Własna marka odzieżowa

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka pg clothes wystartowała w dość trudnym momencie. – Początki były bardzo ciężkie, tym bardziej, że start marki odbył się tydzień przed pierwszym lockdownem – opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka pg clothes. – Akurat ówczesna oferta uratowała nas chyba i pozwoliła przetrwać, ponieważ były to dresy. A wiadomo jak w lockdownie, wszystkie kobiety zakładały dresy i chociaż z tymi dresami chciały czuć się modnie.

Znaleźć swoje miejsce

W zalewie tanich ubrań z sieciówek prowadzenie firmy odzieżowej wydaje się być trudnym wyzwaniem. Jak wybić się na tym rynku?

 – Starałam się stworzyć markę, która, której oferta będzie odpowiadała naprawdę bardzo szerokiemu gronu kobiet. Nasze oglądalności np. na Instagramie potwierdzają, że obserwują nas panie od 20 roku życia do nawet 60/70. To duża satysfakcja – podkreśla Katarzyna Milczarkiewicz.

Z rozmowy Aleksandry Wiśniewskiej z Katarzyną Milczarkiewicz dowiecie się m.in.

  • Czy trudno wejść w branżę modową?
  • Jak przebić się na tym konkurencyjnym rynku?
  • Czy warto oszczędzać na jakości?
  • Jakim budżetem trzeba dysponować, aby założyć firmę odzieżową?
  • Jak pg clothes rozwija się poza Polską?
  • Z jakimi problemami trzeba się mierzyć w branży odzieżowej?

Po więcej pomysłów na biznes zapraszamy na nasz kanał Franchising-PL. Zachęcamy do subskrypcji!

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €