Franczyzodawca stawia na e-commerce
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
Husse, producent suchej i mokrej karmy premium dla psów i kotów, dużo inwestuje w nową platformę e-commerce.
– Naszym celem jest zbudowanie prawdziwego omnichannel, w którym klienci składający zamówienia on-line, są obsługiwani przez lokalnych dystrybutorów bezpośrednio z ich magazynów, co pozwala na realizację dostaw nawet tego samego dnia. Już teraz, nierzadko dostarczamy zamówienia w ciągu kilkudziesięciu minut od złożenia, co wprawia w zdumienie klientów – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.
Jest potencjał
Firma dobrze ocenia potencjał rozwoju rynku w najbliższej przyszłości.
– Coraz więcej osób poszukuje produktów, które nie tylko zaspokoją podstawowe potrzeby ich zwierząt, ale także będą wspierać ich zdrowie i dobre samopoczucie na dłuższą metę. To trend, który obserwujemy nie tylko w Polsce, ale na całym świecie – zapewnia Piotr Cieślik
Przyznaje, że co prawda otwarcie i prowadzenie biznesu w branży spożywczo-przemysłowej wiąże się z pewnymi wyzwaniami, takimi jak wysokie koszty produkcji, presja cenowa czy konieczność dostosowania się do szybko zmieniających się preferencji konsumentów.
– Jednak nasz model franczyzowy, oferujący wsparcie na każdym etapie działalności, znacząco obniża te bariery, umożliwiając efektywne wejście na rynek i rozwój biznesu – zapewnia Piotr Cieślik.
Produktów Husse nie można kupić w tradycyjnej sieci sprzedaży, czyli sklepach ani hurtowniach. Klient może je nabyć wyłącznie bezpośrednio od lokalnego dystrybutora – franczyzobiorcy, który ma wyłączne prawo do sprzedawania produktów firmy na określonym terenie, zamieszkanym zwykle przez 200-300 tys. mieszkańców. To biznes oparty na bezpośrednim dotarciu do klienta i budowaniu z nim długookresowych relacji.
– Każdy zakup u nas jest nie tylko transakcją, ale okazją do otrzymania profesjonalnego doradztwa żywieniowego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb ich pupili. Nasza sieć dystrybutorów to pasjonaci, którzy nie tylko dostarczają produkty, lecz także służą wiedzą i wsparciem, pomagając właścicielom w dbaniu o zdrowie ich zwierząt. Ta bliska relacja z klientami buduje zaufanie i lojalność, co jest kluczowe w naszej branży – mówi Piotr Cieślik.
Dwie formy współpracy
Całkowity budżet niezbędny na start to zwykle 60-70 tys. zł. Zwrot z inwestycji może nastąpić już po 12-18 miesiącach od rozpoczęcia działalności.
Możliwe są dwie formy współpracy – franczyzowa i dystrybucyjna. Polegają one zasadniczo na tym samym, czyli pozyskiwaniu i bezpośredniej obsłudze klientów z dowozem do domu oznakowanym samochodem. Dystrybutorzy funkcjonują na terenie danego franczyzobiorcy i współpracują z nim. Podstawową różnicą jest wielkość inwestycji.
– Aktywnie działający franczyzobiorca jest w stanie obsłużyć średnio 500-600 aktywnych klientów. Przekłada się to na ponad 200-300 transakcji w skali miesiąca i przychody w okolicach 50-60 tys. zł miesięcznie – mówi Piotr Cieślik.
WIZYTÓWKA SIECI HUSSE
Producent karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów.
- 52 franczyzobiorców i ponad 180 dystrybutorów
- kwota inwestycji: franczyzobiorcy – 40-50 tys. zł, dystrybutorzy – 5 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


