Jak się nie napracować, ale zarobić?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

„Własny Biznes FRANCHISING” to miesięcznik pomysłów na biznes. Piszemy o franczyzie i własnym biznesie. Tego nie przeczytasz w internecie.

Nr 7/2024 (229)

RAPORT SPECJALNY

Jak się nie napracować, ale zarobić?

Biznes, który przynosi co miesiąc dochody bez żadnego wysiłku, to marzenie każdego z nas. Czy to w ogóle możliwe? Jak najbardziej! Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym zbytnio nie napracować.

SUPERTEMAT

Usługi w dobrej formie

Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto 
dzisiaj współpracować?

POMYSŁY NA FIRMĘ

Profesjonalne zarządzanie najmem

Zarządzanie najmem to wciąż jeszcze rozwijająca się usługa 
na polskim rynku. Kto może się tym zajmować i czy łatwo w tej branży zdobyć klientów?

Produkujemy meble ze stali 

Klienci szukają mebli z metalu według indywidualnych projektów, oryginalnych i niebanalnych, za które gotowi są zapłacić więcej niż za oferty z sieciówek. 

Inwestujemy w magazyny samoobsługowe

Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. 
To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega współpraca?

BIZNES NA SZPILKACH

Pieniądze ze sznurka

Makrama może być dobrym pomysłem na biznes dla osób uzdolnionych artystycznie. Ręcznie robione, oryginalne produkty z makramy są coraz bardziej popularne i sprzedają się za wysoką cenę. Rozpoczęcie tego rodzaju działalności nie wymaga dużego kapitału na start.

MĘSKI BIZNES

Z podkową na szczęście

Podkuwacz to obecnie poszukiwany fachowiec, na rynku nie ma ich zbyt wielu. Tymczasem odpowiednie podkowy są dla konia tym, czym buty dla człowieka, dlatego m.in. właściciele stajni czy ośrodków jeździeckich poszukują specjalistów w tej branży.

BIZNES STYLE

Muzyką prosto w klienta

Podejmując decyzje zakupowe, klienci nieświadomie wykorzystują zmysł słuchu. 
Dlatego potencjał muzyki wykorzystywany jest w marketingu sensorycznym i reklamie. Właściwy jej dobór jest kluczem do sukcesu, więc marki chętnie zatrudniają gwiazdy do promocji.

STEKI MENEDŻERA

Poprzeczka podniesiona wysoko

Depilacja.pl to spółka, która rośnie w siłę na rynku beauty. Kieruje dwoma markami z tej branży, a każda z nich proponuje zupełnie inną ofertę.

MÓJ FRANCHISING

Partnerstwo na lata

Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Niektórzy franczyzobiorcy są w sieci od początku. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.

WŁASNY BIZNES

Sportowiec to solidny biznesmen

– Zainwestowałem w branżę kosmetyczną, ponieważ wiem, jak powinien dbać o siebie prawdziwy facet. Proponuję takie produkty, po które sam bez wahania sięgnąłbym w sklepie – mówi Artur Szpilka, jeden z czołowych polskich bokserów.

ABC FIRMY

Uwikłani w trójkąt

Trudne relacje między pracownikami często spowodowane są nieświadomym przyjmowaniem jednej z trzech ról: Ofiary, Prześladowcy lub Ratownika. Uniknięcie tych ról w zespole podnosi jego kreatywność, przynosi satysfakcję z pracy i wpływa na rozwój oraz stabilność firmy.

KATALOG FRANCZYZ

300 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl/zakupy (pojedyncze egzemplarze, subskrypcja, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, a także w sklepie Publio.pl.

SUBSKRYPCJA

Zamów roczną subskrypcję miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING” za 59 zł. Zaoszczędź pieniądze i czas. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic nie będzie Cię kosztować. Zamów teraz -> Franchising.pl/koszyk/prenumerata/

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €