijana we franczyzie.

  • kwota inwestycji: ustalana indywidualna
  • opłata wstępna: 2 tys. zł
  • opłata bieżąca: 0,5 proc. obrotu
  • wymagania wobec franczyzobiorców: posiadanie powierzchni nie mniejszej niż 140 mkw.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €