Rośnie popyt na biznes rozwodowy

Przybywa chętnych, którzy chcą otwierać biznes pod szyldem Kobieta i Rozwód. Co jest przyczyną?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Marka Kobieta i Rozwód w ostatnim czasie odnotowała ruch w interesie.
– Po pandemii widać było stagnację, jeśli chodzi o otwieranie naszych oddziałów. Jednak nie można w nieskończoność odkładać decyzji o rozwoju – pewnie dlatego w ostatnich miesiącach zainteresowanie naszym konceptem znacznie wzrosło – mówi Krystyna Rek, właścicielka marki Kobieta i Rozwód.
Ważne relacje
Niedawno otworzył się oddział w Legnicy. Lada chwila mogą też ruszyć placówki w Lublinie, Wrocławiu i Olsztynie.
– Trudno jednak powiedzieć, czy na 100 proc. dojdą one do skutku, ponieważ nie każdy, kto chce z nami współpracować, może otworzyć taki biznes – zwraca uwagę Krystyna Rek.
Kobieta i rozwód oferuje pomoc osobom, które przechodzą przez proces rozwodu. Jej klientami są głównie kobiety, a partnerkami – wyłącznie panie.
– Nasza firma jest kobieca i relacje są dla nas bardzo ważne. Bardzo o to dbam i zwracam na to uwagę. Dlatego, zanim potencjalna partnerka do nas dołączy, spędzam z nią dwa dni i upewniam się, że jest to osoba, która poradzi sobie z tym biznesem i na pewno chce to robić – mówi Krystyna Rek.
Partnerkami muszą być osoby nastawione na pokonywanie przeszkód i rozwiązywanie problemów.
– Dość szybko można stwierdzić, czy ktoś generuje problemy, czy jest nastawiony na ich rozwiązywanie – mówi Krystyna Rek.
Nie jest warunkiem koniecznym posiadanie doświadczenia rozwodu, choć jest to mile widziane.
– Wiele naszych franczyzobiorczyń ma za sobą takie doświadczenie i dlatego decyduje się na współpracę z nami. Ale mamy też partnerki, które nie są po rozwodzie i świetnie sobie radzą – mówi Krystyna Rek.
Firma dla kobiet
Właścicielka marki Kobieta i Rozwód sama założyła firmę po burzliwym rozwodzie z mężem. To wydarzenie uświadomiło jej, że brakuje na rynku firmy, która kompleksowo wspierałaby kobiety w tym trudnym czasie.
– Jesteśmy po to, żeby pomóc kobiecie przez to przejść zarówno pod kątem psychicznym, jak i prawnym. Wspieramy panie na każdym etapie, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, podejmowaniu decyzji. Jeżeli jest potrzeba kontaktu ze specjalistą, to dobieramy go zgodnie z potrzebami. Czasem jest to psycholog, albo psychiatra – mówi Krystyna Rek.
Umowa z Kobietą i rozwód jest podpisywana na pięć lat z możliwością jej przedłużenia. Można wybrać opcję masterfranczyzy na duże miasto, albo otwierać przedstawicielstwa. W przypadku masterfranczyzy inwestycja to koszt rzędu 39 tys. zł netto. W tej kwocie zawierają się materiały reklamowe, szkolenia, zakładki na stronie, mail i cały system centralnej obsługi klientów.
– Pomagamy w przygotowaniu wszystkiego poza biurem – mówi Krystyna Rek.
Natomiast przedstawicielstwo to koszt rzędu 28 tys. zł.
Potencjał rozwoju biznesu wydaje się spory, biorąc pod uwagę fakt, że już co drugie małżeństwo się rozwodzi.
– A klienci lubią rozwodzić się z naszym wsparciem, dlatego, że chcą porozmawiać z kimś, kto nie jest prawnikiem. Do prawnika idziemy już zdecydowani. U nas jest inaczej. Klientki przychodzą porozmawiać, dowiedzieć się, jakie mają prawa i obowiązki. Zdarza się też, że odradzam im rozwód – mówi Krystyna Rek.
WIZYTÓWKA MARKI KOBIETA I ROZWÓD
Firma, która wspiera kobiety w procesie rozwodowym.
- Opłata franczyzowa 39 tys. zł netto w przypadku masterfranczyzy i 28 tys. zł w przypadku przedstawicielstwa
- Miesięczna opłata – 700 zł po sześciu miesiącach, 3,5 proc. od obrotu
- Fundusz promocyjny – po sześciu miesiącach 300 zł miesięcznie, 1,5 proc. od przychodu
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...