Stokrotka dofinansuje otwarcie sklepu

Nowe centrum, nowe możliwości
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Zapewniamy wsparcie finansowe na start osobom, które chcą otworzyć swój sklep pod szyldem Stokrotka – podkreśla Katarzyna Stadler, dyrektor franczyzy Stokrotki.

Firma, analizując możliwość nawiązania współpracy z nowym partnerem, bierze pod uwagę jego zaangażowanie w przedsięwzięcie, a także lokalizację inwestycji. Otwiera bowiem sklepy tylko w sytuacji, gdy możliwe jest osiągnięcie satysfakcjonujących wyników sprzedaży zarówno dla franczyzobiorcy, jak i sieci. Umowa franczyzowa podpisywana jest na sześć lat.

– Następnie przedłużamy współpracę i finansujemy remont placówki – dodaje Katarzyna Stadler.

Stokrotka koncentruje się na Podkarpaciu

Ważny kierunek rozwoju Stokrotki stanowi obecnie Podkarpacie. Pod koniec ubiegłego roku w Rzeszowie firma otworzyła nowe centrum dystrybucyjne. Magazyn o wielkości przekraczającej 26 tys. mkw. wspiera rozwój sieci w południowo-wschodniej Polsce.

– Nowe centrum dystrybucyjne umożliwia zwiększenie efektywności działań. Skracamy czas potrzebny na dostawy produktów do istniejących sklepów i stwarzamy możliwość powstawania nowych – mówi Katarzyna Stadler. Dzięki temu sklepy mogą liczyć na dostawy świeżych towarów sześć razy w tygodniu. To m.in.: mięso, wędliny, owoce, warzywa, nabiał, pieczywo. Stokrotka dostarcza również świeże ciasta, a także mrożonki oraz produkty marki własnej, których liczba systematycznie rośnie.

Franczyzodawca zapewnia logistykę i dostawę potrzebnych w sklepie produktów. Franczyzobiorcy mają jednak możliwość uzupełniania swojej oferty i kupowania produktów charakterystycznych dla danego regionu na przykład od lokalnych producentów. – Wspieramy naszych franczyzobiorców także w działaniach marketingowych i promocyjnych poprzez aplikację oraz kampanie telewizyjne, radiowe, internetowe czy SMS-owe. Z naszej aplikacji korzystają już ponad 2 mln osób – mówi Katarzyna Stadler. Aplikacja cieszy się nie tylko rosnącą liczbą użytkowników, zdobywa także bardzo dobre oceny uczestników programu i nagrody.

W tej chwili w sieci Stokrotka działa blisko 1000 sklepów, w tym 86 franczyzowych. Są to markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarkety powyżej 400 mkw.

 

WIZYTÓWKA MARKI STOKROTKA

Stokrotka to sieć handlowa, która powstała w 1994 roku w Lublinie. Dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 100 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w minicentrach i galeriach handlowych w całej Polsce.

  • Liczba placówek: blisko 1000 sklepów, w tym 86 franczyzowych.
  • Powierzchnia marketów od 200 mkw. do 400 mkw. i supermarketów powyżej 400 mkw. 
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €