Otwieramy restaurację sushi
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
Sayuri Sushi ma 12 lat doświadczenia na rynku i trzy lokale własne: w Grudziądzu, Słupsku i Gdańsku. Oprócz tego jej właściciele prowadzą też jeden lokal Bunny Handroll (sushi w formacie take away) oraz punkt z kebabem. Mają więc sporą wiedzę o gastronomii.
– I tą wiedzą i doświadczeniem chętnie podzielimy się z franczyzobiorcami – zapewnia Magdalena Fiszer, franczyzodawczyni Sayuri Sushi.
Jak otworzyć Sayuri Sushi?
Jednak franczyza Sayuri Sushi nie jest dla każdego.
– Chcemy nawiązać współpracę z osobami, które chcą się zaangażować w prowadzenie biznesu na 100 proc.– podkreśla Magdalena Fiszer. – My dajemy z siebie właśnie tyle i oczekujemy, że tak samo postąpi franczyzobiorca. Że będzie menadżerem lokalu albo przynajmniej na bieżąco będzie pilnował jego pracy. Nie wymagamy natomiast doświadczenia w branży czy w prowadzeniu własnego biznesu.
Marka otwiera pełnowymiarowe restauracje, z salą dla gości. Aby taką uruchomić potrzebny jest lokal o minimalnej powierzchni 100 mkw. Franczyzodawca doradza w wyborze lokalizacji, ale franczyzobiorca sam powinien się w to zaangażować.
– Chcemy otwierać restauracje w miastach liczących powyżej 70 tys. mieszkańców, też w dużych aglomeracjach – dodaje Magdalena Fiszer. – Najlepiej znaleźć lokalizację w centrum miasta, w uczęszczanej okolicy.
Franczyzodawca pomaga w stworzeniu projektu. Czas, jaki trzeba przeznaczyć na przygotowanie restauracji do otwarcia, zależy od stanu wyjściowego lokalu. Jeżeli był już przystosowany do potrzeb gastronomii, to wystarczy 2-3 miesiące. Ale jeśli trzeba wszystko zrobić od podstaw musimy założyć, że potrwa to ok. pół roku.
Sushi daje rentowność
Koszt inwestycji w restaurację Sayuri Sushi to ok. 400 tys. zł (z remontem i wyposażeniem). Jednorazowa opłata wstępna wynosi 25 tys. zł. Franczyzobiorca i jego personel przechodzą szkolenia, w centrali i u siebie w lokalu.
– Właściciela szkolimy m.in. z prowadzenia biznesu, zarządzania. Z kolei kucharz uczy się przygotowywania sushi i innych dań, bo ofertę można powiekszyć np. o rameny czy dania tajskie. Możemy przeszkolić też kelnerów – mówi Magdalena Fiszer. – Nadal trudno o wykwalifikowanych pracowników w gastronomii, ale mam wrażenie, że zaczyna się to powoli zmieniać, że jest na rynku coraz więcej pracowników, a coraz mniej ofert pracy.
Franczyzodawca zapewnia, że restauracje stają się rentowne już w pierwszym miesiącu działalności.
– Sushi jest wciąż bardzo popularne. Owszem konkurencja na rynku jest spora, ale po pandemii wiele lokali zdecydowało się na dzialalność tylko w dostawie – zauważa Magdalena Fiszer. – My też realizujemy dostawy. Ale da się zauważyć, że klienci jednak lubią przyjść do restauracji, posiedzieć, podelektować się posiłkiem, porozmawiać.
WIZYTÓWKA SAYURI SUSHI
Sieć retauracji sushi, z 12-letnim doświadczenim na rynku.
- inwestycja ok. 400 tys. zł
- miasta powyżej 70 tys. mieszkańców
- jednorazowa opłata wstępna 25 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
T-Pizza
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


