MBE stawia na kompleksowość

Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Mail Boxes Etc. (MBE) to placówki, które oferują usługi dla segmentu B2B oraz B2C z obszaru logistyki i przesyłek, poligrafii i marketingu oraz obsługi skrytek pocztowych.
– Dodatkowo wprowadziliśmy usługi dla e-commerce i fulfillmentu – mówi Emil Mikina, country manager w MBE Poland.
Przy tym podkreśla, że MBE to nie jest firma kurierska.
– Nie skupiamy się wyłącznie na realizacji transportu przesyłki z punktu A do B. Jesteśmy dla klienta wsparciem w zakresie transportu, marketingu oraz magazynowania. Nasi klienci w jednym miejscu dostają wiele usług niezbędnych do prowadzenia działalności – zapewnia Emil Mikina.
Usługi centrów MBE skierowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności z branży e-commerce, które nie chcą lub nie mają możliwości utrzymywania swoich działów logistyki czy marketingu.
Od osób przystępujących do sieci firma oczekuje przede wszystkim otwartości i zaangażowania. Ważnym elementem jest także przedsiębiorczość oraz dobre umiejętności interpersonalne. Mile widziani są kandydaci z doświadczeniem w sprzedaży i branży logistycznej.
W tym roku MBE skupia się na strategicznym rozwoju, który obejmuje różnorodne inicjatywy mające na celu wzmocnienie swojej pozycji na rynku i zaspokojenie potrzeb klientów.
– Obserwujemy stałe zainteresowanie franczyzą naszej marki, jednakże, jako firma, stale analizujemy i oceniamy potencjalnych partnerów franczyzowych, aby zapewnić optymalne dopasowanie i rozwój naszej sieci franczyzowej. Jesteśmy otwarci na współpracę z odpowiednimi kandydatami, którzy podzielają naszą wizję i mają zdolności do skutecznego prowadzenia placówek franczyzowych – tłumaczy Emil Mikina.
Dziesięć placówek
Zakup licencji wynosi 40 tys. zł netto. Pozostałe koszty zaczynają się od 30 tys. zł do 60 tys. zł i są związane z wyposażeniem lokalu, sprzętem poligraficznym i IT.
– Prawie całość tych kosztów może zostać wyleasingowana. Współpracujemy z brokerem leasingowym, który może wesprzeć potencjalnego franczyzobiorcę w pokryciu kosztów inwestycji początkowej – zachęca Emil Mikina.
Miesięczne zarobki partnerów sieci sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Obecnie MBE ma około 30 placówek. W tym roku chce rozszerzyć działalność w takich lokalizacjach jak: Trójmiasto, Katowice, Poznań, Kraków czy Wrocław. Plan zakłada otwarcie 10 nowych lokali.
Zdaniem Emila Mikiny, perspektywy rozwoju MBE, są bardzo dobre.
– Szczególnie w kontekście rosnącego e-commerce'u i globalnego handlu. Firmy będą potrzebować usług związanych z transportem, logistyką i poligrafią, co stwarza możliwości dla przedsiębiorców. Dodatkowo rozwój technologii, takich jak druk 3D czy automatyzacja procesów logistycznych, może przyczynić się do dalszego wzrostu branży – zapewnia Emil Mikina.
WIZYTÓWKA MAIL BOXES Etc.
Sieć biur świadczących usługi w zakresie poligrafii i logistyki.
- Liczba placówek w Polsce: 30
- Opłata wstępna: 40 tys. zł
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej