Otwieramy studio piercingu
Piercing wbrew pozorom jest popularny nie tylko wśród nastolatków. O tym jak zrobić z tego biznes opowiada Maja Szajdziuk, właścicielka Tokyo Piercing i tiktokerka.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Piercing, czyli ozdabianie ciała kolczykami, to dla jednych sposób wyrażania siebie, dla innych moda i ekstrawagancja, a dla Mai Szajdziuk – pasja. Tak wielka, że aby wejść w ten zawód na początku zmywała podłogi w jednym z warszawskich studiów piercingu – byle tylko móc podpatrywać tajniki branży. Dziś prowadzi własne studio, wypracowała sobie własną bazę klientów i własny model pracy.
– Po tylu latach nie ma już dla mnie dziwnego przekłucia. Są dziwni ludzie, jak wszędzie ale dziwnego przekłucia dla mnie nie ma – mówi Maja Szajdziuk.
Tajniki piercingu
Profesjonalny piercer potrzebuje profesjonalnych szkoleń. Budżetu na start, bazy klientów, ale też własnych zasad i standardów postępowania. Piercing nie jest uregulowany prawnie, w przeciwieństwie do tatuażu, i nie ma granicy wiekowej, od której można robić przekłucia.
– Ale jak przyjdzie 3-latka, to oczywiście się nie zgodzę. Choć jeżeli zrobiłabym przekłucie, to nie odpowiadam za to prawnie. Ale nie chcę tego robić. Dziecko musi być świadome tego, że będzie bolało, że trzeba dbać, goić, że nie można będzie tego miejsca dotykać – uważa Maja Szajdziuk.
Do jej studia przychodzą nastolatki i czterdziestolatki, kobiety i mężczyźni. Do swoich klientów dociera głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Nie tylko reaguje na trendy, ale dzisiaj też sama je tworzy.
– Zawsze naciskałam na sutki, więc ten trend sama sobie zrobiłam – śmieje się piercerka.
Z rozmowy Aleksandry Wiśniewskiej z Mają Szajdziuk dowiecie się m.in.:
- Jak długo trzeba się szkolić, aby przekłuwać ludziom różne części ciała?
- Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
- Które social media najbardziej pomagają w zdobywaniu klientów i jak je prowadzić?
- Piercing czy tooth gems – co wolą polscy klienci?
- Sutki czy pępki – czyli jakie są trendy w piercingu?
- Czy Maja Szajdziuk kiedykolwiek odmawia zrobienia przekłucia?
- Jak wygląda codzienność w studiu piercingu?
- Czy dzieciom powinno się przekłuwać uszy (i nie tylko)?
W kolejnych odcinkach programu „Firma” przedstawiamy przeróżne pomysły na biznes. Aby nie przegapić żadnego z nich, warto zasubskrybować na YouTubie nasz kanał Franchising-PL.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...