Żabka testuje nowości
Żabka łączy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Pierwszy tego typu sklep powstał w Poznaniu w centrum handlowym Avenida, w którym testowane są nowe rozwiązania.
Klienci sieci mogą tam nie tylko kupić ciepły posiłek, kawę lub shake’a na wynos, lecz także napić się i zjeść na miejscu przy stole. Żabka poszerza w tym sklepie dobrze znaną ofertę przekąsek serwowanych na ciepło, takich jak: nuggetsy, stripsy, popsy z kurczaka, chrupboxy, zapiekanki, burgery oraz churrosy o cztery rodzaje frytek, w tym frytki z dojrzewającym salami, z kiełbasą pieczoną, z salsą meksykańską, jalapenio oraz z kebabem z kurczaka. Na uwagę zasługuje też oferta słodkich przekąsek, np. croissanty czy shake’i o smaku waniliowym, truskawkowym czy czekoladowym.
Firma wprowadza piece do kolejnych sklepów franczyzowych, by współpracujący z nią przedsiębiorcy mogli oferować pełen wachlarz ciepłych przekąsek dostępnych tylko w Żabce. Lokal w Poznaniu z poszerzoną strefą gastronomiczną o część konsumpcyjną stanowi test dla sieci, która weryfikuje odbiór przez klientów tego rozwiązania. Wnętrze różni się bowiem od standardowego sklepu. Część gastronomiczna wraz z konsumpcyjną stanowią 2/3 powierzchni sali sprzedaży. Dominują w niej intensywne kolory: żółty, czerwony i pomarańczowy, a na ścianach zastosowano dekoracyjną mozaikę i fototapetę oraz zainstalowano trzy duże ekrany, na których prezentowana jest oferta produktowa. Przestrzeń konsumpcyjna zaopatrzona jest m.in. w wysokie stoliki czy fotelik dziecięcy. Strefa gastronomiczna wyposażona jest z kolei w specjalne ergonomiczne szuflady chłodniczo-mroźnicze, dzięki którym obsługa klient w przebiega jeszcze szybciej i sprawniej.
– Żabka jest otwarta na nowe rozwiązania. Naszym priorytetem jest odpowiadanie na potrzeby klientów, tak aby upraszczać ich życie i oszczędzać czas. W sklepie w centrum handlowym Avenida chcemy zapewnić klientom możliwość nie tylko szybkiego kupna ciepłych przekąsek, ale również ich wygodnego spożycia na miejscu, np. w przerwie między zakupami – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.
Co zyskuje franczyzobiorca?
Strefa gastronomiczna Żabki przyciąga do placówek prowadzonych przez blisko 9000 franczyzobiorców, wielu klientów – przekłada się to także na osiągane przez nich wyniki. Osoby, które chcą rozpocząć biznes z siecią, muszą m.in. przejść proces rekrutacji i szkoleń zakończony egzaminem, a także wnieść wkład własny w wysokości ok. 5 tys. zł. Franczyzobiorcy otrzymują od sieci gotową do prowadzenia placówkę wyposażoną w sprzęt, systemy komputerowe, meble czy towar. Obowiązuje ich ubezpieczenie „Polisa na biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji, mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy z siecią. Franczyzobiorcy w trakcie prowadzenia działalności korzystają z pakietu bezpłatnych szkoleń, bezpośrednich dostaw do sklepów, wsparcia IT, serwisowego i marketingowego, a także szeregu nowoczesnych narzędzi (np. aplikacja Cyberstore czy pakiet Optiplan z Asystentem Żabka), ułatwiających im prowadzenie biznesu. Narzędzia to także rodzaj łącznika pomiędzy franczyzobiorcami a siecią, poprzez który przedsiębiorcy otrzymują ważne informacje oraz komunikują się z partnerami ds. sprzedaży.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


