Sensi Hemp rusza z miejsca
W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
Ostatnie lata nie były najłatwiejsze dla Sensi Hemp, sieci specjalistycznych sklepów konopnych. Firma oferuje produkty, które zawierają CBD, czyli jeden z kannaboidów, który nie jest substancją psychoaktywną, mającą wiele właściwości leczniczych.
Światełko w tunelu
– Przez COVID-19 i wojnę biznes zwolnił i otwieraliśmy niewiele sklepów. Ten rok też może nie być najlepszy, ale już widzimy, że koniunktura się poprawia – mówi Daniel Pięciak, franczyzodawca Sensi Hemp.
Przy tym nie traci on czasu. Mocno wierzy w skuteczność swoich produktów.
– Znamy naszych klientów, wracają do nas i pozwolili nam się utrzymać w trudnych czasach – mówi Daniel Pięciak.
Ostatnie trzy lata Sensi Hemp poświęciło więc na rozszerzenie asortymentu i produkcji własnej. Dzięki temu partnerzy mogą liczyć na dodatkowe źródła przychodu. Zarabiają też na sprzedaży hurtowej i internetowej.
Wyróżnikiem firmy na rynku już od początku jej działania jest duży nacisk właśnie na produkty własne. Firma robi je sama, rzemieślniczo. To m.in. herbatki, miody, susze, e-liquidy, czekolady. Większość sprzedaży opiera się właśnie o takie produkty. To gwarantuje potencjalnemu franczyzobiorcy ujednoliconą politykę cenową, brak konkurencji oraz możliwość oferowania produktów w najniższych rynkowych cenach.
– Dlatego jest szansa na przyzwoite marże – mówi Daniel Pięciak.
Ważne zaangażowanie
Osoby, które chcą prowadzić sklep pod szyldem Sensi Hemp, nie muszą regulować opłaty wstępnej. Koszt otwarcia sklepu to ok. 40 tys. zł, które są potrzebne na zatowarowanie i kilkadziesiąt tysięcy złotych na przygotowanie lokalu. Całkowity koszt inwestycji wynosi do 100 tys. zł. Najlepsze sklepy osiągają zwrot z inwestycji już po kilku miesiącach. Średni czas to poniżej jednego roku. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu netto. Franczyzobiorcy mogą liczyć na zarobki powyżej 10 tys. zł po odliczeniu kosztów bieżących.
Sklepy Sensi Hemp są otwierane w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców i takich, w których nikt nie ma jeszcze wyłączności terytorialnej. Franczyzobiorcy przede wszystkim powinni znaleźć odpowiednią lokalizację na sklep. Poza tym bardzo ważne jest zaangażowanie na początkowym etapie rozwoju biznesu.
Obecnie w sieci działa dwanaście sklepów. Firma liczy na otwarcie przynajmniej jednego w tym roku. Prowadzi rozmowy z kilkoma zainteresowanymi.
WIZYTÓWKA MARKI SENSI HEMP
Sklepy z produktami konopnymi.
- 12 placówek
- miesięczna opłata franczyzowa 5 proc. od obrotu netto
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


