Franczyzodawca z własną produkcją kosmetyków
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.
Formuła kosmetyków kofeinowych dostępnych w salonach Orient Massage i Thai organic, została opracowana według autorskiej receptury dr Martyny Buchalskiej. Kofeina to aktywny składnik, o wielu korzystnych dla skory właściwościach. Stymuluje mikrokrążenie, co może pomóc w redukcji cellulitu i poprawie jędrności skóry.- Dodatkowo, kofeina ma działanie przeciwzapalne i przeciwutleniające, co może pomóc w zwalczaniu zmian skórnych i opóźnianiu procesów starzenia – podkreśla Piotr Buchalski, który wraz z dr Martyną Buchalską jest właścicielem salonów Orient Massage i Thai Organic.
Kremy kofeinowe i peelingi zostały opracowane na bazie ziaren robusty, gatunku kawy charakteryzującego się najwyższą zawartością kofeiny. To robusta właśnie lepiej sprawdza się w kosmetykach. Z kolei arabica, uznawana za bardziej szlachetną odmianę kawy, jest serwowana do picia w salonach Orient Massage i Thai Organic. – Od niedawna w salonach Orient Massage i Thai Organic można raczyć się najwyższej jakości kawą, z właściwościami prozdrowotnymi. Wszystkie serwowane u nas kawy zostały przygotowane zgodnie ze światowymi standardami – zapewnia Piotr Buchalski.
Kawa dobrze wypalona
Jak mówi franczyzodawca, o prozdrowotnych właściwościach kawy decydują dwa kluczowe czynniki. Pierwszy to jej mikrośrodowisko, tzw. Terroir, czyli warunki uprawy, jakość gleby, temperatura, zacienienie, opady, środki ochrony roślin, pestycydy itd. Drugim istotnym czynnikiem jest sposób wypalania ziaren. Kawa, serwowana w salonach masażu, jest przygotowywana przez Palarnię Zdrowych Kaw, która także należy do franczyzodawców Orient Massage i Thai Organic. W procesie wypalania stosuje się niskie temperatury, aby zachować maksymalną ilość prozdrowotnych składników.
– Poszukujemy kaw o konkretnej zawartości polifenoli oraz kwasu chlorogenowego, przywiązując przy tym ogromną wagę do sposobu wypalania ziaren, co też wpływa na zachowanie prozdrowotnych składników – dodaje Piotr Buchalski. – Każda partia kawy ma zindywidualizowany profil wypalania.
Kawy należące do Palarni Zdrowych Kaw pochodzą z Brazylii, z wyselekcjonowanych lokalnych plantacji. Kawa dojrzewa tam w naturalnym mikrośrodowisku bez stosowania sztucznej ochrony roślin.
W kolekcji salonów Orient Massage i Thai Organic jest Yellow Burbon z grupy kaw specialty.
– Z kawą jest trochę jak z winem. Są gatunki win z tych samych regionów, ale różnej jakości. Tak samo jest z kawą. Jest konkretny rodzaj kawy, który różnie wypalany i różnie uprawiany może finalnie inaczej smakować i zawierać inne natężenie składników. Nasze kawy pochodzą z Brazylii i mają 100 proc. arabiki – mówi Piotr Buchalski.
Własny salon masażu
Salony Orient Massage i Thai Organic czerpią z idei Dalekiego Wschodu i sztuki masażu wyspecjalizowanych masażystek z Bali, które – jak twierdzi Piotr Buchalski – uchodzą za najlepsze na świecie. Ich doświadczenie i wiedza z zakresu anatomii człowieka pozwalają dopasować technikę masażu do indywidualnych potrzeb klientów. Personel salonów składa się z masażystek wyłącznie z udokumentowaną wiedzą, certyfikatami i świadectwem ukończenia szkół masażu na Bali i w Tajlandii. W ofercie salonów do wyboru są także klasyczne masaże i zabiegi anti-agingowe, regenerujące i relaksujące oraz bardziej zaawansowane zabiegi z elementami pasywnej jogi i rozciągania, a także rytualnymi kąpielami.
Otwarcie salonu poprzedza szkolenie wstępne i bieżące, które obejmuje zarządzanie biznesem oraz personelem, a także z zakresu wiedzy o produktach, czyli kosmetykach oraz ziołach. Dodatkowo, w trakcie prowadzenia działalności partnerzy mają bieżące wsparcie menedżerów sieci.
Według danych firmy miesięczny przychód pojedynczego salonu Orient Massage i Thai Organic wynosi od 30 tys. zł do 100 tys. zł. Koszt inwestycji franczyzodawca określa na 250-450 tys. zł – jej wysokość zależy głównie od powierzchni i stanu lokalu.
WIZYTÓWKA ORIENT MASSAGE I THAI ORGANIC
Sieć salonów masażu, w których pracują certyfikowane masażystki z Bali.
- inwestycja 250-450 tys. zł
- miesięczny przychód salonu 30-100 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

