Z reklamy do ubezpieczeń
Żaneta Jabłońska prowadzi trzy placówki CUK Ubezpieczenia. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
Żaneta Jabłońska pracowała w branży reklamowej. Później trafiła do firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w polisach na życie.
– Przyjmowałam tam wpłaty od klientów. Mimo że nie byłam zaangażowana w sprzedaż, to bardzo wiele się nauczyłam – wspomina Żaneta Jabłońska.
Decyzję o zmianie drogi zawodowej przyspieszyła przeprowadzka.
– Przeprowadziłam się do Wrześni i wtedy pomyślałam o otwarciu własnego biznesu, w branży ubezpieczeń – opowiada nasza rozmówczyni. – Wykorzystując wcześniejsze doświadczenia, szukałam silnego partnera biznesowego, który będzie rozpoznawalny na rynku i dostarczy odpowiednie rozwiązania.
Wybór padł na CUK Ubezpieczenia. Pierwszą placówkę otworzyła we Wrześni w lutym 2011 roku.
– Od początku otrzymałam marketingowe wsparcie CUK, dlatego dość szybko zbudowałam bazę klientów – podkreśla franczyzobiorczyni.
Rozwijając placówkę we Wrześni, jednocześnie uczyła się prowadzenia biznesu, marketingu, zarządzania zespołem, współpracy z multiagencją. Po sześciu latach postanowiła otworzyć placówkę w Nekli, a pół roku później kolejną w Miłosławiu.
– Praca w ubezpieczeniach wiąże się ze znajomością wielu zagadnień. Ubezpieczamy przecież domy, samochody, gospodarstwa rolne, ale także życie i zdrowie naszych klientów. To sektor, w którym klienci szczególnie doceniają profesjonalną wiedzę, doradztwo i umiejętność komunikacji. Jeśli ktoś lubi zmienność zadań oraz jest gotowy na ciągły kontakt z ludźmi i naukę, to odnajdzie się w tej branży – uważa franczyzobiorczyni CUK.
Multiagencja z doświadczeniem
CUK Ubezpieczenia to polska multiagencja z ponad 20-letnim doświadczeniem. Zajmuje się dystrybucją polis oraz doradztwem ubezpieczeniowym. Obsługuje ponad 800 tys. klientów, ma ponad 550 placówek i współpracuje z nią ponad 3,5 tys. agentów. Współpracę z CUK można nawiązać w różnej formie, m.in. otwierając punkt partnerski lub placówkę franczyzową. I w dużym, i w małym mieście. Wcześniej centrala przeprowadza analizę rynku, sprawdzając jego potencjał. Partnerzy mają zagwarantowaną wyłączność terytorialną na określonym obszarze. Do podjęcia współpracy wystarczy średnie wykształcenie. Nie trzeba mieć doświadczenia w ubezpieczeniach. Bez względu na formę współpracy partner zawsze otrzyma pomoc marketingową, księgową, prawną oraz produktową i sprzedażową. Centrala zapewnia, że placówkę franczyzową można otworzyć nawet w siedem dni. Inwestycja wynosi ok. 16 tys. zł. Oznakowanie i wyposażenie lokalu franczyzobiorca dostaje gratis, a działania marketingowe i wynajęcie lokalu finansowane jest w 50 proc. CUK gwarantuje pełen proces wdrożenia oraz szkoleń. Franczyzobiorcy mają dostęp do programów szkoleniowych przez cały okres współpracy. Oprócz standardowych polis mają dostęp do dedykowanych ubezpieczeń dostępnych tylko w CUK. Mogą również liczyć na wsparcie w sprzedaży produktów biznesowych, życiowych oraz z sektor agro.
– Nasi franczyzobiorcy na początku współpracy bardzo często sami zajmują się sprzedażą polis, a z czasem, kiedy otwierają kolejne placówki, skupiają się na zadaniach menedżerskich – wyjaśnia Marcin Dyliński, dyrektor departamentu marketingu i e-commerce CUK Ubezpieczenia.
Korzyści z licencji
Franczyzobiorcy CUK Ubezpieczenia zarabiają nie tylko na ustalonych stawkach prowizyjnych, ale też na benefitach za sprzedaż produktów komunikacyjnych, życiowych i majątkowych. Ile można zarobić w multiagencji ubezpieczeniowej?
– Nasi najlepsi partnerzy generują przychody na poziomie ponad 100 tys. zł miesięczne, a średnia wartość dla całej grupy CUK wynosi około 28 tys. zł miesięcznie – dodaje Marcin Dyliński.
Żaneta Jabłońska mówi, że wsparcie franczyzodawcy jest dla niej nie do przecenienia.
– Nie wyobrażam sobie prowadzenia trzech placówek bez wsparcia księgowego, technologicznego, marketingowego, prawnego oraz pomocy produktowej, jakie dostaję od CUK – podkreśla franczyzobiorczyni. – Poza tym, klienci ufają silnej marce, chcą mieć przegląd ofert z całego rynku, oszczędzić czas, pieniądze i zyskać najlepsze polisy.
WIZYTÓWKA CUK UBEZPIECZENIA
Multiagencja ubezpieczeniowa z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Zajmuje się dystrybucją polis oraz doradztwem ubezpieczeniowym. Obsługuje ponad 800 tys. klientów.
- ponad 550 placówek, ponad 3,5 tys. współpracujących agentów
- inwestycja ok. 16 tys. zł
- średnie przychody miesięczne: ok. 28 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


