Dużo chętnych do biznesu z WGN
Sieć biur nieruchomości co miesiąc wybiera dwóch nowych partnerów, ale w ostatnim czasie dołączyło do niej aż dziewięć osób.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy do Grupy WGN dołączyło dziewięciu nowych partnerów. To więcej niż wcześniejsze założenia, które zakładały przyjmowanie tylko dwóch nowych partnerów miesięcznie.
- Ponadto, pomimo, że generalnie nie podejmujemy rozmów z osobami poniżej 30 roku życia, to zdecydowaliśmy się dać szansę młodszym kandydatom, zwłaszcza że cechuje ich duża kreatywność i determinacja – mówi Leszek Michniak, prezes WGN.
Nieruchomości premium
Przekonali oni do siebie franczyzodawcę i powoli widać, że decyzja o ich przyjęciu była dobra, ponieważ mają bardzo udany start.
- Przeprowadzone w centrali szkolenia procentują szybko rosnącym portfelem ofert nieruchomości - mówi Leszek Michniak.
Chętnych do współpracy z WGN jest bardzo dużo. Co miesiąc do centrali spływa kilkadziesiąt zapytań. WGN wybiera z tej grupy dwie osoby, z którymi podpisuje umowy. Przygotowuje swoich partnerów do pracy w taki sposób, żeby w pierwszych miesiącach od uruchomienia placówek mieli już na koncie pierwsze transakcje. Do tej pory to się udaje. Zdaniem prezesa, chętnych do WGN przyciąga fakt, że Grupa jest stabilna i zajmuje się głównie nieruchomościami premium.
– Mamy największą bazę apartamentów, rezydencji, różnego rodzaju posiadłości, willi oraz nieruchomości inwestycyjno-komercyjnych, takich jak tereny inwestycyjne, kamienice czy biurowce. Aż 40 proc. naszych ofert to nieruchomości premium. W przypadku takich nieruchomości wynagrodzenia prowizyjne dla biur są dużo wyższe niż przy sprzedaży mieszkań – mówi Leszek Michniak.
Warunkiem przyjęcia do sieci jest nie tylko odpowiedni wiek, ale i lokalizacja przyszłego biura.
– Preferowani są kandydaci z doświadczeniem w usługach jak na przykład kredyty czy ubezpieczenia. Dołącza też do nas sporo osób, które wcześniej pracowały w innych agencjach nieruchomości – mówi Leszek Michniak.
Rekordowy rok
W minionym roku Grupa WGN przeprowadziła ponad 15,4 tys. transakcji. W sumie na koncie ma już ponad 265 tysięcy transakcji i 530 tys. klientów. Wartość sprzedanych i wynajętych przez WGN nieruchomości to aż około 11 mld zł. Aż 72 proc. ofert to oferty na wyłączność, przy których szybkość i skuteczność sprzedaży jest bardzo wysoka.
- Mamy za sobą 33 lata doświadczenia na rynku. W tym czasie udało nam się bardzo dużo osiągnąć. W Polsce co 50 transakcja w zakresie obrotu nieruchomościami jest realizowana przez nas – mówi prezes WGN.
Przy tym prawie jedna czwarta klientów Grupy WGN pochodzi z rynku międzynarodowego. Obecnie WGN prowadzi rozmowy z amerykańskim inwestorem, który chce zainwestować w otwarcie biura w Warszawie, żeby realizować transakcje transatlantyckie.
W sieci WGN działa blisko 100 biur. W tym roku grupa liczy na kolejne rekordy odnośnie liczby transakcji. Rynek nieruchomości w Polsce jest rozpędzony i szybko się nie zatrzyma.
WIZYTÓWKA MARKI WGN
Sieć biur nieruchomości
- liczba biur – około 100.
- opłata startowa: 5,5 tys. zł
- szacowana kwota inwestycji: 20-25 tys. zł
- minimalna powierzchnia lokalu: 25 mkw.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


