Array ( [article] => Array ( [pid] => 46270 [country] => pl [article_id] => 131 [article_date] => 2001-02-20 [articletype_id] => 16 [article_title] => Rema 1000 w Oslo [article_intro] => Rema 1000 wchodzi na giełdę. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => [secret] => scrtkb39e288f4f0f648adf1858c61dd78587 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => rema-1000-oslo [article_title_striped] => Rema 1000 w Oslo [dir] => article [article_text_photo] =>

Jedna z największych sieci sklepów w Europie Rema 100 finalizuje publicznaą emisję akcji - podał Puls Biznesu. We wtorek na giełdzie w Oslo zostaną zaprezentowane skonsolidowane wyniki finansowe korporacji Reitan Narvesan ASA, powstałej w wyniku połączenia Remy 1000 i Narvesan ASA. Debiut akcji nowej korporacji nastąpi w kwietniu. W sieci Rema 100 są 462 sklepy z czego 66 w Polsce. Łączna liczba zarządzanych przez korporację punktów sprzedaży dochodzi do 2200, a liczba pracowników przekroczyła 17 000.

Publiczna emisja akcji jest wynikiem strategii rozwoju firmy, której początkiem było ogłoszenie połączenia w listopadzie ubiegłego roku sieci sprzedaży Narvesen ASA i Rema 1000. Obok sklepów REMA 1000 Reitan Narvesen ASA zarządza także sklepami Seven Eleven w Norwegii, a także sieciami perfumerii i usług kosmetycznych Esthetique i Vita znanymi w Norwegii, Szwecji, Danii i na Łotwie. Łączna sprzedaż korporacji wynosi około 9,2 mld USD. Główną formą działalności korporacji pozostaje jednak zarządzanie siecią sklepów REMA 1000. Zasada działania REMA 1000 opiera się na budowie i prowadzeniu sklepów o wielkości 500-600 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży - poinformował Puls Biznesu.

REMA 1000 w Polsce rozpoczęła działalność w 1992 roku. Od tego czasu sieć uruchomiła sklepy w prawie wszystkich większych i średnich miastach w Polsce. Znaczna ich część prowadzona jest przez franszyzobiorców. W 1999 roku 66 sklepów w 41 miastach odwiedziło 21.118.445 klientów.Innym elementem strategii REMA 1000 w Polsce jest udział w tworzeniu lokalnych centrów handlowych, o powierzchni 2-2,5 tys. m. kw.

Więcej: Puls Biznesu, 20 lutego 2001

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 14 [author_pid] => 976 [author_name] => Gazeta Wyborcza [authortype_id] => 2 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => media [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => gazeta-wyborcza ) ) [link] => /artykul/131/rema-1000-oslo/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => ze świata [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 62 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => swiata ) [article_date_formated] => 20.02.2001 [article_day] => Wtorek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Rema 1000 w Oslo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jedna z największych sieci sklepów w Europie Rema 100 finalizuje publicznaą emisję akcji - podał Puls Biznesu. We wtorek na giełdzie w Oslo zostaną zaprezentowane skonsolidowane wyniki finansowe korporacji Reitan Narvesan ASA, powstałej w wyniku połączenia Remy 1000 i Narvesan ASA. Debiut akcji nowej korporacji nastąpi w kwietniu. W sieci Rema 100 są 462 sklepy z czego 66 w Polsce. Łączna liczba zarządzanych przez korporację punktów sprzedaży dochodzi do 2200, a liczba pracowników przekroczyła 17 000.

Publiczna emisja akcji jest wynikiem strategii rozwoju firmy, której początkiem było ogłoszenie połączenia w listopadzie ubiegłego roku sieci sprzedaży Narvesen ASA i Rema 1000. Obok sklepów REMA 1000 Reitan Narvesen ASA zarządza także sklepami Seven Eleven w Norwegii, a także sieciami perfumerii i usług kosmetycznych Esthetique i Vita znanymi w Norwegii, Szwecji, Danii i na Łotwie. Łączna sprzedaż korporacji wynosi około 9,2 mld USD. Główną formą działalności korporacji pozostaje jednak zarządzanie siecią sklepów REMA 1000. Zasada działania REMA 1000 opiera się na budowie i prowadzeniu sklepów o wielkości 500-600 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży - poinformował Puls Biznesu.

REMA 1000 w Polsce rozpoczęła działalność w 1992 roku. Od tego czasu sieć uruchomiła sklepy w prawie wszystkich większych i średnich miastach w Polsce. Znaczna ich część prowadzona jest przez franszyzobiorców. W 1999 roku 66 sklepów w 41 miastach odwiedziło 21.118.445 klientów.Innym elementem strategii REMA 1000 w Polsce jest udział w tworzeniu lokalnych centrów handlowych, o powierzchni 2-2,5 tys. m. kw.

Więcej: Puls Biznesu, 20 lutego 2001

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €