Sprzedać – jak to łatwo powiedzieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wokół sprzedaży narosło wiele mitów. Proces sprzedaży bywa nawet utożsamiany z wciskaniem klientowi niepotrzebnych rzeczy. Czy da się zburzyć ten akt oskarżenia?

Gdy sprzedajesz, zawsze pytaj

Sprzedaż jest trudnym procesem emocjonalnym i dla kupującego, i dla sprzedającego. Chcę czy nie chcę, czy mnie stać – zamartwia się klient. Muszę sprzedać, brakuje mi do miesięcznego celu – stresuje się sprzedawca. Z wywiadu Arkadiusza Słodkowskiego z Andrzejem Twarowskim dowiecie się, gdzie obie strony popełniają błędy i jak ich uniknąć, żeby transakcja sprzedaż-kupno opłacała się i klientowi, i sprzedawcy.

A poza tym w rozmowie:

  • Jak sprofesjonalizować sprzedaż?
  • Jak zbudować dział sprzedaży w małej i średniej firmie?
  • Kto powinien być sprzedawcą (czy właściciel), jakie powinny panować procedury?
  • Co najczęściej jest do poprawy w procesie sprzedaży?
  • Czy wypada zapytać klienta o budżet przeznaczony na transakcję kupna?

Oglądajcie kanał Franchising-PL. Tu posłuchacie rozmów o otwieraniu i prowadzeniu biznesów. Poszukujcie u nas inspiracji do otwarcia własnej firmy.

Zapraszamy na szkolenie "Sprzedaż franczyzy" w Akademi Franczyzy Franchising.pl. Kliknij po więcej szczegółów.

Arkadiusz Słodkowski
Autor
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców