Z reklamy do ubezpieczeń

Agencja ubezpieczeniowa
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Żaneta Jabłońska pracowała w branży reklamowej. Później trafiła do firmy ubezpieczeniowej specjalizującej się w polisach na życie.

– Przyjmowałam tam wpłaty od klientów. Mimo że nie byłam zaangażowana w sprzedaż, to bardzo wiele się nauczyłam – wspomina Żaneta Jabłońska.

Decyzję o zmianie drogi zawodowej przyspieszyła przeprowadzka.

– Przeprowadziłam się do Wrześni i wtedy pomyślałam o otwarciu własnego biznesu, w branży ubezpieczeń – opowiada nasza rozmówczyni. – Wykorzystując wcześniejsze doświadczenia, szukałam silnego partnera biznesowego, który będzie rozpoznawalny na rynku i dostarczy odpowiednie rozwiązania.

Wybór padł na CUK Ubezpieczenia. Pierwszą placówkę otworzyła we Wrześni w lutym 2011 roku.

– Od początku otrzymałam marketingowe wsparcie CUK, dlatego dość szybko zbudowałam bazę klientów – podkreśla franczyzobiorczyni.

Rozwijając placówkę we Wrześni, jednocześnie uczyła się prowadzenia biznesu, marketingu, zarządzania zespołem, współpracy z multiagencją. Po sześciu latach postanowiła otworzyć placówkę w Nekli, a pół roku później kolejną w Miłosławiu.

– Praca w ubezpieczeniach wiąże się ze znajomością wielu zagadnień. Ubezpieczamy przecież domy, samochody, gospodarstwa rolne, ale także życie i zdrowie naszych klientów. To sektor, w którym klienci szczególnie doceniają profesjonalną wiedzę, doradztwo i umiejętność komunikacji. Jeśli ktoś lubi zmienność zadań oraz jest gotowy na ciągły kontakt z ludźmi i naukę, to odnajdzie się w tej branży – uważa franczyzobiorczyni CUK.

Multiagencja z doświadczeniem

CUK Ubezpieczenia to polska multiagencja z ponad 20-letnim doświadczeniem. Zajmuje się dystrybucją polis oraz doradztwem ubezpieczeniowym. Obsługuje ponad 800 tys. klientów, ma ponad 550 placówek i współpracuje z nią ponad 3,5 tys. agentów. Współpracę z CUK można nawiązać w różnej formie, m.in. otwierając punkt partnerski lub placówkę franczyzową. I w dużym, i w małym mieście. Wcześniej centrala przeprowadza analizę rynku, sprawdzając jego potencjał. Partnerzy mają zagwarantowaną wyłączność terytorialną na określonym obszarze. Do podjęcia współpracy wystarczy średnie wykształcenie. Nie trzeba mieć doświadczenia w ubezpieczeniach. Bez względu na formę współpracy partner zawsze otrzyma pomoc marketingową, księgową, prawną oraz produktową i sprzedażową. Centrala zapewnia, że placówkę franczyzową można otworzyć nawet w siedem dni. Inwestycja wynosi ok. 16 tys. zł. Oznakowanie i wyposażenie lokalu franczyzobiorca dostaje gratis, a działania marketingowe i wynajęcie lokalu finansowane jest w 50 proc. CUK gwarantuje pełen proces wdrożenia oraz szkoleń. Franczyzobiorcy mają dostęp do programów szkoleniowych przez cały okres współpracy. Oprócz standardowych polis mają dostęp do dedykowanych ubezpieczeń dostępnych tylko w CUK. Mogą również liczyć na wsparcie w sprzedaży produktów biznesowych, życiowych oraz z sektor agro.

– Nasi franczyzobiorcy na początku współpracy bardzo często sami zajmują się sprzedażą polis, a z czasem, kiedy otwierają kolejne placówki, skupiają się na zadaniach menedżerskich – wyjaśnia Marcin Dyliński, dyrektor departamentu marketingu i e-commerce CUK Ubezpieczenia.

Korzyści z licencji

Franczyzobiorcy CUK Ubezpieczenia zarabiają nie tylko na ustalonych stawkach prowizyjnych, ale też na benefitach za sprzedaż produktów komunikacyjnych, życiowych i majątkowych. Ile można zarobić w multiagencji ubezpieczeniowej?

– Nasi najlepsi partnerzy generują przychody na poziomie ponad 100 tys. zł miesięczne, a średnia wartość dla całej grupy CUK wynosi około 28 tys. zł miesięcznie – dodaje Marcin Dyliński.

Żaneta Jabłońska mówi, że wsparcie franczyzodawcy jest dla niej nie do przecenienia.

– Nie wyobrażam sobie prowadzenia trzech placówek bez wsparcia księgowego, technologicznego, marketingowego, prawnego oraz pomocy produktowej, jakie dostaję od CUK – podkreśla franczyzobiorczyni. – Poza tym, klienci ufają silnej marce, chcą mieć przegląd ofert z całego rynku, oszczędzić czas, pieniądze i zyskać najlepsze polisy.

WIZYTÓWKA CUK UBEZPIECZENIA

Multiagencja ubezpieczeniowa z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Zajmuje się dystrybucją polis oraz doradztwem ubezpieczeniowym. Obsługuje ponad 800 tys. klientów.

  • ponad 550 placówek, ponad 3,5 tys. współpracujących agentów
  • inwestycja ok. 16 tys.
  • średnie przychody miesięczne: ok. 28 tys.
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €