Sprzedać – jak to łatwo powiedzieć
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Wokół sprzedaży narosło wiele mitów. Proces sprzedaży bywa nawet utożsamiany z wciskaniem klientowi niepotrzebnych rzeczy. Czy da się zburzyć ten akt oskarżenia?
Gdy sprzedajesz, zawsze pytaj
Sprzedaż jest trudnym procesem emocjonalnym i dla kupującego, i dla sprzedającego. Chcę czy nie chcę, czy mnie stać – zamartwia się klient. Muszę sprzedać, brakuje mi do miesięcznego celu – stresuje się sprzedawca. Z wywiadu Arkadiusza Słodkowskiego z Andrzejem Twarowskim dowiecie się, gdzie obie strony popełniają błędy i jak ich uniknąć, żeby transakcja sprzedaż-kupno opłacała się i klientowi, i sprzedawcy.
A poza tym w rozmowie:
- Jak sprofesjonalizować sprzedaż?
- Jak zbudować dział sprzedaży w małej i średniej firmie?
- Kto powinien być sprzedawcą (czy właściciel), jakie powinny panować procedury?
- Co najczęściej jest do poprawy w procesie sprzedaży?
- Czy wypada zapytać klienta o budżet przeznaczony na transakcję kupna?
Oglądajcie kanał Franchising-PL. Tu posłuchacie rozmów o otwieraniu i prowadzeniu biznesów. Poszukujcie u nas inspiracji do otwarcia własnej firmy.
Zapraszamy na szkolenie "Sprzedaż franczyzy" w Akademi Franczyzy Franchising.pl. Kliknij po więcej szczegółów.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


