Franczyzodawca stawia na e-commerce

Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Husse, producent suchej i mokrej karmy premium dla psów i kotów, dużo inwestuje w nową platformę e-commerce.
– Naszym celem jest zbudowanie prawdziwego omnichannel, w którym klienci składający zamówienia on-line, są obsługiwani przez lokalnych dystrybutorów bezpośrednio z ich magazynów, co pozwala na realizację dostaw nawet tego samego dnia. Już teraz, nierzadko dostarczamy zamówienia w ciągu kilkudziesięciu minut od złożenia, co wprawia w zdumienie klientów – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.
Jest potencjał
Firma dobrze ocenia potencjał rozwoju rynku w najbliższej przyszłości.
– Coraz więcej osób poszukuje produktów, które nie tylko zaspokoją podstawowe potrzeby ich zwierząt, ale także będą wspierać ich zdrowie i dobre samopoczucie na dłuższą metę. To trend, który obserwujemy nie tylko w Polsce, ale na całym świecie – zapewnia Piotr Cieślik
Przyznaje, że co prawda otwarcie i prowadzenie biznesu w branży spożywczo-przemysłowej wiąże się z pewnymi wyzwaniami, takimi jak wysokie koszty produkcji, presja cenowa czy konieczność dostosowania się do szybko zmieniających się preferencji konsumentów.
– Jednak nasz model franczyzowy, oferujący wsparcie na każdym etapie działalności, znacząco obniża te bariery, umożliwiając efektywne wejście na rynek i rozwój biznesu – zapewnia Piotr Cieślik.
Produktów Husse nie można kupić w tradycyjnej sieci sprzedaży, czyli sklepach ani hurtowniach. Klient może je nabyć wyłącznie bezpośrednio od lokalnego dystrybutora – franczyzobiorcy, który ma wyłączne prawo do sprzedawania produktów firmy na określonym terenie, zamieszkanym zwykle przez 200-300 tys. mieszkańców. To biznes oparty na bezpośrednim dotarciu do klienta i budowaniu z nim długookresowych relacji.
– Każdy zakup u nas jest nie tylko transakcją, ale okazją do otrzymania profesjonalnego doradztwa żywieniowego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb ich pupili. Nasza sieć dystrybutorów to pasjonaci, którzy nie tylko dostarczają produkty, lecz także służą wiedzą i wsparciem, pomagając właścicielom w dbaniu o zdrowie ich zwierząt. Ta bliska relacja z klientami buduje zaufanie i lojalność, co jest kluczowe w naszej branży – mówi Piotr Cieślik.
Dwie formy współpracy
Całkowity budżet niezbędny na start to zwykle 60-70 tys. zł. Zwrot z inwestycji może nastąpić już po 12-18 miesiącach od rozpoczęcia działalności.
Możliwe są dwie formy współpracy – franczyzowa i dystrybucyjna. Polegają one zasadniczo na tym samym, czyli pozyskiwaniu i bezpośredniej obsłudze klientów z dowozem do domu oznakowanym samochodem. Dystrybutorzy funkcjonują na terenie danego franczyzobiorcy i współpracują z nim. Podstawową różnicą jest wielkość inwestycji.
– Aktywnie działający franczyzobiorca jest w stanie obsłużyć średnio 500-600 aktywnych klientów. Przekłada się to na ponad 200-300 transakcji w skali miesiąca i przychody w okolicach 50-60 tys. zł miesięcznie – mówi Piotr Cieślik.
WIZYTÓWKA SIECI HUSSE
Producent karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów.
- 52 franczyzobiorców i ponad 180 dystrybutorów
- kwota inwestycji: franczyzobiorcy – 40-50 tys. zł, dystrybutorzy – 5 tys. zł
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...