Sprzedać – jak to łatwo powiedzieć
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Wokół sprzedaży narosło wiele mitów. Proces sprzedaży bywa nawet utożsamiany z wciskaniem klientowi niepotrzebnych rzeczy. Czy da się zburzyć ten akt oskarżenia?
Gdy sprzedajesz, zawsze pytaj
Sprzedaż jest trudnym procesem emocjonalnym i dla kupującego, i dla sprzedającego. Chcę czy nie chcę, czy mnie stać – zamartwia się klient. Muszę sprzedać, brakuje mi do miesięcznego celu – stresuje się sprzedawca. Z wywiadu Arkadiusza Słodkowskiego z Andrzejem Twarowskim dowiecie się, gdzie obie strony popełniają błędy i jak ich uniknąć, żeby transakcja sprzedaż-kupno opłacała się i klientowi, i sprzedawcy.
A poza tym w rozmowie:
- Jak sprofesjonalizować sprzedaż?
- Jak zbudować dział sprzedaży w małej i średniej firmie?
- Kto powinien być sprzedawcą (czy właściciel), jakie powinny panować procedury?
- Co najczęściej jest do poprawy w procesie sprzedaży?
- Czy wypada zapytać klienta o budżet przeznaczony na transakcję kupna?
Oglądajcie kanał Franchising-PL. Tu posłuchacie rozmów o otwieraniu i prowadzeniu biznesów. Poszukujcie u nas inspiracji do otwarcia własnej firmy.
Zapraszamy na szkolenie "Sprzedaż franczyzy" w Akademi Franczyzy Franchising.pl. Kliknij po więcej szczegółów.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej