Dofinansowanie do otwarcia sklepu
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
– Województwo podkarpackie i sąsiadujące z nim województwa to teraz nasz priorytet pod względem rozwoju sieci franczyzowej. Oferujemy solidne wsparcie finansowe na start osobom, które chcą poprowadzić tutaj sklep Stokrotka – podkreśla Katarzyna Stadler, dyrektor franczyzy Stokrotki.
Firma, analizując rozpoczęcie współpracy z nowym partnerem, bierze pod uwagę zaangażowanie przyszłego franczyzobiorcy w przedsięwzięcie, a także lokalizację inwestycji. – Stokrotka otwiera sklepy tylko tam, gdzie możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących wyników sprzedaży zarówno dla franczyzobiorcy, jak i sieci. Umowa franczyzowa podpisywana jest na sześć lat. Następnie przedłużamy współpracę i finansujemy remont placówki – dodaje Katarzyna Stadler.
W tej chwili w ramach sieci działa 977 sklepów, w tym 86 franczyzowych – markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarkety powyżej 400 mkw.
Stokrotki na Podkarpaciu
Podkarpacie stanowi obecnie ważny kierunek rozwoju Stokrotki. Pod koniec ubiegłego roku w Rzeszowie otwarto nowe centrum dystrybucyjne. Magazyn o wielkości przekraczającej 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w południowo-wschodniej Polsce. – Nowe centrum dystrybucyjne umożliwia zwiększenie efektywności działań. Skracamy czas potrzebny na dostawy produktów do istniejących sklepów i stwarzamy możliwość do powstawania nowych – mówi Katarzyna Stadler. – Sześć razy w tygodniu realizujemy dostawy do sklepów towarów świeżych: mięsa, wędlin, owoców, warzyw, nabiału, pieczywa. Dostarczamy również ciasta świeże, a także mrożonki oraz produkty marki własnej, których liczba systematycznie rośnie.
Potrzebne w sklepie towary dostarczane są przez logistykę Stokrotki. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania np. produktów od lokalnych producentów, charakterystycznych dla danego regionu. – Wspieramy naszych franczyzobiorców także w działaniach marketingowych i promocyjnych poprzez aplikację oraz kampanie telewizyjne, radiowe, internetowe czy SMS-owe. Z naszej aplikacji korzysta już ponad 2 mln osób – mówi Katarzyna Stadler.
Rozwiązanie Stokrotki cieszy się nie tylko rosnącą liczbą użytkowników, ale też bardzo dobrymi ocenami. W grudniu 2023 roku na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśrednionych dla Google Play i App Store
Nasza Stokrotka kolejny raz została najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych.
– Aplikacja jest doceniana również przez ekspertów, o czym świadczą zdobyte nagrody. Prowadzimy działania reklamowe nastawione na dotarcie do jak najszerszego grona osób, a także takie nakierowane na konkretną grupę odbiorców, np. klientów poszczególnych sklepów – podkreśla Katarzyna Stadler.
WIZYTÓWKA MARKI STOKROTKA
Sieć supermarketów rozwijana we franczyzie.
- kwota inwestycji: ustalana indywidualna
- opłata wstępna: 2 tys. zł
- opłata bieżąca: 0,5 proc. obrotu
- wymagania wobec franczyzobiorców: posiadanie powierzchni nie mniejszej niż 140 mkw.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


