Przedszkolny biznes
– Każdy może założyć przedszkole. Trzeba jednak zatrudnić pracowników, którzy mają odpowiednie wykształcenie – mówią właścicielki przedszkola Góra Uczuć.
Coraz bardziej świadomi rodzice chcą, żeby ich dzieci w przedszkolu miały nie tylko troskliwą opiekę, ale i ciekawe możliwości rozwoju od najmłodszych lat. Prywatne przedszkola odpowiadają na te potrzeby, jednocześnie dając ich właścicielom szansę na dobre dochody.
Żeby otworzyć małe przedszkole do 25 dzieci, trzeba mieć lokal o powierzchni min. 120 metrów kwadratowych. Co jeszcze jest ważne przy otwieraniu takiego biznesu?
Przedszkole z misją
W rozmowie z Katarzyną Cieślak i Katarzyną Jeruzalską, współwłaścicielkami przedszkola Góra Uczuć, Anna Smolińska odkrywa tajniki prowadzenia ich biznesu. Z rozmowy dowiecie się także:
- Czy każdy może otworzyć przedszkole?
- Jakich formalności trzeba dopełnić zakładając ten biznes?
- Ile trzeba mieć pieniędzy na otwarcie przedszkola?
- Co jest potrzebne, aby otworzyć przedszkole?
- Czy prywatne przedszkole to dobry biznes?
- Ile zarobia właściciel przedszkola?
- Ile wynosi czesne?
- Czy wykształcenie pedagogiczne jest niezbędne w prowadzeniu przedszkola?
Zapewnij sobie dostęp do najnowszych wywiadów, subskrybując kanał Franchising-PL. Nie przegap żadnej rozmowy i zawsze miej dostęp do najświeższych informacji.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej