Nie zatrzymujmy się w pół drogi

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Poniedziałkowa Gazeta Wyborcza zamieściła wywiad z Maciejem Grelowskim, prezesem Orbisu. Prezes zapewnił dziennik o braku zagrożenia dla interesów Orbisu spowodowanych wojną w Iraku. Jedynym, odczuwalnym czynnikiem konfliktu na Bliskim Wschodzie będzie spadek liczby wakacyjnych wyjazdów do popularnych w Polsce krajów śródziemnomorskich. Według Macieja Grelowskiego, część klientów biur podróży zapewne wybierze bezpieczniejszy wypoczynek w Polsce, na czym skorzysta nie tylko Orbis, ale cała krajowa baza hotelowa.

W trakcie rozmowy została poruszona również kwestia zakupu przez Orbis 16 hoteli od francuskiego Accora. Jak twierdzi w wywiadzie prezes Orbisu, sfinalizowanie transakcji nastąpi w maju. Przejmując hotele, Orbis uzyska kontrolę nad nową, bardzo szybko rozwijającą się marką hotelową – Ibis. Według informacji Macieja Grelowskiego hotele tej sieci są najbardziej efektywne na polskim rynku i biją na głowę dużą część krajowych. Do Orbisu należą również hotele wysokiej i średniej klasy – Sofitel, Novotel, Mercure. Nabycie sieci hoteli Ibis to fundament budowy strategii Orbisu na polskim rynku. Bez tego Orbis mógłby tracić udział w rynku.

Więcej: Gazeta Wyborcza, Maciej Samcik, 31 marca 2003 rok

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €